Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minja Koskelan vai Riikka Purra kahvitreffeille

Vierailija
07.01.2026 |

Luulen että itsellä ei löytyisi Riikan kanssa mitään keskusteltavaa. Eli Minja olisi minun valintani

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ass-to-mouth molemmille.

Vierailija
22/27 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylensä politikot ovat mukavia ja sanavalmiita ihmisiä. Ei ne muuten ensin saisi ääniä edes kotikuntansa valtuustoon, eduskunnasta puhumattakaan. Minäkin olen joskus ollut kotikaupunkini vaalilautakunnassa, jossa oli edustaja kaikista suurimmista puolueista. Oikein mukavia ihmisiä, vaikka monesta asiasta olimmekin eri mieltä. Politiikassa asiat riitelevät, eivät ihmiset. Vaikka toimittajat niin toivovat ja kansa uskoo.

Vaalilautakunnissa on aina hyvä yhteishenki. Ja samoin on kunnanvaltuustoissakin valtuutettujen kesken, useimmat hallitsevat ainakin sillä tasolla sen että asiat riitelevät, eivät ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kummankin kanssa ja istuisin ihan hiljaa naputelleen vaan Vauvaan eduskunnan täysistuntokommentteja ja odottelisin kumman kälätys paremmuudesta ensin alkaisi mun mielenkiinnon herättämiseksi :D

-winner-

Vierailija
24/27 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko panna toista, Minja koska toinen on kuiva haahka.

Vierailija
25/27 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minjan kanssa olisi helppo olla samaa mieltä melkein kaikesta, eikä mitään kunnon keskustelua syntyisi, pelkkää myöntymisen hyminää. Riikan kanssa löytyisi mielenkiintoisia eroavaisuuksia ja niistä riittäisi puhuttavaa pitemmällekin päivälliselle. Ei kaskustelustakaan ole mitään hyötyä samanmielisten kanssa, demokratiaan kuuluu erilaiset mielipiteet, painotukset ja kompromissit.

Vierailija
26/27 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sängynreunalle kontilleen, ja siitä sitten vuoronperään.

Vierailija
27/27 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minja vaikka olen oikeistolainen. Nätimpi, fiksumpi, ei uhkaile saksilla.

Riikkaa, tai siis riikkaa, en vaan siedä. Luontaantyöntävä persoona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän