Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kaveri kieltäytyi työtarjouksesta koska palkka liian pieni, 2200€/kk.

Vierailija
07.01.2026 |

Tuista voi selvästi vielä leikata kun työt ei kelpaa

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan? Onhan niissä usein urakan pohjat, ateriakorvaus, km/matkakorvaus jne.

Vierailija
22/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä kelpaisi. Missä se on?

Pk seudulla rakennusalan töitä

Ap

Ei tuosta jää mitään käteen jos pitää vielä auto olla

Sanoo 75 äo-n henkilö, joka on kuitenkin jostain syystä saanut korkeapalkkaisen työn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse se työtön kaveri joka kieltäytyi työtarjouksesta Karenssia pukkaa hah hah ja siinähän kärsit valepukki 

Vierailija
24/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta summasta vero on n. 200 eur ja työttömyys-ja eläkevak.maksut toiset 200 eur. Käteen jää siis n. 1800 eur/kk.

Veron määrä riippuu tietysti asuinpaikkakunnasta.

Vierailija
25/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööh työtön kaveri öööööööööh 

Vierailija
26/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, että jos itse jäisin nyt työttömäksi, saisin ansiosidonnaista n 2400 euroa. Siitä toki verot vielä pois. Eipä houkuttaisi tuolla liksalla hommiin mennä.  

Vierailija
27/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole kavereita. Yksinäinen, nuppiongelmies takia työkyvyttömyyseläkkeellä, sosiaalisesti syrjäytynyt jne. jonka elämässä ei muuta sisältöä kuin trollailla työttömiin kohdistuvia vihatrollauksiaan. Luultavasti munaskin on pieni, katkarapu. 

Katkarapu se on vain suurennulasilla katsottuna.

Vierailija
28/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nuoren kesätyö palkka.

Itse olen tehnyt 3 vuotta samassa työpaikassa töitä kokoaikaisena ja palkka hurjat 1893e kuussa miinus verot (netto noin 1500e). Ja sillä vielä elätän lapsenkin 😀 ei edes mitään tukia, ei elareitakaan. Tätä ennen edeltävässä työpaikassa palkka oli 1800e. Silloin sillä pärjäsi hyvin, jäi säästöönkin, nyt on kaikki noussut niin paljon ettei enää jää mitään ylimääräistä. Ymmärrän vallan hyvin, jos 2200e ei kaikkia varsinkaan hyvin koulutettuja tai perheellisiä napostele.

Vierailija
29/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla rakennusalalla 2200e...

Tuo on Romanialaisille tarkoitettu työpaikka. Sillä karsitaan suomalaiset pois.

Vierailija
30/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin, että jos itse jäisin nyt työttömäksi, saisin ansiosidonnaista n 2400 euroa. Siitä toki verot vielä pois. Eipä houkuttaisi tuolla liksalla hommiin mennä.  

Itse saan 1200e miinus verot eli tonni käteen ja nyt astuu vielä porrastus voimaan. Pakottaa laittaa auton seisontaan, eli en voi edes lähteä mahdollisiin töihin jos se ei ole nurkan takana, kun ei ole julkisiakaan kovin hyvin tarjolla ja en voi maksaa kuukauden työmatkakuluja ja auton kuluja hikisellä 900 eurolla, kun ei ole säästöjäkään. Työmatkoihin kun ei tukea saa kelalta. Typerä tuo porrastus, tappoi kaiken mahdollisuuden yrittää nousta anssiluukulta pois.

Vierailija
31/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. 

Vierailija
32/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tosta käteen jää mitään.

Sitten sinulla on suuret menot.

Vierailija
33/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö tuolla pk seudulla? Minun paikkakunnalla tuo ois ihan ok, mutta eikös siellä oo kalliimpaa?

Vierailija
34/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta summasta vero on n. 200 eur ja työttömyys-ja eläkevak.maksut toiset 200 eur. Käteen jää siis n. 1800 eur/kk.

Veron määrä riippuu tietysti asuinpaikkakunnasta.

Esim Helsinki, ei kuulu kirkkoon: käteen n 1890e/kk

Vierailija
35/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään raksalle tuolla rahalla menisi. Olen ollut ja aivan liian rankkaa sekä täynnä juntteja. ICT-alan töihin voisin mennä. Raksalla tuhoaa vain terveyden, sitä hommaa ei halvalla kannata tehdä.

Vierailija
36/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk seudulla raksatyöt. Palkasta veroa 500 euroa, vuokra 700 euroa, ruokakuulut 300 euroa, muut laskut 200 euroa, harrastukset 100 euroa, autohuolto ja bensakulut 200 euroa kk jotta pääsee töihin. No ei paljon jää säästöön.

Vierailija
37/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan 1200e miinus verot eli tonni käteen ja nyt astuu vielä porrastus voimaan. Pakottaa laittaa auton seisontaan, eli en voi edes lähteä mahdollisiin töihin jos se ei ole nurkan takana, kun ei ole julkisiakaan kovin hyvin tarjolla ja en voi maksaa kuukauden työmatkakuluja ja auton kuluja hikisellä 900 eurolla, kun ei ole säästöjäkään. Työmatkoihin kun ei tukea saa kelalta. Typerä tuo porrastus, tappoi kaiken mahdollisuuden yrittää nousta anssiluukulta pois.

Meikäläisen ansiosidonnainen leikkauksen jälkeen n 900e kuussa käteen.

Vierailija
38/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon summaan saa helposti viikossa täällä Helsingissä.

Vierailija
39/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nuoren kesätyö palkka.

Itse olen tehnyt 3 vuotta samassa työpaikassa töitä kokoaikaisena ja palkka hurjat 1893e kuussa miinus verot (netto noin 1500e). Ja sillä vielä elätän lapsenkin 😀 ei edes mitään tukia, ei elareitakaan. Tätä ennen edeltävässä työpaikassa palkka oli 1800e. Silloin sillä pärjäsi hyvin, jäi säästöönkin, nyt on kaikki noussut niin paljon ettei enää jää mitään ylimääräistä. Ymmärrän vallan hyvin, jos 2200e ei kaikkia varsinkaan hyvin koulutettuja tai perheellisiä napostele.

Arvostan

Vierailija
40/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kokemuksella? Onko urakkaa? Mitä rakennustyötä? Tes mukaanhan nuo menee yleensä ja rakennusalalla liksa tulee 2 viikon välein. Verottomat korvaukset päälle kuten ateria- ja matkakorvaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä