Ylen kannatusmittaus: SDPn kannatus laskee, PS kannatus nousee
SDPn kannatus 23,9%. Tulos on kuitenkin tullut alas huippulukemistaan ja laski 0,8 prosenttiyksikköä kuun takaisesta.
PS kannatus taas nousi lähes prosentilla, +0,9%, vaikka media ja oppositio yrittää luoda kohuja
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ras istisemmin Persut puhuvat, sitä paremmin se iskee heidän kannattajiinsa. Eli Persut on ras istipuolue.
Näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka äänestää persuja, on umpityhmä - ellei sitten itsekin vihaa tavallisia suomalaisia.
PS äänestää nimenomaan ne jotka ei vihaa suomalaisia. Vasemmiston kaikki teot ovat omaa kansaa vastaan:
-meidän pitää kärsiä eniten ilmastopolitiikasta
-meidän pitää olla muun maailman sosiaalitoimisto
-meidän pitää kärsiä levottomuuksista ja rikoksista mitä uusi väestö tuo
-meidän rahat pitää lähettää muilla EU maille
jne jne
Persuista on tavallisille ihmisille vielä enemmän haittaa kuin ulkomaalaisista ja ulkomaalaisten elättämisestä. Yhden asian liike, joka tuhoaa kokoomuksen kanssa suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa minkä ehtii.
Kuinka saada ihmiset ymmärtämän tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto, kuten te persut teette minun ketjuilleni. Alennutaan siis samalle tasolle. Kaksi ketjua olette tänään jo deletoineet pelkuruudesta johtuen. Toki sivareiden rintamakarkuruus ei ole suuri yllätys. M51
Olin ennen opintojani ammattisotilas viisi vuotta varusmiesalveluksen jälkeen. Legionnaire 1er classe, Premier Regiment Etranger 1erRE, Aubagne. Sinä syy miksi kuittailen persujen sivariudesta. M51
Oikeasti?
Valitettavasti en päässyt ilman jälkiä sieltä pois. Haavoituin päähän josta seurasi epilepsia. Olen kertonut epilepsiastani psyk.sh. nikkiä käyttäen. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto, kuten te persut teette minun ketjuilleni. Alennutaan siis samalle tasolle. Kaksi ketjua olette tänään jo deletoineet pelkuruudesta johtuen. Toki sivareiden rintamakarkuruus ei ole suuri yllätys. M51
Olin ennen opintojani ammattisotilas viisi vuotta varusmiesalveluksen jälkeen. Legionnaire 1er classe, Premier Regiment Etranger 1erRE, Aubagne. Sinä syy miksi kuittailen persujen sivariudesta. M51
Oletko ampunut ketään taistelussa ja olitko jossain erikoisjoukoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ampunut ketään taistelussa ja olitko jossain erikoisjoukoissa?
Ensimmäiseen kysymykseen en halua vastata. Ei, Legioonassa ei ole erikoisjoukkoja. Edes 2emeREP ei ole sellainen. M51
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään Yle kelpaakin persulle. 😂
Vaativat kohta massiivista lisärahoitusta YLE:lle. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ras istisemmin Persut puhuvat, sitä paremmin se iskee heidän kannattajiinsa. Eli Persut on ras istipuolue.
Ja peittävät sillä kaiken sen pahan, minkä aiheuttavat suomalaisille.
Luulevat peittävänsä. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PERSUT, SEKOOMUS, KD JA RKP TUHOSIVAT SUOMEN HYVINVOINTIVALTION, JONKA RAKENSIVAT PUNAMULTAHALLITUKSET.
Mee töihin
Loistavaa suomea. Vajavainen integraatio, joten ulos maasta. M51
SDP vieläkin haluaa tänne lisää elättejä kehitysmaista joiden lapset eivät opi koulussa edes lukemaan. Tekevät jokainen 10 lasta yhteiskunnan elätettäväksi. Muissa maissa demarit ovat viisastuneet ja haluavat kehitysmaalaiset ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen mielestä syyttömänä vangittu ei tarvitse korvauksia. Persujen mielestä syyttömänä oikeuteen viety ei tarvitse korvauksia. Persujen mielestä suomalainen ei tarvitse oikeusturvaa. Ja mitä tulee työttömiin, jos persuilla olisi mahdollisuus perustaa samanlaisia leirejä kuin Saksassa oli 1930- ja 1940-luvulla, niitä perustettaisiin Suomeenkin. Todellinen ihmisvihaajien puolue.
Työttömät pitäs laittaa linnottamaan itärajaa sitä työttömyyskorvausta vastaan. Tekis hyvää työttömille tehä fyysistä työtä lapion varressa 16 asteen pakkasessa.
Persutyöttömät myös? Olisi kiinnostava nähdä tilastoja, minkä verran Persuissa on työttömiä vs muut puolueet. Voisi palstan kovat näppäimistöäärioikeistolaiset yllättyä.
Ennen vaaleja tehdyn tutkimuksen mukaan persujen äänestäjistä oli 25% työttömänä. Enemmän kuin millään muulla puolueella.
Vierailija kirjoitti:
SDP vieläkin haluaa tänne lisää elättejä kehitysmaista joiden lapset eivät opi koulussa edes lukemaan. Tekevät jokainen 10 lasta yhteiskunnan elätettäväksi. Muissa maissa demarit ovat viisastuneet ja haluavat kehitysmaalaiset ulos.
Satonenhan niitä oli anelemassa tänne.
Olen raivoissani kun ennätystyöttömyyden vallitessa SDP:n kannatus laskee ja hallituspuolueiden nousee.
Jaahas. Nyt pitää ruveta tekemään töihinlähtöä. Aika monta onnistumista päätellen alanuolista ja pelkuruudesta johtuvista ilmianoista (vasikoinneista), joten hyvin meni aamu. Persut reagoivat juuri kuten arvelinkin - pelkuruudella johon mies ei alennu. M51
Vierailija kirjoitti:
Olen raivoissani kun ennätystyöttömyyden vallitessa SDP:n kannatus laskee ja hallituspuolueiden nousee.
Ihmettelen lisäksi miksi viherpiiperöiden ja kommarien kannatus nousee ja meidän demarien laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen mielestä syyttömänä vangittu ei tarvitse korvauksia. Persujen mielestä syyttömänä oikeuteen viety ei tarvitse korvauksia. Persujen mielestä suomalainen ei tarvitse oikeusturvaa. Ja mitä tulee työttömiin, jos persuilla olisi mahdollisuus perustaa samanlaisia leirejä kuin Saksassa oli 1930- ja 1940-luvulla, niitä perustettaisiin Suomeenkin. Todellinen ihmisvihaajien puolue.
Näinkö on,mitähän mieltä oikeusministeri Meri oli,kerrotko minulle.
Meri on justiinsa tuota mieltä. Seuraapa hänen ulostulojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä kyllä sivareita riittää. Itse olin vain tvälläri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä kyllä sivareita riittää. Itse olin vain tvälläri.
Ja minä ylpeä tykkimies.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten M51 sanoi, niin suurin osa ihmisistä on poliittisesti tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen lisäksi miksi viherpiiperöiden ja kommarien kannatus nousee ja meidän demarien laskee.
Koska Lindtmannen Demarit ovat samaa jengiä kokkareiden kanssa. Yksi "kykypuolue" tekee ihan tarpeeksi tuhoa.
Kun kepi oli ensimmäistä kertaa päässä tarkoitin. M51