Peseekö nykyään kukaan enää hiuksiaan Erittäin Hienolla Suomalaisella Shampoolla?
Vai pitääkö olla jotain luksuskampaamotuotteita mielummin kuin perusshampoita?
Kommentit (109)
Juu, mustikkashampoo ja -hoitoaine on tosi hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte käyttää aitoa tervashampoota, niin esim. kotimainen Tervaskanto valmistaa sellaista. Hinta on tietysti korkeampi kun on aidosta tuotteesta kyse.
Tässä on myös oikeaa tervaa eikä maksa juuri mitään.
https://www.halpahalli.fi/tervashampoo-tervapuun-tuoksu-500-ml-foxtel.h…
Ei ole. Siinä on vain tuoksu, ei oikeata tervaa.
Sisältää oikeaa tervaa.
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, PEG-4 Rapeseedamide, Glycereth-2 Cocoate, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Pinus Palustris Wood Tar, Citric Acid, Phenoxyethanol, Dehydroacetic Acid, Sorbic Acid, Benzodic Acid.
Käytän sitä koska päänahka ei kestä hajustettuja.
Alkaa kehittymään hilsettä ja heti kun palaan takas siihen perinteiseen, niin lähtee Pois.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on hyvä Pisara merkkinen tervashamppoo. Maksaa 1.50 e.
Tää on varmaan Foxtelin valmistama myös. Inci näyttää ainakin ihan identtiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kehittymään hilsettä ja heti kun palaan takas siihen perinteiseen, niin lähtee Pois.
Sehän on hajustettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hajustettua.
On joo, mutta ei kai niin vahvat aineet tai jotain, jopa hilseshamppoo teki minulle hilsettä, vähän ironista.
Pesen Energizing moisturazing aquafreguence sport for me Shamppoolla.
Kasvattaa uusia soluja ja ravitsee hiusta" joka on kuollutta ainetta" Mutta mitä siitä.
Pesen Suomalaisella, sillä sinisellä. Linna shampoota käytin syväpuhdistavana silloin kun vielä käytin muotoilutuotteita.
Kampaajat ovat suositelleet vaikka mitä ja joitain kampaajatason shampoita ja hoitoainetta olen kokeillutkin.
Tällä hetkellä mulla on värjäämättömät hiukset ja parempi lopputulos tulee Suomalaisella hienolla shampoolla ja hiusöljyllä, kun kampaajan suosittelemalla shampoo+hoitoaine yhdistelmällä.
Kampaamo tuotteilla hiuksista tulee ihanan sileät, mutta menevät laittamattomana päätä pitkin ja rasvoittuvat nopeammin -> pitää pestä useammin.
Jos olis värjätyt tai vaalennetut hiukset, niin voisi olla eri tuotteet paremmat. Tuskin enää värjään kun olen monta vuotta ollut ilman.
Olen luullut olevani harvoja käyttäjiä, mutta en suinkaan :)