Haluan ökymissiksi.
Mitä vinkkejä teillä on. Haluan vanhan rikkaan miehen, joka elättää minua sen takia, että teen hänelle lapsia koska olen vielä nuori nainen. Haluan jatkuvasti lahjoja ja ökyelämää.
Kommentit (50)
Nykyään nuorilla naisilla surullisen paljon mönjää naamassa ihon alla. Poskissa löllöt pallot, samoin leukaperissä ja leuan päässä sellainen alaspäin valahtanut pallo. Miten kukaan voi ajatella että se on kaunista?
Ja niitä mömmöjä ei saa millään pois naamasta. Luullaan että ne häviää sieltä ihon alta. Ei häviä...ja ties mitä syöpää aoheuttavat.
Onko julkisia ig tilejä? Olisi kiva seurata tällaisten elämää..
Seuraan itse yhtä somessa. En viitsi laittaa nineä kun en muista onko tili julkinen. Pääsi opiskelemaan lähihoitajaksi nyt ja mielenkiinnolla seuraan. Arvostan että ainakin yksi tällainen miehen rahoilla elävä alkaa opiskella ammattia ja aika kuormittavaa sellaista. Taisi hakea myös korkeakouluun muttei tainnut sitten päästä.
Minäkin arvostan näitä jotka edes yrittää jotain eikä vaan peilaile itseään kotona päivät pitkät. Respect.
Mitä edellytyksiä ökymissiltä vaaditaan? Mitä sen eteen pitää tehdä? Miten se rikas mies hurmataan niin että se tajuaa mun olevan ökymissi eikä mikään tavallinen misukka?
Susta tulee ökymissi kun elät miehen rahoilla. Sitä ennen olet miss maitolavakisan 5. perintöprinsessa. Siihen yhdistetään miehen rahat= ökymissi. Ja monesti miehenkin rahat on lähinnä velkarahaa tai... Muista mainita igssä että olet se maitolavakisan 5. perintöprinsessa. Muutahan titteliä ei ole. S
Ja hyvin todennäköisesti nämä ökymissien miehet kirjoittelee muille naisille yön pimeinä tunteina tai kun olet poissa paikalta. Muista fbi agentin tavoin selvittää ettei näin ole.
Mun kaverin kaveri on varakas tai sinne päin oleva mies. Sillä on nuori nainen ja heillä pieni lapsi. Tämä mies kirjoittelee jatkuvasti mun frendille miten se on hänen elämänsä nainen. Nuori tyttö teki vain sen lapsen ja nyt pakosta kiinni siinä suhteessa. Mun ystävä ei ole kiinnostunut miehestä mutta kohteliaisuudesta vastaa ym ystäviä kun ovat. Miksi miehet on niin kaksinaamaisia.. Ei kaikki tokikaan.
Ei sulla riitä sellaseen kuutenkaan ulkonäkö eikä muodot, oikeisiin töihin nyt vaan.
Älä ota. Hetken päästä olet katumuksen tuskassa poistattamassa niitä etkä koskaan saa alkuperäistä ulkonäköäsi takaisin.
Eniten pelottaa nuorten täyteaineet. Niitä saa koskaan kokonaan pois. Huulet niin spookyjä. Onneksi ne turbohuulet ei oo enää ees muodissa. Ensin maksetaan maltaita että tupataan naama täyteen ja sitten maksetaan maltaita että saadaan ne pois.
Kunnon rivien välistä paljasteluketju.
Nuoret tai vanhemmatkaan naiset ei ymmärrä että täyteaineet saa sun naaman näyttämään tosi turvonneelta. Siis tosi turvonneelta eikä leukaluun muotoilu täyteaineella kannata. Sama homma. Ei ole piirteet sen avulla terävät ja pullukat ja mikä määrä massaa ihon alla hyi ja miltä ne näyttää kun ikää tulee? Yök
Mitä jos haluaa ökymissiksi muttei halua tehdä maksuksi niitä kersoja?
Kohta joku ökymissi tulee riehumaan että kateelliset huutaa. 😆
Tee itse omat rahasi. Hopi hopi opiskelemaan. Esim. lähihoitajaksi tai sairaanhoitajaksi pääsee tällä hetkellä ihan heittämällä. Niistä niin kova pula. Harmillisen alipalkattuja ja rankkoja aloja kyllä. Onneksi joku niitäkin viitsii tehdä.
Mista toi on hyvä diili jos ei halua tehdä töitä. Voi pyöriä kotiäitinä ja sitten kotirouvana. Mä haluan kyllä sitten komean miehen. En mitään kaljuuntuvaa pappaa.