Kahvipaketti maksaa yli 10 euroa
Kommentit (138)
Nyt kun on ollut näin kamalan kylmä, olen kahvin sijaan juonut taas pitkästä aikaa teetä. Mustaa teetä eri marjoilla ja hedelmillä maustettuina. Sokeria tai hunajaa makeutusaineena. Ja olen ihan hullaantunut joihinkin teemakuihin. Ihania pitkästä aikaa! Niin ja toinen mitä olen nyt juonut, on kaakaoannospussit, olikohan cappuccinon makuisia. Huomenna ostamaan lisää niitä.
Sitä kahviakaan kuitenkaan unohtamatta. Tuota Löfsbergiä en muista aikaisemmin maistaneeni joten ostan sitä myös.
Ei maksa osta multa kahvia vitosella paketti ja pikapano hinnalla jos olet mies se on sitten satasen paketti.Hyväilyn ja hyväntekeväisyys on sallittu tiettyyn rajaan asti.
Taivalkoskella kulta Katriina ja juhla mokka ovat vuorotellen olleet 5 euroa paketilta muutaman viikon ajan. Tarjous näyttää vain jatkuvan.
Mulla on 1000 pakettia kahvia kylläpä on nyt kunnon varasto.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Löfsbergin pakettiin halpiskahvin ja keitin yhdelle kahvihullulle. Hän kehui, että onneksi sulla on tuota kunnon kahvia,niin maistuu hyvältä😂😂
Onhan tuossa perää. Ostin sitä K-menu kahvia kokeeksi, ja ei siinä niin järisyttävää eroa ollut merkkikahviin. Ehkä mulla on vaan huonot aistit.
Jos tämä on humoristista, olen selvästi jäänyt jostain paitsi.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on halpuuttanut kulta katriinan hintaa, nykyään 4,99e/pkt normihinta. Vaikka kallista sekin.
Eikö näille kaupan halpatuotteille pitänyt tulla loppu, mihin voi ilmiantaa ?
Im sorry I dont understand Scandihoovian. Maybe its better if you speak Finnish.
No, toivottavasti saat siitä jotain irti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Kultakatriinaa 20 pakettia. Menee kyllä äkkiä.
Kulta Katriinaa pakko juoda kun on halpaa, vaikka huonoa kahvia onkin. Juhla Mokkaakin on vielä vähän edellisistä tarjouksista...
Ennen join pelkkää Presidenttiä. Nykyään on juhlajuoma. Hirveän hintaista.
Saludo 5 € 80 snt. Paras pehmeä maku.
Kahvi maksaa vain 1.28e ja on hyvää.