Kahvipaketti maksaa yli 10 euroa
Kommentit (114)
Ostin parisenkymmentä pakettia, kun kahvia sai alle 4 eurolla. Se piisaa seuraaviin tarjouskahveihin asti
S-marketissa viime viikolla Herkku-brändin tummapaahtoinen Africa, 3,99 paketti, varsin kelvollista. Samassa kaupassa kaikki Kulta Katriinat 4,99. Kokeilen seuraavaksi niitä. Ennen kovia hinnannousuja join Zoegaa tai Arvid Nordqvistin tummia.
Lidlissä ja Prismassa oli (saattaa olla vieläkin) Xtra ja joku Lidlin merkki 1,10€ puolenkilon paketti. Ostin 6 pakettia Xtraa alle yhden juhlamokan hinnalla, ne riittää mulla vuodeksi.
Olen siis juonut kyseistä merkkiä jo pari vuotta, aiemmin join juhlamokkaa. En maista niissä juuri mitään eroa. En ainakaan niin, että Xtra maistuisi pahemmalta. Se on ihan pelkästään tottumiskysymys. Alkuun tietenkin vähän eri makuinen maistuu hieman oudolta, mutta nopeasti siihen tottuu ja näin köyhänä on vähän pakkokin tottua.
Hallitus voisi mätkäistä kahville haittaveron. Se on addiktiivinen luksustuote. Taas kilahtaisi miljardi valtion kassaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä ja Prismassa oli (saattaa olla vieläkin) Xtra ja joku Lidlin merkki 1,10€ puolenkilon paketti. Ostin 6 pakettia Xtraa alle yhden juhlamokan hinnalla, ne riittää mulla vuodeksi.
Olen siis juonut kyseistä merkkiä jo pari vuotta, aiemmin join juhlamokkaa. En maista niissä juuri mitään eroa. En ainakaan niin, että Xtra maistuisi pahemmalta. Se on ihan pelkästään tottumiskysymys. Alkuun tietenkin vähän eri makuinen maistuu hieman oudolta, mutta nopeasti siihen tottuu ja näin köyhänä on vähän pakkokin tottua.
On näköjään hinta hieman noussut, nyt se maksaa 1,28€
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-suodatinkahvi-keskipaahtoinen-500-g/…
Minä ostan kahvini aina tarjouksesta, olen oikea "tarjoushaukka", S-marketista ja Prismasta saa halvinta kahvia alle 3:n euron, se on tosin aika vahvaa mutta en TODELLAKAAN osta 10:n kahveita koska olen pienituloinen, täytyy olla vain tarkkana!
Joulun aikaan hamstrasin kaapin täyteen tummapaahtoista Juhlamokkaa 3,65 euroa paketti.
Ihan kuin olisin nähnyt tämän ennenkin...
Kulta Katriina on S-marketissa pysyvästi 4.99
Elämässä tärkeintä on nauttia matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma on halpuuttanut kulta katriinan hintaa, nykyään 4,99e/pkt normihinta. Vaikka kallista sekin.
Juhla-Mokka meillä 9.95 paketti, onhan tuo nyt järjetön hinta.
Muualla Euroopassa vuokratkin on puolet siitä mitä Suomessa ja kahvipaketin hinta on se perinteinen 2.50-4.90e.
Teitä vain kusetetaan koska maksatte kiltisti ja teette töitä matalalla palkalla kuten isännät haluaakin.
Milloin sanotte ei?
Vierailija kirjoitti: Elämässä tärkeintä on nauttia matkasta.
Suomessa matka on erikoinen. Raketti perseessä siksakkia tähtitaivaalla alla pohjantähden.
En tiedä, pitäisikö minun olla huolestunut.