Soitteleeko muille pankista henkilökohtainen neuvoja säännöllisesti?
Ruvennut ärsyttään kun yrittää saada sijoittamaan varoja johonkin korkeakorkoisille tileille. On joku premium asiakkaiden neuvoja. Itseä ei kiinnosta ollenkaan ja olen sen sanonut sille monesti, mutta silti aina soittelee.
Kommentit (11)
Kaikille rahamiehille soittavat. Kun alkaa miljoona olla kasassa tulevat mukaan omaisuudenhoitopalvetarjoukset.
Minulle ei soitella. Olen myös premium asiakas, mutta olen sijoittanut rahani rahastoihin ja korkeampi korkoisille tileille. Miksi et laita rahaa kasvamaan parempaa korkoa, jos sinulla säästöjä on? Saattaisi loppua se soittelu.
Jos pankista soitetaan, että nyt pitäisi laittaa rahat tililtä sinne tai tänne, kirjautua tilille jne., on kyseessä suurella todennäköisyydellä huijari. Näytössä näkyvä pankin puhelinnumero ei todista mitään, se on väärennettävissä. Jos teet, mitä käsketään, et näe rahojasi enää koskaan ja sinun katsotaan itse antaneen rahasi pois. Etenkin vanhukset ovat huijausten kohteena. Katkaiskaa puhelu välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pankista soitetaan, että nyt pitäisi laittaa rahat tililtä sinne tai tänne, kirjautua tilille jne., on kyseessä suurella todennäköisyydellä huijari. Näytössä näkyvä pankin puhelinnumero ei todista mitään, se on väärennettävissä. Jos teet, mitä käsketään, et näe rahojasi enää koskaan ja sinun katsotaan itse antaneen rahasi pois. Etenkin vanhukset ovat huijausten kohteena. Katkaiskaa puhelu välittömästi.
Ei pyydä kirjautumaan minnekään. Sanoo että varaile nettipankista aikaa tapaamiselle.
Ap
Ehkä kerran vuodessa tai parin vuoden välein soittaa. On ollut ihan hyviä puheluita. Kerran saatiin hoidettua samalla lapsen arvo-osuustilin avaus, kun sitä ei voinut nettipankissa tehdä ja kerran saatiin laskettua asuntolainan marginaali.
Mulle soitti kun nostin 12000 euroa. Pankissa ne kai huolestui kun tuhlaan rahaa ja alkoi sitten säästövinkkejä neuvomaan ja sijoitusvinkkejä antamaan. Sanoin etten sijoita euroakaan. Joskus vuosia sitten kun sain perintöä niin nordean pankki virkailija sellainen vanhempi nainen oli kuin takiainen ja monta kertaa yritti antaa sijoitusneuvoja minulle vaikka sanoin etten sijoita mihinkään. Kun menin nostamaan rahaa niin se sanoi katsotaan ensin sijoituksia ja minua ärsytti todella paljon. Korotin sitten jo ääntäkin siinä kun alkoi ärsyttää.
Soittelee useamman kwrran vuodessa ja neuvoo aina maksamaan lainanlyhennyksen heti, tai muuten!
ETTEKÖ YMMÄRRÄ!
HUIJARIT NE SOITTELEE!
Onko se sinun "henkilökohtainen neuvoja" mikä minulla oli OP:llä joka soittelee vain silloin kun kauppaa jotain palveluita? Itse kielsin OP:tä ottamasta yhteyttä kauppaamista tarkoituksissa niin loppui kokonaan opltä yhteyden otot eikä suostu muutenkaan enää auttaa miessää kun kaikkeen on aina vastaus tee itse netissä