Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan ökymissiksi.

Vierailija
07.01.2026 |

Mitä vinkkejä teillä on. Haluan vanhan rikkaan miehen, joka elättää minua sen takia, että teen hänelle lapsia koska olen vielä nuori nainen. Haluan jatkuvasti lahjoja ja ökyelämää. 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂🤑🤮

Vierailija
42/72 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin nuoret halusi olla kaikki julkkiksia, nykyään ökytissimissejä. Outo maailma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainen ökybuumi on oikein tullut? 

Vierailija
44/72 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun itse oot 50, se pappa on jo ihan pappa.... Älä ota pappaa. 

Vierailija
45/72 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jokainen voi elättää itseään. 

Vierailija
46/72 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyrkky liioittelee kaikki someen. Esim on lähäriksi opiskeleva ja somen perusteella voisi luulla että on lääkäri joka erikoistumassa. 😂

Vierailija
47/72 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. 

Vierailija
48/72 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että siitä puhe mistä puute. Se mitä isosti mainostetaan harvemmin on niin kuin väitetään. Piste ja fakta. 

Vierailija
49/72 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei laukussa ole omistuslaattaa, vai omistaako sen Luis Vuitton, kun sehän niissä usein lukee?

Saahan sitä kuvata itsensävaikka Eiffeltornin vieressä,  ei se torni muutu kuvassaolijan omaisuudeksi. Tai kahvikuppi.

Sulla selkeästi jäänyt ne verot maksamatta, kun näytti osuvan arkaan paikkaan. :D Siis kenen laukkuja käytät, jos ne ei ole sun omia? :D tai jos ne käsilaukut on miehen niin sitten kannattaakin olla ihan muistakin asioista huolissaan. 😂

Et sitten tiennyt että merkkituotteita, kuten noita käsilaukkuja, voi myös vuokrata, vaikka vain päiväksi.

Vierailija
50/72 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrata. Se vasta noloa onkin. 

Vierailija
51/72 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein miehelle lapsen kun sitä halusi. Sanoi jo heti alkuun kun tavattiin että haluaa sitten perheen. Oli etsinyt jo pidempään naista äidin rooliin. Minä suostuin kun miehellä mukavasti rahaa eli tiesin elintason olevan hyvä. Hän jaksaa minua aina ihan kirjeillä kiittää lapsesta esin juhlapäivinä. Kiva ele. Välillä tulee kyllä olo että olinko pelkkä lapsentekokone mutta kyllä minä lapsestani tykkään. Miehestäkin vaikken mitenkään isosti rakasta. Rakkautta on niin monenlaista. En koe olevani öky. Vain hyväosainen. 

Vierailija
52/72 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa sentään kiittää. Fiksu mies. 

Vierailija
53/72 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisesta toisten rahoilla elämisestä on tullut tavoiteltavaa nuorille naisille? Jotenkin todella surullista. 

Vierailija
54/72 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on nii outo. 

Vierailija
55/72 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon tarvitse olla mikään "ökymissi".

Johanna Harlin esimerkiksi on ihan tavallinen, söpö nainen eikä mikään "ökymissi". Ja elää ap:n kuvailemaa elämää.

Vierailija
56/72 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisesta toisten rahoilla elämisestä on tullut tavoiteltavaa nuorille naisille? Jotenkin todella surullista. 

Ei se olekaan tavoiteltavaa. Huomiotaloudessa harvat kohua aiheuttavat tapaukset nousevat framille ja pääsevät klikkiotsikoihin. Näistä sitten syntyy illuusio ilmiön yleisyydestä.

Vierailija
57/72 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla harvinaisen oikeassa. 

Vierailija
58/72 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää mitään ökyjä tai missejä ole. Koskaan pärjänneet missään oikeissa kisoissa ja ökyilykin on toisen kukkarolla lokkeilua.

Vierailija
59/72 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. 

Vierailija
60/72 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se seiskan ökymissi oli kun omat tulot oli tosi minit ja pidettiin linnahäitä ja pukeuduttiin ökymerkkeihin. 😂