Mikä sinua rajoittaa elämästä onnellista elämää
Kommentit (88)
Krooninen sairaus ja krooninen väsymys.
En saa pillua en ole onnellinen sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kulissiliitto.
No se on aina huono juttu :(
Vierailija kirjoitti:
Yksnäisyys ja ylipaino
Molemmille voit itse tehdä jotain ja kummallekin on tehtävissä jotain.
Se että kemiat ei pelaa miehen kanssa enää.
Ajatus siitä että mikään ei ole mun omissa käsissä.
Raha oikeastaan. Tietty taso asunnon suhteen esim on itselle "hyvää elämää", joten sen saavuttaakseni on sitten tehtävä pitkää duunipäivää ja uhrattava osa vapaa- aikaakin. Kos ka esim. sitten vapaa-aika kämäisessä vuokrayksiössä itselle ei olisi onnellista elämää...
Laki estää sen että voisin olla onnellinen. Kannabista ei saa kasvattaa omaan käyttöön.
Työttömyys ja traumoista johtuva äärettömän alhainen itsetunto. Nämä molemmat vielä oikein ruokkivat toisiaan ja olen mennyt ihan lukkoon ja jämähtänyt kotini.
En ole onnellinen vaikka on rahaa tarpeeeksi ja koti ja kaikkea. Elämä on tylsää ja surkeaa ei ole mitään tekemistä. Makoilen vaa kotona koko ajan.
tämä sairaus ja tällä hetkellä metelöivä naapuri, jota ei tunnu edes isännöitsijä saavan kuriin kuin hetkeksi kerrallaan. Sitten se taas aloittaa.
No se on sitten eriasia, jos sillä on jo muistin kanssa ongelmaa vai onko vaan itsekäs, eikä välitä naapureista?
Yhteiskunnalliset rakenteet. Elämäntilanteeni vuoksi en pysty tekemään kokopäivätyötä, mutta voisin antaa oman panokseni osa-aikatyönä. Osa-aikatyö ei ole enää kannattavaa, eikä paikkojakaan ole avoinna. Osa-aikainen yrittäjyyskään ei ole mahdollista. Masentaa.
Vierailija kirjoitti:
jokunen miljoona euroa auttais.
Näin minäkin luulin, mutta ihan yhtä perseestä tämä on muute paitsi että ei tarvitse jokaista euroa laskea.
Terveydelliset syyt. En pysty olemaan töissä, vaan elän yhteiskunnan turvin. Joten rahaa ei ole paljon käytettävissä muuhun kuin välttämättömiin.
Vuosi sitten olin vielä onnettomampi, kun mieheni eli. Hänellä oli pahempia sairauksia kuin minulla. Koko ajan oli huoli hänestä ja hänen sairauksista. Viime kesänä hän kuoli, uskon että nyt hänellä paras paikka Taivaassa, ei ole huolia eikä murheita.
Avioliitto ei ollut mikään onnellinen viimeisinä vuosina.
Tuntuu, että pärjään lasten kans paremmin nyt. Ja omat psyykkiset sairaudet alkaneet helpottamaan, jospa pystyisin vielä johonkin työhön.
Vierailija kirjoitti:
Naisystävän elämäntilanne rajoittaa. Onnellisia hetkiä on kyllä. Jos vain voisi valita kehen rakastuu ja kuka rakastuu minuun, niin olisipa helppoa.
Et voi valita ketä rakastat, mutta voit valita mitä teet rakkauden kanssa. Jos se on esteenä omalle onnellisuudelle, älä jää olosuhteiden uhriksi, vaan ota ohjat omasta elämästäsi. Päätä rakastaa itseäsi enemmän.
Se että joutuu käymään töissä.