Kahvipaketti maksaa yli 10 euroa
Kommentit (75)
LIDL.Emilia classic 500 g kahvi.Maksaa 1.30 euroa.
Vierailija kirjoitti:
LIDL.Emilia classic 500 g kahvi.Maksaa 1.30 euroa.
Hyvää ja on se hirmu halpaa.
Meidän kylän marketissa on ollut monta viikkoa juhlamokka kahvi 5 euroa. Kait sitä on liikaa ja halvemmalla pitää poistaa.
Ei tuo mitään uutta tietoa ole. Johan se viime vuonna maksoi kymmenen euroa. Mutta huhhuh miten kallista alkoholi alkaa olemaan kaupoissa. Pitää alkaa harkitsemaan vakavasti reissua Latvian josta saa onneksi vielä halpaa olutta ja viinaa.
Olispa kiva kokea jokin AP:n ehdottamista asioita
Minuutti on lyhyt aika kun oikein osataan vedättää.
Vain hölmöt juntit ostaa paskaa juhla mokkaa kympin paketti. Emilia Lidlistä 1,15€ paketti ja sata kertaa parempaa kahvia.
Tuo kallis hinta on poikkeustilanne, joka jatkuu jatkumistaan. Siksi onkin outoa, että kaupoissa ei ole tästä mitään erillistä tiedotetta tyyliin:
"Valitettavasti kahvin hinta on kallistunut ja joudumme yhä pitämään hinnan korkealla myymälässämme. Pahoittelut tästä! Toivomme asiakkailta kärsivällisyyttä poikkeustilanteessa ja lupaamme informoida teitä heti, kun meidän on taas mahdollista laskea kahvin hintaa!"
Miksi tällaista ei ole missään?
Ostin Presidenttiä joulukuussa Cittarista 8 pakettia. Riittää pitkään sinkkutalodessani. En koskaan maksa kahvipaketista yli 5 €. Tämä on sääntöni
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan maksanut kahvipaketista 5 €/0,5 kg paketti. Aina on saanut alle 5 euron tarjouksesta.
Sama täällä, nytkin joulun alla oli mahtava hintakilpailu kahvista. 11 pakettia on jemmassa, yksin juon 2 mukillista päivässä, niin ei sitä kulu kuin 2pkt kuukaudessa.
Löfberg Jubileum on paras kahvi minun mielestä. Se on tietenkin makuasia.
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Tulin juuri S-kaupasta, ihan ok kahvi 4,95. Citymarketissa tällä viikolla kaksi pakettia yhdeksän euroa. Ennen juotiin Presidenttiä ja paikallispanimon kahvia, nyt kelpaa Kultakatriina ja Costa Ricat tarjouksesta mutta ei nekään pahoja ole.