Riitaa anopin kanssa - anoppi perui lentolippuni!
Eli meidän perheen piti lähteä miehen vanhempien kanssa lomamatkalle etelään. Kustannamme itse omat kulumme, mutta matkan järjestely on ollut anopin hoidossa ja anoppi on meitä alunperin mukaansa pyytänytkin yhteiselle reissulle. Eli itse olisivat olleet joka tapauksessa menossa?
Lentoliput oli siis tilattu ja varausmaksut maksettu. Nyt anoppi laittoi viestiä, että on perunut osuuteni matkaan ja palauttaa varausmaksun minulle. Mies ilmoitti että aikoo lasten kanssa joka tapauksessa lähteä!!
Siis onko tämä mielestänne ihan oikein?
Kommentit (31)
No, mun lapset ei lähtisi ollenkaan. Ja eropaperit postiin
:D vanha juttu, mutta olisipa kiva kuulla, miten tämä aikanaan päättyi.
Miksi joku nostaa tälläsen aloituksen vuodelta 2007? Jotain rajaa urpot!
Miksi tällaisesta keskustelusta on poistettu niin paljon viestejä :O
Maksettua lentomatkaa ei korvata takaisin ilman syytä, kuten terveys ym.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2007 klo 14:38"]
Eli meidän perheen piti lähteä miehen vanhempien kanssa lomamatkalle etelään. Kustannamme itse omat kulumme, mutta matkan järjestely on ollut anopin hoidossa ja anoppi on meitä alunperin mukaansa pyytänytkin yhteiselle reissulle. Eli itse olisivat olleet joka tapauksessa menossa?
Lentoliput oli siis tilattu ja varausmaksut maksettu. Nyt anoppi laittoi viestiä, että on perunut osuuteni matkaan ja palauttaa varausmaksun minulle. Mies ilmoitti että aikoo lasten kanssa joka tapauksessa lähteä!!
Siis onko tämä mielestänne ihan oikein?
[/quote]
Sinä et voi päättää miehesi puolesta mitään
Eihän lapsia saa viedä pois ilman sinun lupaasi.
Karmee mies sulla :(
Miksei mies saisi lasten kanssa lähteä matkalle? Ota itsellesi matka johonkin toisaanne.
Mies tyhmä, jos lähtee anopin lapsellisuuksiin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:57"]Miksei mies saisi lasten kanssa lähteä matkalle? Ota itsellesi matka johonkin toisaanne.
[/quote]
Koska se olisi lapsen KAAPPAUS, jos molemmat vanhemmat eivät anna suostumusta.
=D
Sulla on tosi rakastava ja mukava mies.