Ylen kannatusmittaus: SDPn kannatus laskee, PS kannatus nousee
SDPn kannatus 23,9%. Tulos on kuitenkin tullut alas huippulukemistaan ja laski 0,8 prosenttiyksikköä kuun takaisesta.
PS kannatus taas nousi lähes prosentilla, +0,9%, vaikka media ja oppositio yrittää luoda kohuja
Kommentit (115)
Luulen, että persujen kannatus on taas kovempi kuin gallupit kertovat. Puolueen periaateohjelmaa kannattaa moni hyvin koulutettu, mutta koska muutamat liikkeen poliitikot tempauksineen ovat noloja, kannattajaksi ilmoittautuminen on leimaavaa. Persuissa on kuitenkin johdossa fiksuja tyyppejä, joilla on uudella tavalla kanttia. Ei siitä pääse mihinkään. Ennen äänestin keskustaa, mutta ei ole enää luotettava, jämäkkä vaihtoehto. Sorry.
Hoitakaas syywägit taas tyhjästä joku rässismikohu. Näyttäisi toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Ylen kannatuskyselyn vastaajien alueellinen jakautuminen:
Itä-Suomen painoarvo 15%, Oulun lääni ja Lappi 12%, Uusimaa 31%, Länsi-Suomi 42%,
Eipä ihme jos Ylen gallupin tulos on mitä on. Sillä eihän tuohon tulokseen usko Erkkikään, kun Orpon hallitukseenkin on tyytyväisiä vain noin kolmasosa (n. 23-26%).
Tyytyväisyys hallitukseen on kuitenkin eri kuin yksittäisten puolueiden kannatus. Esimerkiksi mututuntumalta heittäisi että Rkp:n äänestäjistä juuri kukaan ei ole hallitukseen tyytyväisiä, mutta siitä huolimatta heistä suurin osa äänestää Rkp:tä uudelleen seuraavissa eduskuntavaaleissa. Sama koskee todennäköisesti myös kokoomusta vaikka heidän kannattajillaan tyytyväisiä hallitukseen on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mitä ras istisempi, sen parempi Persuille. Rasi stipuolue siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mitä ras istisempi, sen parempi Persuille. Rasi stipuolue siis.
Persut seuraavat kalluppejaan ihan ohimoitaan hieroen ja silmät viiruina.
-winner-
Persujen kannatus sataa puppan vasuun.
-winner-
Mikähän siinä on että Venäjälle luikkija, silmänvääntelijäpersujen tuho yhä vain houkuttaa äänestäjiä.
En keksi yhtäkän asiaa, missä nämä pellet olisivat onnistuneet. Velkaa sen sijaan on mätetty, suomi näivetetty, maamme kulttuuri, koulutus ja svisitys poljettu..
Älkää nyt hyvät ihmiset menkö tähän lankaan enää. Hyvänä esimerkkinä USA, missä koko maa on sekaisin kuin seinäkello, kun pölhömagapersut päästettiin puikkoihin. Kas kummaa, maa alkaa näyttää persujen onnelalta, Venäjältä.
Lisää leikkauksia pieni ja keski tuloisille ja lahjoituksia Ukrainaan, masokisti Suomen kansa tykkää kiduttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka äänestää persuja, on umpityhmä - ellei sitten itsekin vihaa tavallisia suomalaisia.
Jokainen joka tollasta paskaa kirjoittaa on itse se aivopesty idiootti.
Käsittämätöntä, miksei simienvääntelyrasismikohu ei laskenutkaan persujen kannatusta? Kaikki silakoiden vaiva valui hukkaan?
Lindtman antoi typerän lausunnon, jossa ei tuomittu Trumpin toimintaa Venezuelaan kohtaan. Se vaikutti heti kannatukseen.
Normipoisto, kuten te persut teette minun ketjuilleni. Alennutaan siis samalle tasolle. Kaksi ketjua olette tänään jo deletoineet pelkuruudesta johtuen. Toki sivareiden rintamakarkuruus ei ole suuri yllätys. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen mielestä syyttömänä vangittu ei tarvitse korvauksia. Persujen mielestä syyttömänä oikeuteen viety ei tarvitse korvauksia. Persujen mielestä suomalainen ei tarvitse oikeusturvaa. Ja mitä tulee työttömiin, jos persuilla olisi mahdollisuus perustaa samanlaisia leirejä kuin Saksassa oli 1930- ja 1940-luvulla, niitä perustettaisiin Suomeenkin. Todellinen ihmisvihaajien puolue.
Työttömät pitäs laittaa linnottamaan itärajaa sitä työttömyyskorvausta vastaan. Tekis hyvää työttömille tehä fyysistä työtä lapion varressa 16 asteen pakkasessa.
No vähintäänkin kaikki elämäntapa-ja muut työtävieroksuvat sossupummit.
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto, kuten te persut teette minun ketjuilleni. Alennutaan siis samalle tasolle. Kaksi ketjua olette tänään jo deletoineet pelkuruudesta johtuen. Toki sivareiden rintamakarkuruus ei ole suuri yllätys. M51
Olin ennen opintojani ammattisotilas viisi vuotta varusmiesalveluksen jälkeen. Legionnaire 1er classe, Premier Regiment Etranger 1erRE, Aubagne. Sinä syy miksi kuittailen persujen sivariudesta. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienituloiset ei halua 2,50e/l polttoaineita ja uutta väestöä viemään edulliset asunnot, työpaikat jne. Siksi ei SDP.
Tämä. Ja tähän vielä lisäksi SDP:n suunnittelemat verojen ja muiden maksujen korotukset.
Demarit on aina kädet muiden taskuilla, toisten rahoja on kiva jakaa muille kunhan ei ole itseltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, miksei simienvääntelyrasismikohu ei laskenutkaan persujen kannatusta? Kaikki silakoiden vaiva valui hukkaan?
Nyt niitä vtuttaa niin paljon, että kihisee :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen opintojani ammattisotilas viisi vuotta varusmiesalveluksen jälkeen. Legionnaire 1er classe, Premier Regiment Etranger 1erRE, Aubagne. Sinä syy miksi kuittailen persujen sivariudesta. M51
Suomen muututtua perskokkarelandiaksi saa mottomme tuntumaan taas ajankohtaiselta. Legio Patria Nostra. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
Kyllä. Menin vapaaehtoisena silloiseen Pohjan Prikaatiin Hiukkavaaraan Ouluun. Tämän jälkeen menin Marseilleen värväytymään. Halusin kokeilla pärjäänkö siellä. Pärjäsin, vaikka ei se aina hauskaa ollut. Mutta olihan se kieltämättä hieno tunne, kun oli kepi päässä. M51
Mee töihin