Mikä sinua rajoittaa elämästä onnellista elämää
Kommentit (66)
En nyt sanoisi, että elämäni ei olisi onnellista, mutta puolison terveystilanne tuntuu rajoittavan aika paljon.
Läheisyyde kaipuu ja huoli toimeentulon jatkumisesta saano nykyisen pätkäni päätyttyä työtä ja jos saan niin mistä? -Joudunko taas muuttamaan ja ennen sitä kuinka kauan saan tai joudun asumaan nykyisellä asuinseudullani, jossa minulla ei ole oikeastaan mitään muuta kuin pätkätyösuhteeni.
Miehen työ. Pitää hänet Suomessa vielä pari vuotta. Itse olen jo muuttanut maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyde kaipuu ja huoli toimeentulon jatkumisesta saano nykyisen pätkäni päätyttyä työtä ja jos saan niin mistä? -Joudunko taas muuttamaan ja ennen sitä kuinka kauan saan tai joudun asumaan nykyisellä asuinseudullani, jossa minulla ei ole oikeastaan mitään muuta kuin pätkätyösuhteeni.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, toimiiko tuo tulevaisuudessa eläminen kuinka hyvin?
En saa tehtyä juuri mitään ahdistuksen vuoksi. Pitäisi mennä lääkäriin, mutten saa sitä aikaan, uskalla tai jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, toimiiko tuo tulevaisuudessa eläminen kuinka hyvin?
Niin huonosti, että yritän enempi keskittyä hetkiin ennen sitä mutta vaikeaa se välillä on mutta helpompaa kuin palata menneeseen.
Ei enää mikään, kun löytyi samanhenkinen kumppani ja molemmat tienaa ookoosti eli voi tehdä asioita
rahaa pitäisi olla enemmän ja myös vapaa-aikaa. Asuminen edullisempaa suhteessa tuloihin. Ja yhteiskunta erilainen. Enemmän työpaikkoja. Olen töissä, mutta olisi kiva jos voisi helpommin vaihtaa ja nykyään on aika vähän kunnollista työtä tarjolla.
Seksin puute, ilman sitä en ole onnellinen. On koti ja lapset sekä runsaasti varallisuutta muttei puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille rahan rakastajille, mitä tekisitte kaikella sillä ajalla jos ei tarvitsisi käydä töissä? Jaksaisitteko elää seuraavat 10-20-40-60 vuotta mitä ikinä teillä onkaan jäljellä sillä elämäntyylillä ettei tarvitse tehdä mitään?
Todellakin! Rahalla voi harrastaa ja matkustaa ja kehitellä vaikka minkälaisia projekteja.
En osaa nukkua. Elämänhalu ja jaksaminen nollan alapuolella.
Keskittymiskykyni ja energiani on varsin rajallisia. Motivointi monimutkaista ja vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille rahan rakastajille, mitä tekisitte kaikella sillä ajalla jos ei tarvitsisi käydä töissä? Jaksaisitteko elää seuraavat 10-20-40-60 vuotta mitä ikinä teillä onkaan jäljellä sillä elämäntyylillä ettei tarvitse tehdä mitään?
Helposti. Keksin kyllä mielekästä tekemistä vaikka kuinka paljon.
Väärä kaupunki. Lempparikaupungissa (entisessä kotikaupungissamme) ei ole perheasuntoja vuokralle eikä itsellä vielä varaa ostaa omaa.
rikkaat sanovat, että raha ei tuo onnea. eivät ne silti anna rahojaan pois.
enkä minä rahalla onnea ensimmäiseksi ostaisikaan, mutta ruokaa ostaisin ja maksaisin velat pois.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys, en osaa elää oikein.
Tämä. Jotenkin aina suunnittelee lähtevänsä joka paikkaan, mutta sitten jotenkin lamaantuu ja jää kotiin kyhjöttämään.