Varmaan kohta jo 80% miehistä tatuoidut käsivarret/käsi ainakin tinderin perusteella
Jos sanotaan että naiset menee massan mukana niin kyllä sitä näyttää tekevän myös miehet 😀 itse olen tatuoimaton nainen enkä varsinaisesti perusta näistä "hihamiehistä" ja monesti pyyhkäisen vasempaan ihan vaan liiallisen tatuointimäärän perusteella vaikka muuten olisikin hyvännäköinen ja hyvärunkoinen mies.
Eli jos tämän nyt sattuu lukemaan joku mies joka haluaa tatuoida käsivarret niin miksi? Lihakset näyttää paljon paremmalta ja seksikkäämmältä ihan "paljaassa" ihossa ettäs tiedätte! Itselle tuollainen määrä tatuointeja kertoo myös rahankäyttötavoista ja emme todennäköisesti ole samoilla linjoilla silloin.
Kommentit (41)
Espanjan lomakohteisiin on tullut KLEOPATROJA faaraoita beduiinien telttoja sellaista se on kun itsesuojelu puolustus ei toimi . Näkyy jo Oulun kaduilla samaa .
Ei varmaan tatuoituja kiinnosta muiden mielipiteet että mikä näyttää hyvältä ja mikä ei.
Kaula- ja naamatatuoinnit on yksi millä satavarmasti skippaan tinder-tyypin.
En halua puuttua yksittäisen ihmisen valintoihin enkä kritisoida niitä mutta oma ihannenaiseni olisi täysin tatskaton ja läväritön.
En sano että tämä on mikään deal breaker mutta se on suurin piirtein yhtä tärkeä kuin se että on kaikki raajat ja omat hampaat tallella, ja että painoindeksi on sellainen että voidaan liikkua muutenkin kuin autolla. tietenkin näiden edelle menee se että tykkään ihmisestä.
Hyvä, riittää enemmän meille jotka arvostaa miehissä muutakin kuin sitä että onko iho tatuoitu vai ei.
Oletpas pinnallinen.
Tinderi on wt-porukan sovellus, siellä tuo voi pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan tatuoituja kiinnosta muiden mielipiteet että mikä näyttää hyvältä ja mikä ei.
Tämä!
Tästä onkin hyvin lyhyt matka kouvolatukkaan ja etuperseeseen.
Taas on toisten ulkonäöstä mielensäpahoittajia liikkeellä 😄
Joo siitä made in Finland tatska-lookista tulikin mainstreamia sen jälkeen kun tv:ssä nämä bb-tähdet oli kuin mustepulloja olisi päälle heitelty. Nyt ei-tatskatut on vähemmistöä joka ikäluokissa.
On tosi syvällistä kun kädet ja kaula on täynnä esim. hedelmä-tatskoja, luita ja muuta vastaavaa.
Tässä sen näkee kuinka suurin osa miehistä on täysin näkymättömiä naisille. Totuus kuitenkin on se että suurimmalla osasta miehiä ei ole tatuointeja. Niillä jännämiehillä on varmaan kaikilla jota naiset jahtaa ja himoitsee
Minua niin ahdistaa tämä miesten seksuaalinen esineellistäminen ! 😡 Antakaa meidän tatuoida rauhassa ilman esineellistämistä!
Voimaannun joka tatuoinnistani.
T: Voimaantunut mies.
Sen lisäksi tatuoinneillani on minulle syvällinen merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Voimaannun joka tatuoinnistani.
T: Voimaantunut mies.
Sen lisäksi tatuoinneillani on minulle syvällinen merkitys.
Minulla on tatuointi kuolleelle koiralleni. Ne kaksi luuta ristissä muistuttaa siitä herkullisesta Wingsateriasta.
Se pääkallo kertoo elämän rajallisuudesta. Ne nimikirjaimet kuolleesta lapsestani.
Ja se tähti edesmenneestä äidistäni.
Kumma juttu jos sanoo (nainen tai mies) mielipiteen tatuoiduista niin aina joku pahoittaa mielensä :D Kait ihmisillä saa ulkonäöllisiä mieltymyksiä olla? En kuitenkaan ole moukkamainen että kirjoittaisin näitä mieltymyksiä omaan profiiliin mihinkään "ethän ole sitä ja tätä" -listaan. Enkä itsekään mitään niin jyrkkää linjaa vedä ettei saisi olla yhtään tatuointia. Tai no, ainut ehdoton ei on rintakehä, kaula, kasvot, rystyset ja sormet. Näyttää joko linnakundilta tai white trashilta. Ja niin siitä jos joku sanoi että tinder näyttää oman tasoisia, niin sitten täytyy olla ylpeä koska monet näistä miehistä on ollut kasvoista ja vartalolta muutenkin todella hyvännäköisiä. En vaan halua kulkea minkään gangsterin näköisen tai "jerseyshore äijän" seurassa. Ap
Ihmiskunta on kulkemassa takaisin kohti UGA BUGA-aikaa ja siitä kertoo tämä alkuasukasmainen trendikin
Joo ei mitään tatskoja hyh. En syty. Iho riittää sellaisenaan.
Naisen kaunis puhdas hyväntuoksuinen iho...Huoh.
Hmmm. Voisiko siis olla että tatuoinnit altistaa sinkkuudelle ja / tai tinderöinnille? Tatuoidut ei ole parisuhdematskua?
Monella miehellä ja naisella on 'homekädet' nykyään. Näyttää vanhan kämppäni ikkunalaudalta ennen terveystarkastajan käyntiä.