Peseekö nykyään kukaan enää hiuksiaan Erittäin Hienolla Suomalaisella Shampoolla?
Vai pitääkö olla jotain luksuskampaamotuotteita mielummin kuin perusshampoita?
Kommentit (100)
Meillä käytetään sitä sekä hiusten pesuun että suihkusaippuana. Johtavassa asemassa ollaan, rahasta ei ole kiinni mutta tuo on tuote mihin aina palataan erilaisten kokeilujen jälkeen. Oletteko muuten huomanneet että kyseessä on biohajoava tuote?
Mulla on nyt sininen pullo käytössä, kun tervashampoosta alkoi tulla makkara mieleen.
Erittäin Hieno Suomalainen N53
En ole ennenkään pessyt sillä hiuksia.
Ei. Ne on kaupoissa vain koristeena.
Mulla oli päänahassa rasvaista hilsettä ja kutinaa vaikka kuinka kauan. Otin käyttöön Erittäin Hienon Suomalaisen Tervashampoon. Siinä on mukana oikeaa tervaa, ei pelkästään tervan tuoksua. Kutina ja hilseily on loppunut ja päänahka sekä hiukset voivat hyvin.
Tuolla tulee pehmoinen ja hyväntuoksuinen tukka :)
Tykkään sen tervashamppoon tuoksusta, vaikkei siinä yhtään tervaa olekaan. Käytän sitä suihkusaippuana.
Eilen viimeksi ostin ehs mustikkashampoota.
Ei tarvitse olla kumipaan noista. On niitä muitakin shampoita.
Niistä saa vaan hilsettä. Liian voimakkaita.
Juuri käytin tervashampoon loppuun, nyt on käytössä eri shampoo. Pesen hiukset sillä shampoolla mitä halvimmalla saa.
Hauska yhteensattuma mutta just 5 min sitten pesin lapsen hiukset ko. tuotteilla!!
Tervashampoo + mustikkahoitoaine. Meillä myös sitä "tavallista" hoitoainetta (valkoinen pullo).
Ei. Se kuivattaa päänahkaa kuten muutkin. Tuoksu ei miellytä.
Pesen kaikilla niillä erilaisilla,a
On käytössä, myös hoitoainetta käytän välillä, hyvä tuote.
Pesin vuosikausia, kunnes ainesosia muutettiin tässä vuoden sisään ja myös pesuominaisuudet muuttuivat. Ennen se oli luottoshampooni., hiukset jäivät pehmeiksi ja ilmaviksi, mutta nyt lopputulos onkin karkea takkupallo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli päänahassa rasvaista hilsettä ja kutinaa vaikka kuinka kauan. Otin käyttöön Erittäin Hienon Suomalaisen Tervashampoon. Siinä on mukana oikeaa tervaa, ei pelkästään tervan tuoksua. Kutina ja hilseily on loppunut ja päänahka sekä hiukset voivat hyvin.
Lue tuoteseloste. Missä siinä mainitaan terva?
Pesen. Välillä kokeilen kymmeniä kertoja kalliimpia, mutta sitten taas palaan tähän, koska käytännössä ajaa saman asian.