Mikä sinua rajoittaa elämästä onnellista elämää
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Työ. Joutuu käymään töissä, että vapaa-ajan elintaso pysyy haluttuna.
Työt ovat kautta aikojen mullakin haitanneet harrastuksia ja vapaa-aikaa.
Mieheni. Sotkenut asiansa todella pahasti vuosien kuluessa ja on sen takia masentunut ja ahdistunut. Kai siellä jossain sumuverhon takana on ihminen jota rakastan. Hänen mielialansa vaikuttaa tietenkin minuun ja koko perheeseen.
Yhteiskuntarakenne, nykyhallituksen politiikka, se, että ei ole töitä, se etten ole voinut perustaa yritystä. En pääse toteuttamaan luovaa puoltani.
Mielenterveyden ongelmat. Vanhat traumat vaivaa. Menneisyyden haavat eivät parane. Ikävöin entisiä ystäviä jotka hylkäsivät minut aikoinaan. Heidän ikävöinti on absurdia, koska he tosiaan hylkäsivät minut, mutta ei voi mitään. Se sattuu todella paljon
Minä ja häpeä omasta typeryydestä. Olen ihan ääliö joka tilanteessa, tajuan kaiken väärin ja alan säheltää ja sekoilla, jos paikalla on muita ihmisiä. Esim. Jos mun auton kyydissä on joku toinen ihminen, niin unohdan kumpi poljin on kaasu ja kumpi jarru, en osaa liikennesääntöjä, en näe mitään enkä tiedä mistä pyyhkijät menee päälle. Vihaan tätä.
Ei mikään 😊 Olen pitkäaikaissairas kipukroonikko, tarvitsen useita kolmiolääkkeitä päivässä että pärjään, mutta ei haittaa! Ihan valtavan suuria haaveita olen toteuttanut ja se on ihanaa. Mietin joka päivä miten onnellinen olen, tulee sellaisia ihan valtavia onnen pilkahduksia sydämeen.
Olen kahden ihmisen omaishoitaja. Koko ajan jompikumpi tarvitsee jotain tai ainakin pitää taistella jonkin kuntoutusrahan saamisesta.
Omaa elämää ei ole ollut vuosiin. En tapaa ketään kun ei riitä aika eikä energia. Jos pystyn katsomaan tunnin telkkariohjelman keskeytyksettä, olen aivan ihmeissäni.
Yhä useammin mietin, että lähtisin oman käden kautta. Tämä ei ole elämää, ei ole ollut pitkään aikaan.
Ainakin:
- ikuinen tunne siitä että kaikki mitä teen on väärin. Tähän ei auta mikään. Ei ole auttanut sekään että esim äiti sanoo että kaikki mitä teen on väärin. Järkyttävä paha olo ja päähänpinttymä.
- muutenkin sairaalloisen huono itsetunto
- sukupuolidysforia
Nuo varmaan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin:
- ikuinen tunne siitä että kaikki mitä teen on väärin. Tähän ei auta mikään. Ei ole auttanut sekään että esim äiti sanoo että kaikki mitä teen on väärin. Järkyttävä paha olo ja päähänpinttymä.
- muutenkin sairaalloisen huono itsetunto
- sukupuolidysforia
Nuo varmaan eniten.
*Että sanotaan että kaikki mitä teen on oikein siis :D
Vierailija kirjoitti:
Rahattomuus, menieren tauti ja vammautunut jalka. Olisi lottovoitto saada kuntoutusrahaa. Rahattomuus estää myös opiskelun.
Minullakin on Menieren tauti mutta ei se minua onnettomaksi tee. No rahaa on ja ainakaan vielä ei mitään vammoja.
Okke, Tulin tänne valittamaan, mutta nyt kun luin ketjua, niin mulla on oikeasti asiat aika hyvin.
Halaus kaikille elämän potkimille! <3
Vain oma ristiriitainen luonteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyden ongelmat. Vanhat traumat vaivaa. Menneisyyden haavat eivät parane. Ikävöin entisiä ystäviä jotka hylkäsivät minut aikoinaan. Heidän ikävöinti on absurdia, koska he tosiaan hylkäsivät minut, mutta ei voi mitään. Se sattuu todella paljon
Ymmärrän täysin. Kohtalotoveri.
Krooniset, vammauttavat sairaudet, vähän rahaa ja asunnottomuus.
Hyvinvointivaltio todellakin.
Työttömyys. Koko elämä pilalla tämän takia.
Jatkuva rahapula ja elämä pelkkää selviytymistä.