Onko täällä sellaisia jotka löytäneet 40+ uuden puolison?
Olen eroamassa narsistisesta miehestä joka on pahoinpidellyt minua henkisesti lähes 20v. Olen kaivannut normaalia suhdetta lähes koko aikuisikäni. En mitenkään aio kiirehtiä asiaa, minulla todennäköisesti kauheat traumat ja pitkä terapia edessä. Mietin vaan Kyllähän sitä toivoisi että rakkautta kokisi elämänsä aikana. Tämä kun oli jotain ihan muuta.
Kommentit (25)
Minä 45 v mies, tapasin viime kesällä 41 v naisen jonka kanssa nyt ollaan. Tuntuu että helpompaakin olla kun ei oo mitään lapsisuunnitelmia yms.
Kumppanin löytäminen ei ole ikäkysymys. Jopa vanhainkodeissa pariutumista tapahtuu paljon.
Nelikymppinen on näkökulmastani vielä nuori, ei ehkä lasten saantiin soveltuva. Kaikeen muihin kyllä.
Hieno ihminen on aina toivottu elämään.
Olen 40+ vuotias, enkä vielä oke löytänyt sitä ensimmäistäkään puolisoa. Sen olen kyllä jo tiedostanut, ettei hänen löytämisensä ole ikävuosien ksrttuessa helpottanut. Jonkun kerran on harmittanut oma rehellisyyteni tai sitten vain on ollut hyvä, että olen ollut rehellinen vaikka okenkin saanut kuulla typeriä vastauksia kun olen vastauksena kysymykseen kertonut, että en ole ollut sellaisedsa suhteessa, jossa olisin asunut ja elänyt kumppanin kans saman katon alla.
No jaa... parempi etdiä ihan vaan rakastaja-ystävä. Ei tossa iässä mitään puolisoita kukaan tarvi.