Minkä lelun ostit lapsellesi viimeksi ja milloin?
Kommentit (30)
On se sitten jotenkin niin hellyttää, kun ostan, niin lapset TODELLA osaa arvostaa saamaansa, koska uusia leluja ei tule jatkuvasti lisää.
Mä en tajua, mikä noissa bratzeissa mättää joillakin.
Muuta en ole lapsille ostanut. Paitsi kirjoja.
sana hukassa: semmosen värikkään pitä pimputellaan tikuilla. Mikä se on? Ei siis rummut vaan sellanen littana.
Bratzit on nykyajan barbit. Ei kukaan tyttö halua enää leikkiä barbeilla (yli 8-v) vaan bratzit ovat tämän hetken juttu. Minä ainakin olen ostanut niitä siskolleni joka on 13-vuotta ja minusta taas on ihanaa, että tyttö on vielä lapsi ja leikkii bratzeilla. Paljon paremmat ne braz leikit on kun röökin polttelu kylillä!
Meillä ei osteta leluja jne. Pah!
Ihan sosiaalisista syistäkin ostan joskus leluja lapsillemme. Meillä käy paljon lapseni koulukavereita kylässä ja mielestäni se olisi lastanikin kohtaan noloa jos ainoat lelut olisivat jotain isin hienoja puupalikoita.
Tuskin ne lapset kuitenkaan ne pahimmat jätteiden tekijät ovat.
Kannatan hyvälaatuisten kestävien lelujen ostoa,vaikka joskus sorrun krääsää ostamaankin.
Kirpputorilta teen usein hyviä löytöjä.
pienen koirapakkauksen sekä Sleischin hevosen.
Sitä ennen Genevieve barbin joskus helmikuussa. Tyttö 4 v. ja ensimmäinen vartavasten lelukaupasta ostettu lelu, jota odoteltiin äidin palkkapäivään saakka.
Mua ainakin pännii se roju mitä meille on kertynyt. Mä silti uskon, että sosiaalisista syistä todellakin kannattaa ostaa edes muutamia leluja isin puuautojen lisäksi.
Kirpputorilta on 80 % meidän leluista ja sinne ne joutuu joku päivä myös takaisin.
lelu on aika puhki kulutettu, eikä viitsi sitä samaa vaaville laittaa.
1v 3kk tytölle ostin toissa päivänä pienen nallepuh/möhköfantti pallon Cittarista. On innostunut kauheesti palloista :)
3v 3kk pojalle eilen vapuksi merirosvon naamiaispuvun ja siihen kaikki muut tarvikkeet mitä merirosvo tarvitsee :)
Elokuussa 6 vuotta täyttävälle tytölle pari päivää sitten uuden Bratz nuken.
Legoja voin ostaa välillä, en muista koska viimeksi. Pieniä ritareita ostin aikaisemmin aina kun löysin jonkun mitä pojalla ei vielä ollut. Nykyään ostan niitäkin harvemmin.
Ainakin meidän lähistöllä Bratzit ovat ainoita leluja, joilla myös yli 9v lapset leikkivät. Se ainakin on positiivista.
Kritisoitiinhan menneinä aikoina myös Barbit, eikä kukaan enää niitä jaksa juuri kommentoida.
Bratz elokuvat ovat sitten asia erikseen.
saivat laivalla valita itselleen lelut, jotka ostettiin
3,5v poika valitsi itselleen Lego sementtiauton ja 1,5v. pikkuveli Pikku Traktorin.
Lastenkirjoja kannan kotiin paljon kun niiden kanssa olen töiden puolesta paljon tekemisissä ja meillä luetaankin paljon, mutta välillä laitan uusia kirjoja suoraan hyllyyn ja sitten lapset huomaa ne joskus sieltä kun tuntuu hölmöltä aina antaa (ja siis yritän vastustaa sitä jatkuvaa lahjomista...).
Ai niin, jemmaan ostin alkuviikosta Cars-sarjan Kunkun, esikoinen saa sen palkinnoksi kun kerännyt tähtikortin täyteen tarroja (syöminen kun tökkii).