Haluanko enää elää invalidisoivien vikojeni takia
Olen 48 v,, mies erosi toisen naisen vuoksi, lapset pois kotoa.
Minulla on kaksi terveydellistä vikaa, joille ei pystytä tekemään mitään.
Minulla tulee ulostetta housuun töysin ennakoimattomasti , samoin pierut tulevat.
Toinen on, että hengitykseni haisee kamalalta. Pesen ja lankaan hampaat vähintään kaksi kertaa, usein enemmän. Hammaslääkärissä käyn vuosittain, hammaskivenpoistossa 2 krt vuodessa.
Olen käynyt lukemattomia kertoja lääkärissä näiden takia, mutta mitään ei löydy, ei apua.
Nämä vaivat on niin hirveät kelle tahansa, eikö vähiten sinkkunaiselle.
En tiedä, jaksanko tätä. En voi olla ihmisten ilmoilla.
Kommentit (8)
Ei saa tolkkua. Kuka erosi?
No mitä väliä sillä sinänsä on, mutta jos tekee aloituksen, niin jokin lanka.
Ole ihmisten ilmoilla vaihtokamppeiden kanssa. Vessaan vaan putsaamaan ja vaihtamaan kun tilanne on päällä. Tuohonhan saa jonkun sellaisen "vessojen VIP-kortin, jota näyttämällä pääsee moniin vessoihin olematta paikan asiakas ja jonon ohi.
Et sinä ole maailmalle velkaa sitä, että olisit täydellinen. Se ei edes ole millään tavalla syytäsi. Elä täysillä vaan!
Suu sitten haisee niin monella muullakin, että se ei edes ole ongelma. Ymmärrän kyllä että tympäisee.
Oletko kokeillut lantiopohjatreeniä tai käynyt lääkärillä selvittämässä syytä vaivaan?
Hengityksen haju voi johtua monista syistä, ei vain hampaista. Proput nielussa, refluksitauti, huonosti sulava ravinto.
Nuo on ihan pikkuvaivoja, joihin voi saada apua.
En ole saanut apua. Se on kamalaa kun seurueessa naurahdan, ihmiset peittävät nenänsä.
En halua olla inhottava haiseva olio.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut apua. Se on kamalaa kun seurueessa naurahdan, ihmiset peittävät nenänsä.
En halua olla inhottava haiseva olio.
Ja kakat housussa
Ymmärrän, en selviäisi.
Tietääkö joku, mistä voisi olla apua, jos lääkärit ri tiedä?
Sun on vaadittava apua, lääkärin pitää antaa😡
Kyllä tuohon pitää apu löytyä, ei kukaan voi elää tuollaista elämää