Miksi HELEVETISSÄ kuljetatte lapsia autossa ilman turvavöitä?
Viimeksi tänään eräs isä kaasutti päiväkodin pihasta pojan istuessa etupenkillä ilman vöitä. Pari viikkoa sitten taas eräs äiti haki lapsensa pk:sta ja ajoi pois lasten _hyppiessä_ takapenkillä. Eivätkä nämä jutut tähän lopu.
Ihmisten vastuuttomuus ei mene jakeluun sitten millään!!!!!
Kommentit (8)
Mitä se ap sulle kuuluu, miten kukakin lastansa kuljettaa. Pidä sä vaan omista lapsistas huolta.
Mun lapset istuu kunnon istuimissa ja vöissä. En mä vaan jaksa stressata siitä miten joku omaa muksuaan kuljettaa, mulle ihan sama vaikka ajais päin seinää. Itse ne sen syyllisyytensä kanssa joutuvat elämään jos jotain sattuu.
Jos joskus joudun näkemään, miten lapsi lentää tuulilasin läpi kadulle, niin haastan kuljettajan oikeuteen ja vaadin korvauksia henkisistä kivuista!
ei ap
Jos lapsi esim. loukkaantuu vakavasti ja vammautuu loppuelämäkseen, niin hänhän siinä eniten kärsii eikä joku syyllisyydentunnoissa rypevä äiti tai isä.
Lapsi ei pysty itse päättämään asioistaan eikä myöskään valitsemaan sitä, haluaako matkustaa turvallisesti vai ei. Lapsen kuljettaminen vapaana autossa on puolustuskyvyttömän ihmisen liikenneturvallisuuden vaarantamista!
ap
Ap puhuu asiaa! Olen itsekkin nähnyt ja jopa olen kerran maininnut kaupan parkkipaikalla olevalle isukille, joka lähti ajamaan samasta kerrostalon pihasta yhtäaikaa kauppaan, jolloin näin hänen n. 5-v. pojan vesselin hyppivän koko automatkan auton etupenkillä ilman rihman kiertämää. Parkkipaikalla sanoin miehelle, että kaupasta lähtien laittaa pojan istumaan takapenkillä olevaan istuimeen tai soitan poliisille. Isukki vaan totesi, että ei se siellä pysy!!
Idiootteja ihmisiä!!!!
Vierailija:
Ap puhuu asiaa! Olen itsekkin nähnyt ja jopa olen kerran maininnut kaupan parkkipaikalla olevalle isukille, joka lähti ajamaan samasta kerrostalon pihasta yhtäaikaa kauppaan, jolloin näin hänen n. 5-v. pojan vesselin hyppivän koko automatkan auton etupenkillä ilman rihman kiertämää. Parkkipaikalla sanoin miehelle, että kaupasta lähtien laittaa pojan istumaan takapenkillä olevaan istuimeen tai soitan poliisille. Isukki vaan totesi, että ei se siellä pysy!!
Idiootteja ihmisiä!!!!
Minulla yksi " vihamies" lasten kerhossa kun tälle äidille kerran vastaavasta jutusta mainitsin. Asia ei kuulema kuulu minulle, mutta kyllä se vähän kuuluu. Olen rattijuoppoepäilyistäkin soittanut poliisille, seuraavaksi soitan tästä.
Kaikille meille lapset eivät ole yhtä arvokkaita valitettavasti.