Peseekö nykyään kukaan enää hiuksiaan Erittäin Hienolla Suomalaisella Shampoolla?
Vai pitääkö olla jotain luksuskampaamotuotteita mielummin kuin perusshampoita?
Kommentit (109)
Totta kait.
Kun tulee vieraita niin ostetaan juuri tuota erittäin huonoa suomalaista shampoota ja piilotetaan muut. Sitten kun vieraat lähtee, niin heitetään se roskiin tai kaapin perälle ja palataan takaisin normi tuotteisiin. Näin vieraat ei jää nurkkiin roikkumaan liian pitkäksi aikaa.
Tervashampoo ja mustikkahoitoaine löytyvät aina kaapista. Muitakin shampoita toki on, ja tykkään kokeilla uusia, mutta nämä on ne parhaat joihin aina palaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli päänahassa rasvaista hilsettä ja kutinaa vaikka kuinka kauan. Otin käyttöön Erittäin Hienon Suomalaisen Tervashampoon. Siinä on mukana oikeaa tervaa, ei pelkästään tervan tuoksua. Kutina ja hilseily on loppunut ja päänahka sekä hiukset voivat hyvin.
Lue tuoteseloste. Missä siinä mainitaan terva?
Luonnontervaa sisältävä Erittäin Hieno Suomalainen tervashampoo on suomalainen tuote luonnon parhaista raaka-aineista.
Joo juuri tarkistin. Vaikea tulkita niitä viimeisiä lyhenteitä. Olen uskonut kun myyjän ilmoituksessa terva mainitaan.
Todella hyvää shampoota! Pitkiin hiuksiin kannattaa tehdä kaksi kertaa vaahdotus ja huuhtelu. Ihana luotto tuote!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli päänahassa rasvaista hilsettä ja kutinaa vaikka kuinka kauan. Otin käyttöön Erittäin Hienon Suomalaisen Tervashampoon. Siinä on mukana oikeaa tervaa, ei pelkästään tervan tuoksua. Kutina ja hilseily on loppunut ja päänahka sekä hiukset voivat hyvin.
Lue tuoteseloste. Missä siinä mainitaan terva?
Luonnontervaa sisältävä Erittäin Hieno Suomalainen tervashampoo on suomalainen tuote luonnon parhaista raaka-aineista.
Erittäin Hieno Suomalainen Tervashampoo on valmistettu puhtaista, parhaista raaka-aineista. Perinteikäs tervantuoksuinen shampoo sopii kaikille hiustyypeille ja auttaa rauhoittamaan hiuspohjaa.
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG-4 Rapeseedamide, Propylene Glycol, Parfum, Citric Acid, Panthenol, Pantolactone, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Glycerin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Sulfate, CI 15510, CI 19140, CI 42090, CI 28440.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt sininen pullo käytössä, kun tervashampoosta alkoi tulla makkara mieleen.
Erittäin Hieno Suomalainen N53
Selitäs tätä vähän enemmän, pyydän 😔
On kyseistä sarjaa sininen, valkoinen, vihreä ja ruskea pullo. Fiiliksen mukaan näistä sitten.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt sininen pullo käytössä, kun tervashampoosta alkoi tulla makkara mieleen.
Erittäin Hieno Suomalainen N53
Selitäs tätä vähän enemmän, pyydän 😔
Veikkaan, että syy on tuoksun savuisuudessa.
Kyllä käytän! Ai että, mitä lapsuuden muistoja tulee tuoksusta mieleen. Esimerkiksi juhannussauna mummolassa lapsuudessa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Joo juuri tarkistin. Vaikea tulkita niitä viimeisiä lyhenteitä. Olen uskonut kun myyjän ilmoituksessa terva mainitaan.
Pinus Palustris Wood Tar / Pine tar
Jos pakkauksessa ei lue mitään tämän suuntaistakaan, niin se ei sisällä tervaa. Erittäin hieno suomalainen shampoo ei sisällä tervaa, vaan se on tervantuoksuinen.
Olen mies ja pesen Erittäin Hienolla niitä muutamia haivenia mitä vielä on jäljellä. Tätä ennen käytin Linna-Shampoota, mutta se oli lapsuudessa 80-luvulla.
Meillä on Erittäin hieno suomalainen molemmissa kodeissa jatkuvassa käytössä. Joskus jotain muita myös siinä rinnalla.
Terva tuoksuu tervalle🤭. Terva on hiili-vety-yhdiste. Ei minua haittaa vaikka tervaa ei olisikaan, kun sain kutinan ja hilseilyn loppumaan.
Olen käyttänyt viime aikoina sen sarjan yhtä shampoota. Erittäin hyvä shampoo.
🥰
Linna Shampoo pesee ilman kyyneleitä... tai itket ja peset ilman kyyneleitä!
Eikös tämä ole yksi suosituimmista? Meilläkin käytössä miespuolisilla.
Joo se on halpaa ja päänahkani ei saa siitä allergista kutinaa
En muista koskaan edes kokeilleeni sitä.