Mistä muuttaessasi olet ajatellut tyytyväisenä, että "tänne en tule enää ikinä"?
Kommentit (164)
Vantaa. Yksi v tun Mogadishu nykyään.
Täältäkin ääni Oululle. Suomen persläpi, rasistinen, sisäänpäinlämpiävä, haiseva, ja kamalan kylmä. Että voi ollakin kaupunki ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Asuin aikoinaan pari vuotta yhdessä Hämeenlinnan liitoskunnassa. Voi sitä onnen päivää, kun muuttoauto kääntyi vikaa kertaa kylänraitilta kantatien suuntaan.
Mikä paikka se oli ja mikä siellä oli huonoa?
Hämeelinna liitoskuntineen kiinnostaisi itseäni muuttokohteena.
Espoon Kirstinmäestä. Ei niinkään seutu, mutta vuokranantaja ja kämppä. Pääsinpä eroon paskasta.
Keitele. Sisäänpäinkääntynyt umpisavolainen pikkupitäjä, jossa ihmiset kuvittelevat olevansa jotain erityistä. Savolaisen lupsakkuuden takana on todellinen ilkeys ja vuosisatojen katteeton ylimielisyys, eivätkä itse näe junttiuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaasa
Kiusaamisen mekka. Sisäsiittoinen ja demoninen rinkirunkkauskolo. Pussinperä.
Vantaa. Liikaa tummaihoisia ja muslimeja.
Jyväskylä. Ihan hirveä mesta ja erityisen hirveät tuijottavat mykät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä. Ihan hirveä mesta ja erityisen hirveät tuijottavat mykät ihmiset.
Itse taas koen, ettei kukaan siellä edes tuijota. Ketään ei kiinnosta mikään. Ohittavia katseita, väistäviä asenteita.
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin ääni Oululle. Suomen persläpi, rasistinen, sisäänpäinlämpiävä, haiseva, ja kamalan kylmä. Että voi ollakin kaupunki ällöttävä.
Jep. Ajattelin Helsinging olevan erilainen, mutta samaa pskaa joka paikassa. Pitäisi varmaan vaihtaa maata kokonaan.
Nilsiä (joka nykyään osa Kuopiota) sisäänpäin lämpenevä pikku kylä joka ei mene eteenpäin. Palvelut heikkenee ja ihmiset laahustavat kaduilla humalassa tai muuten sekaisin. Tokamanni rakensi sinne uuden kaupan keskelle kylää ja se tulee olemaan suurin puheenaihe seuraavat 20 vuotta
Helsinki. Muutin pois 40 vuotta sitten ja satunnaisesti siellä käydessäni olen edelleen tyytyväinen silloiseen ratkaisuuni.
Soluasunto jossa oli aivan kamala kämppis.
Vierailija kirjoitti:
'Täältäkin ääni Oululle. Suomen persläpi, rasistinen, sisäänpäinlämpiävä, haiseva, ja kamalan kylmä. Että voi ollakin kaupunki ällöttävä.'
Olen siellä käynyt syntymässä äitini saatua kaupungista huippuviran, mutta en mitenkään vastenmielisenä paikkaa kuitenkaan koe.
Oulussa pahinta oli ainainen hyytävä viima ja kylmyys sekä nenään alati tunkevat päästökatkut. Merenrantalokaatio ja tehdaskaupunki kun on.
Oululaisissa on paljon hyvän luuston omaavia kivannäköisiä tyyliniekkoja,
kun ajattelen miten viehättäviä useimmat koulukaverini ulkinäöltään olivat. 🤔 Geenejä Ruotsin viikingeiltä?
Kristuksen rooliin valittu (erittäin) hyvännäköinen näyttelijä on oululainen alle 40-v. mies, voimme tästä olla ylpeitä. Go, Jaakko O! 👍😃 Filmikuvaukset käynnissä Italiassa juuri nyt.
[E]
Nakkila, ja oikeastaan koko Satakunta.
Vaasa