Kahvipaketti maksaa yli 10 euroa
Kommentit (186)
Täällä inistään kahvin hinnasta kuin autoilija valittaisi ettei ole ferrariin varaa ja ferrari maksaa paljon. Minä maksoin kahvipaketista 2,5 euroa, ei ollut paha.
Ei mua naurata. No okei, naurattaa.
No osta silloin kun se on halvempaa. Tarjouksia on.
Meidän kylän marketissa on ollut kulta Katriina kahvi 5 euroa ainakin pari kuukautta. Tänään oli 6 euroa hinta.
Montako kupillista saat sillä hinnalla kahvilasta?
Niin, taas saa kaksi pakettia juhlamokkaa kympillä. Halpaa on ja halvaksi tulee nautinto vaikka juonkin 4 - 6 kertaa päivässä. Yksi halvimpia nautintoja.
Tarviiko sitä koko pannua juoda kerralla, jos juo vain kupillisen, paketti riittää useita kuukausia.
No jos siitä keittää sata kupillista, niin se on 10 senttiä per kuppi. Mistä muusta turhasta maksatte mukisematta enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Kahvi säilyy monta kk ja joku tekee näin hölmön aloituksen.
Osta tarjouksesta.
Mä ostan aina kerralla n 20 pakettia, ei ongelmaa.
Tämä vinkki ei auta köyhiä. Ei mulla ole laittaa 100 euroa kahviin kerralla.
En nyt haluiaisi yleistää, mutta yleensä nämä halpakahvien, kuten Juhlamokan juovat tuppaavat olla ynseitä ja kaikesta narisevia ihmisiä keskustelupalstoilla.
Juon kaksi kupillista aamulla. Eli seitsemisen viikkoa pärjään. Ei tuo nyt oikein budjetissa tunnu.
Joka helvetin asia on kallistunut, hinta tuplaantunut, mutta palkat ei ja verotusta kiristetty. Miten tää yhtälö toimii?
Vierailija kirjoitti:
En nyt haluiaisi yleistää, mutta yleensä nämä halpakahvien, kuten Juhlamokan juovat tuppaavat olla ynseitä ja kaikesta narisevia ihmisiä keskustelupalstoilla.
Paras kahvihan se Juhla Mokka on. Kaikki muut maistuu karseelle.
Paljonko maksaa jos jauhaa itse kahvinpavut?
Vierailija kirjoitti:
Maksaa 1,28 €
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-suodatinkahvi-keskipaahtoinen-500-g/…
Just meinasin mainostaa tätä, ihan hyvää on.
Kahvi säilyy monta kk ja joku tekee näin hölmön aloituksen.
Osta tarjouksesta.
Mä ostan aina kerralla n 20 pakettia, ei ongelmaa.