Onko täällä sellaisia jotka löytäneet 40+ uuden puolison?
Olen eroamassa narsistisesta miehestä joka on pahoinpidellyt minua henkisesti lähes 20v. Olen kaivannut normaalia suhdetta lähes koko aikuisikäni. En mitenkään aio kiirehtiä asiaa, minulla todennäköisesti kauheat traumat ja pitkä terapia edessä. Mietin vaan Kyllähän sitä toivoisi että rakkautta kokisi elämänsä aikana. Tämä kun oli jotain ihan muuta.
Kommentit (25)
Totta kai meitä on.
Erosin alkoholistimiehestä 42-vuotiaana. Naapurin kanssa lähennyttiin ja yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.
Hänellä oli kolme lasta kuten minullakin. Yhteisiä ei ole ja kaikki ovat jo pitkälle aikuisia.
Kyllä uuskuviotkin voivat toimia.
Tuskin tuon ikäisenä mitään huippumiestä saat. Itse en ainakaan ikinä suostuisi tapailemaan oman ikäisiä naisia, ja suurimpana syynä juuri nuo mainitsemasi ex-traumat, ja toiseksi tässä iässä naiset näyttävät jo oikeasti vanhoilta.
Ei kai kukaan mies joka on päässyt irti parisuhteen tai pahimmassa tapauksessa avioliiton ikeestä halua lähteä samaan kuvioon uudelleen? Pahimmanlaatuista luonteen heikkoutta.
Minä löysin 45 -vuotiaana 46-vuotiaan miehen. Nyt 12 vuotta naimisissa.
Ei täällä sellaisia ole. Täällä on vain ne, joilla ei ole sellaista elämää. Joten toivotan kyllä sinulle onnea, mutta ei sitä tältä palstalta löydy. Ymmärrät, kun luet eri ketjujen vastauksia.
Kas tällaisia : öö öö incel incel persutarallalala öö eikös incel öö puppa puppa DI puppa DI incel ööö
Löysin elämäni ensimmäistä kertaa vakikumppanin kun olin 44. Olen nainen. Olin myös erittäin lihava tavatessamme, enkä sen takia edes etsinyt ketään, kun ajattelin että itseäkin ällöttää oma kroppa, ei voi olettaa että kukaan mieskään kiinnostuu. Mutta töistä löytyi mies, joka ei ollut pinnallinen vaan enemmänkin henkisestä puolesta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Kelle tästä tiedosta on hyötyä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minä löysin 49 vuotiaana eron jälkeen uuden miehen vaikka olin päättänyt että yksin elän loppueloni. Nyt oltu 14 vuotta yhdessä ja melkein heti mentiin naimisiin. Hyvä mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla yksinkertainen. Aloituksessa tätä kysyttiin.
Luetelkaahan moukat näitä pilvipalveluun 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että tämä on keskustelupalsta, jossa vastataan kysymyksiin. Vastasin, että kyllä, olen löytänyt - ja kyllä, puoliso on puoliso sanan varsinaisessa merkityksessä, eli pysyvää laatua.
Olenkö ymmärtänyt väärin, että täällä kuuluu vastata kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan ap:lle, joka kysyi, että löytääkö yli nelikymppinen uutta kumppania.
Onhan niitä, mutta kyllä siinä on myös iso mahdollisuus, ettei löydä sellaista, jonka itse kelpuuttaa. Mutta sun tapauksessa tuo suhde kuulostaa niin pahalta, että loppuikä yksinkin olisi paljon parempi vaihtoehto kuin tuo suhde, joten lähtemispäätökseen tuskin vaikuttaa.
Itse tulin jätetyksi 42-vuotiaana, ja nyt täytän 52 tänä vuonna, sinkku olen edelleen. Ja loppuikäni taidan olla. Eipä se enää kyllä edes sureta, ihan ookoo olla itsekseen kun olen jo tottunut, eikä seksikään enää niin kiinnosta.
Vaikka ei mitään kehkeytynyt niin olen 37 ja ihastuin 45 naiseen kerran. Miksi ei olisi sitten mahdollista? Monesti hyvät on varattu ja hankalampi hyvä löytää. Mutta on myös tapauksia missä ei vain ihmiset ole tulleet toimeen ja sitten löytyy myöhemmin.
Ei muutakun puumana nuoremman miehen järjestät rawr!
Vierailija kirjoitti:
Löytyi 40+ kumppani t Minna 19v
Huoriksen päiväuni taas, hohhoijakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauspostin kirjoittajalle varmaan hyötyä kun juuri tätä halusi tietää. Höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo onnistunee ikäluokasta 55+.
En ikinä olis huolinut itseäni paljon vanhempaa miestä, samanikäinen löytyi ihan etsimättä 46-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Löytyi 40+ kumppani t Minna 19v
Valitse nyt edes ikään sopiva nimi.
Istuin kerran 48-vuotiaana yömyöhään metrossa ja eräs kolmekymppinen mies tuli pokaamaan. Yritti herätellä keskusteluam oletko Jenna vai Julia. Ihan oikeestiko ihmiset eivät paikanna ikäisiä nimiä?
Ehkä tuo onnistunee ikäluokasta 55+.