Peseekö nykyään kukaan enää hiuksiaan Erittäin Hienolla Suomalaisella Shampoolla?
Vai pitääkö olla jotain luksuskampaamotuotteita mielummin kuin perusshampoita?
Kommentit (109)
Oli jossain vaiheessa sampoosilikonikohun takia sellainen hittituote. Käytän silloin tällöin sitä koivushampoota. Hieman kuivattava tuote joten on vain kesäkäytössä kun voi laittaa jonkun hunajanaamion saunan jälkeen.
Ihanan nostalginen tuoksu ja pullo mutta liian kuivattava minun hiuksilleni ja päänahalleni.
Sama kuin mäntysuovalla pesis hiukset.
Ööh nyt on vuosi 2026?
Ei tuota enää käytetä?
Vierailija kirjoitti:
Pesen. Välillä kokeilen kymmeniä kertoja kalliimpia, mutta sitten taas palaan tähän, koska käytännössä ajaa saman asian.
Sama, en tahdo huuhtoa rahaa viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Terva tuoksuu tervalle🤭. Terva on hiili-vety-yhdiste. Ei minua haittaa vaikka tervaa ei olisikaan, kun sain kutinan ja hilseilyn loppumaan.
Etkö ole koskaan kuullut hajusteista? Niitä saa vaikka minkä tuoksuisina, myös tervan.
Mökillä, koska sitä valmistetaan kyseisellä paikkakunnalla. Olen solidaarinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se kuivattaa päänahkaa kuten muutkin. Tuoksu ei miellytä.
Joo minun tulee jotenkin huono olo siitä tuoksusta. En ole vuosiin enää käyttänyt. Aikanaan tykkäsin tuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ööh nyt on vuosi 2026?
Ei tuota enää käytetä?
Öööh jotkut ihmisjoukot käyttää?
Käytössä, tykkään. Shampoo loppui joulun alla nyt toinen merkki vaihtelun vuoksi. Mustikkahoitoainetta menossa, kiva tuote sekin.
Kyllä, osittain ihan siksi, että tykkään pullon muodosta ja isosta korkista. Inhoan niitä litteitä shampoopulloja, jotka eivät pysy pystyssä, ja joissa on pieni terävä klipsi vain kiinnikkeenä.
Mökillä käytän. Se mieto tuoksi kuuluu jotenkin mökkisaunaan. Kotona on jotain muuta, ei mitään kallista, mutta suomessa valmistettua pitää olla.
Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Olen huomannut, että muita shampoita käyttäessä hiukseni rasvoittuvat, mutta tätä kyseessä olevaa shampoota voin käyttää vaikka joka päivä. Olisi vara käyttää kalliimpiakin. Pidän myös tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät ja paksut hiukset. Olen huomannut, että muita shampoita käyttäessä hiukseni rasvoittuvat, mutta tätä kyseessä olevaa shampoota voin käyttää vaikka joka päivä. Olisi vara käyttää kalliimpiakin. Pidän myös tuoksusta.
Minulla sama juttu. Olen koittanut vaikka mitä muita shampoita, mutta palaan aina Erittäin hyvään suomalaiseen shampooseen. Välillä käytän pelkästään sitä, enkä laita edes hoitoainetta. Kampaaja on kehunut mun hyväkuntoisia hiuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Pesen kaikilla niillä erilaisilla,a
Olen kokeillut niistä monta erilaista, vaan perussininen tuntuu sopivammalta. Tervaa en edes kokeile, ei sovi vaaleille hiuksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen kaikilla niillä erilaisilla,a
Olen kokeillut niistä monta erilaista, vaan perussininen tuntuu sopivammalta. Tervaa en edes kokeile, ei sovi vaaleille hiuksille
No tämä kyseinen tuote sopii, koska siinä ei ole tervaa, ainoastaan synteettistä tervan tuoksua.
Lopetin käyttämisen sen jälkeen kun huomasin että tervashampoossa ei ole tervaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan nostalginen tuoksu ja pullo mutta liian kuivattava minun hiuksilleni ja päänahalleni.
Minulle puolestaan sopii, kun rasvoittuvat hiukset. Pesee aina puhtaaksi
Oikein hyvä shampoo, nimittäin mattojen pesemiseen. En laittaisi sitä lähellekään päänahkaani.