Peseekö nykyään kukaan enää hiuksiaan Erittäin Hienolla Suomalaisella Shampoolla?
Vai pitääkö olla jotain luksuskampaamotuotteita mielummin kuin perusshampoita?
Kommentit (109)
Jos haluatte käyttää aitoa tervashampoota, niin esim. kotimainen Tervaskanto valmistaa sellaista. Hinta on tietysti korkeampi kun on aidosta tuotteesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt sininen pullo käytössä, kun tervashampoosta alkoi tulla makkara mieleen.
Erittäin Hieno Suomalainen N53
Nyt talvella käytän tervashampoota silloin tälöin, hiuspohja tykkää.
Ei sovi hiuslaadulleni, joka on hento ja takkuuntuva. Käytän XZ.
N31
Pesen Linna -shampoolla kuten kymmeniä vuosia ennenkin. Harmittaa että ovat vaihtaneet hienon stadion -etiketin sellaiseen mitäänsanomattomaan räpellykseen.
Käytän mökillä EHS mustikkashampoota. Pesutulos on aivan yhtä hyvä kuin kotona, vesi on vain erilaista, kuin kaupungissa.
Ei pese koska valmistaja Kiilto öy ja jokin ainesosa aiheuttaa hitonmoista kutinaa. En jaksa tutkia syvemmälle vaan vaihdoin merkkiä.
Mäkin pesen halvoilla shampoolla, jopa paremmin puhdistavia kuin luxus shampoot. Nyt on extra shampoo ja hoitoaine.
Haluaisin käyttää ja varsinkin sitä mustikkashampoota mutta ne on liian kuivattava karheille hiuksilleni.
Sopii minun hiuksilleni paremmin kuin kalliit kampaamotuotteet.
Niitä on monentuoksuisia. Käytössäni on ollut koivu ja mustikka, perussinisen ja valkoisen lisäksi.
Milloin ainesosat ovat muuttuneet? Minulla riittää vanhaa varastoaa vielä jonkun aikaa. Milloin joutuu vaihtamaan?
En pese sillä. Ei sovi mun hiuksille.
Lasten hiuksille löytyy kylppäristä tuota. Hyvä shampoo on.
Koivushampoo on mun vakiotuote. Pesee hyvin, on riittoisaa ja tuoksu on raikas. Edullinen, joka marketista löytyvä tuote.
Elvital meillä two on one samassa hoitoaine.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli päänahassa rasvaista hilsettä ja kutinaa vaikka kuinka kauan. Otin käyttöön Erittäin Hienon Suomalaisen Tervashampoon. Siinä on mukana oikeaa tervaa, ei pelkästään tervan tuoksua. Kutina ja hilseily on loppunut ja päänahka sekä hiukset voivat hyvin.
Höpö höpö.
Ei ole tervaa mukana.
Erittäin Hieno Suomalainen Tervashampoo on valmistettu puhtaista, parhaista raaka-aineista. Perinteikäs TERVANTUOKSUINEN shampoo sopii kaikille hiustyypeille ja auttaa rauhoittamaan hiuspohjaa.
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG-4 Rapeseedamide, Propylene Glycol, Parfum, Citric Acid, Panthenol, Pantolactone, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Glycerin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Sulfate, CI 15510, CI 19140, CI 42090, CI 28440.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli päänahassa rasvaista hilsettä ja kutinaa vaikka kuinka kauan. Otin käyttöön Erittäin Hienon Suomalaisen Tervashampoon. Siinä on mukana oikeaa tervaa, ei pelkästään tervan tuoksua. Kutina ja hilseily on loppunut ja päänahka sekä hiukset voivat hyvin.
Ei ole tervaa. Sulla lume-vaikutus.
Lume voi tarkoittaa
hallusinaatiota eli harha-aistimusta
plasebon eli lumelääkkeen kuviteltua tai psykosomaattista, ennakko-odotuksiin perustuvaa vaikutusta
harhaa yleisesti
Vierailija kirjoitti:
Ööh nyt on vuosi 2026?
Ei tuota enää käytetä?
Ööh, minä vuonna on tullut kielto käyttää tätä shampoota, en minä ainakaan ole huomannut? Kaupoissa tuota on sitäpaitsi vieläkin saatavana.
Minä pesen tuolla EHS:llä, koska se on ainoita missä on täyttöpussi eikä aina tarvitse ostaa muovipulloa.
Tokmannin tuotetiedoissa tosiaan väitetään, että siinä shampoossa on tervaa. Joka ei varmasitkaan pidä paikkaansa, koska tuotteen omalla kotisivulla puhutaan tervantuoksuisesta shampoosta, eikä tervaa muutenkaan ole mainittu ainesosissa. Sen sijaan sieltä löytyy useampaakin väriainetta.
Mie peseen aina tukan Linna shamppoolla, tullee ihan linnaolot mielee