Haluan ökymissiksi.
Mitä vinkkejä teillä on. Haluan vanhan rikkaan miehen, joka elättää minua sen takia, että teen hänelle lapsia koska olen vielä nuori nainen. Haluan jatkuvasti lahjoja ja ökyelämää.
Kommentit (50)
Joskus aiemmin nuoret halusi olla kaikki julkkiksia, nykyään ökytissimissejä. Outo maailma.
Mistä tällainen ökybuumi on oikein tullut?
Mieti kun itse oot 50, se pappa on jo ihan pappa.... Älä ota pappaa.
Miksei jokainen voi elättää itseään.
Yksi tyrkky liioittelee kaikki someen. Esim on lähäriksi opiskeleva ja somen perusteella voisi luulla että on lääkäri joka erikoistumassa. 😂
Muistakaa että siitä puhe mistä puute. Se mitä isosti mainostetaan harvemmin on niin kuin väitetään. Piste ja fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei laukussa ole omistuslaattaa, vai omistaako sen Luis Vuitton, kun sehän niissä usein lukee?
Saahan sitä kuvata itsensävaikka Eiffeltornin vieressä, ei se torni muutu kuvassaolijan omaisuudeksi. Tai kahvikuppi.
Sulla selkeästi jäänyt ne verot maksamatta, kun näytti osuvan arkaan paikkaan. :D Siis kenen laukkuja käytät, jos ne ei ole sun omia? :D tai jos ne käsilaukut on miehen niin sitten kannattaakin olla ihan muistakin asioista huolissaan. 😂
Et sitten tiennyt että merkkituotteita, kuten noita käsilaukkuja, voi myös vuokrata, vaikka vain päiväksi.
😂🤑🤮