Haluan ökymissiksi.
Mitä vinkkejä teillä on. Haluan vanhan rikkaan miehen, joka elättää minua sen takia, että teen hänelle lapsia koska olen vielä nuori nainen. Haluan jatkuvasti lahjoja ja ökyelämää.
Kommentit (72)
Joo ensin oma talous ja koulutus kuntoon. Sitten vasta lisääntymään. Muuten miehellä kaikki valta. Ja mulle yksi mies uskotteli että hänen kanssaan elämä on leveää. Joopa joo. Asuttiin vuokralla kaikki aika mitä oltiin yhdessä. Piti hänen ostaa talo. Ei ostanut. Huijausta. En suostunut lapsia hankkimaan niin erottiin. Elämäni paras päätös. Nyt onnellisesti naimisissa.
Hyvä ohje tosiaan että ensin oma elämä kuntoon. Sitten perhettä miettimään
Olisko tässä hyvä tv ohjelma "Ökymiehelle elätettävä." 😂
Otat lihavalta ja vanhalta hiekkanagrulta säännöllisesti poskeen dubaissa. Sole sen vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
No ensin isket sen rikkaan miehen ja sitten pyydät siltä pari tonnia viikkorahaa joka viikko. Alat somettamaan itsestäsi kuvia someen ja seiska lehteen. Siitä se ura lähtee käyntiin.
Jari-Matti oppi tämän kantapään kautta miljoonariidassaan verottajan kanssa. Monacossa asuminen ei näyttänyt siltä kun Maisuli sometti joka päivä yhteiskuvia helsinkiläisen omakotitalon pihalta tai jostain Leviltä. No olihan ne tisut ihan kivat.
Joo nää tyhjäpäät jakaa kaiken someen ja sitten miehet hukassa kun salaisuudet paljastuu viranomaisille. Sitten pitää esittää someen miten se lapsi on parasta maailmassa ja äitiys ihanaa ettei totuus tule ilmi mitä tyttöset yön pimeinä tunteina miettivät. Tämä yleisellä tasolla. Ei kohdistettuna kehenkään.
Joo miehen kannattaa kieltää somessa kaikki yhteys mieheen. Ei ala kukaan kyselemään eikä muut naiset ihmettelemään, että mies onkin varattu. Moni mies ei halua naamaansa näkyviin naisen someen, enkä ihmettele yhtään. Itsekään haluaisi olla yhdistettynä moiseen.
Sitten ollaan niiiiiin onnellista että. No pitäähän se totuus jollain peittää, ettei ihmiset ala väittää muuta. Älkää nuoret naiset heittäkö elämäänne hukkaan ja olko riippuvaisia miehestä ja sen rahoista. Olette toisen vallan alla sitten täysin kun ette tule yksin pärjäämään. Ehditte tekemään ne lapset myöhemminkin. Ei pelkkien käsilaukkujen takia kannata uhrautua. Uskokaa pois.