Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peseekö nykyään kukaan enää hiuksiaan Erittäin Hienolla Suomalaisella Shampoolla?

Vierailija
06.01.2026 |

Vai pitääkö olla jotain luksuskampaamotuotteita mielummin kuin perusshampoita?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie peseen aina tukan Linna shamppoolla, tullee ihan linnaolot mielee

Vierailija
62/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte käyttää aitoa tervashampoota, niin esim. kotimainen Tervaskanto valmistaa sellaista. Hinta on tietysti korkeampi kun on aidosta tuotteesta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt sininen pullo käytössä, kun  tervashampoosta alkoi tulla makkara mieleen.

Erittäin Hieno Suomalainen N53

Nyt talvella käytän tervashampoota silloin tälöin, hiuspohja tykkää. 

Vierailija
64/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi hiuslaadulleni, joka on hento ja takkuuntuva. Käytän XZ.

N31

Vierailija
65/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen Linna -shampoolla kuten kymmeniä vuosia ennenkin. Harmittaa että ovat vaihtaneet hienon stadion -etiketin sellaiseen mitäänsanomattomaan räpellykseen.

Vierailija
66/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mökillä EHS mustikkashampoota. Pesutulos on aivan yhtä hyvä kuin kotona, vesi on vain erilaista, kuin kaupungissa.

Vierailija
67/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese koska valmistaja Kiilto öy ja jokin ainesosa aiheuttaa hitonmoista kutinaa. En jaksa tutkia syvemmälle vaan vaihdoin merkkiä.

Vierailija
68/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pesen halvoilla shampoolla, jopa paremmin puhdistavia kuin luxus shampoot. Nyt on extra shampoo ja hoitoaine.

Vierailija
69/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käyttää ja varsinkin sitä mustikkashampoota mutta ne on liian kuivattava karheille hiuksilleni.

Vierailija
70/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minun hiuksilleni paremmin kuin kalliit kampaamotuotteet. 

Niitä on monentuoksuisia. Käytössäni on ollut koivu ja mustikka, perussinisen ja valkoisen lisäksi.

Milloin ainesosat ovat muuttuneet? Minulla riittää vanhaa varastoaa vielä jonkun aikaa. Milloin joutuu vaihtamaan?

Vierailija
71/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese sillä. Ei sovi mun hiuksille.

Vierailija
72/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hiuksille löytyy kylppäristä tuota. Hyvä shampoo on. 

Vierailija
73/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivushampoo on mun vakiotuote. Pesee hyvin, on riittoisaa ja tuoksu on raikas. Edullinen, joka marketista löytyvä tuote. 

Vierailija
74/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvital meillä two on one samassa hoitoaine.  

Vierailija
75/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli päänahassa rasvaista hilsettä ja kutinaa vaikka kuinka kauan. Otin käyttöön Erittäin Hienon Suomalaisen Tervashampoon. Siinä on mukana oikeaa tervaa, ei pelkästään tervan tuoksua. Kutina ja hilseily on loppunut ja päänahka sekä hiukset voivat hyvin. 

Höpö höpö.

Ei ole tervaa mukana.

Erittäin Hieno Suomalainen Tervashampoo on valmistettu puhtaista, parhaista raaka-aineista. Perinteikäs TERVANTUOKSUINEN shampoo sopii kaikille hiustyypeille ja auttaa rauhoittamaan hiuspohjaa.

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG-4 Rapeseedamide, Propylene Glycol, Parfum, Citric Acid, Panthenol, Pantolactone, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Glycerin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Sulfate, CI 15510, CI 19140, CI 42090, CI 28440.

https://www.erittainhienosuomalainen.fi/tuote/tervashampoo/

Vierailija
76/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli päänahassa rasvaista hilsettä ja kutinaa vaikka kuinka kauan. Otin käyttöön Erittäin Hienon Suomalaisen Tervashampoon. Siinä on mukana oikeaa tervaa, ei pelkästään tervan tuoksua. Kutina ja hilseily on loppunut ja päänahka sekä hiukset voivat hyvin. 

Ei ole tervaa. Sulla lume-vaikutus.

Vierailija
77/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lume voi tarkoittaa

hallusinaatiota eli harha-aistimusta

plasebon eli lumelääkkeen kuviteltua tai psykosomaattista, ennakko-odotuksiin perustuvaa vaikutusta

harhaa yleisesti

Vierailija
78/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh nyt on vuosi 2026?

Ei tuota enää käytetä?

Ööh, minä vuonna on tullut kielto käyttää tätä shampoota, en minä ainakaan ole huomannut? Kaupoissa tuota on sitäpaitsi vieläkin saatavana.

Vierailija
79/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen tuolla EHS:llä, koska se on ainoita missä on täyttöpussi eikä aina tarvitse ostaa muovipulloa.

Vierailija
80/109 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin tuotetiedoissa tosiaan väitetään, että siinä shampoossa on tervaa. Joka ei varmasitkaan pidä paikkaansa, koska tuotteen omalla kotisivulla puhutaan tervantuoksuisesta shampoosta, eikä tervaa muutenkaan ole mainittu ainesosissa. Sen sijaan sieltä löytyy useampaakin väriainetta.