Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muuttaessasi olet ajatellut tyytyväisenä, että "tänne en tule enää ikinä"?

Vierailija
06.01.2026 |

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohja, Lahti

Vierailija
42/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummi. Pääsi eroon kiusaajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois Vuosaaresta. Liikaa kaapuja, mustia ja muslimeja. Vuosaari oli oikein siedettävä kaupunginosa vielä 1990-luvulla, mutta sitten se pilattiin ulkomaalaisilla. Itse 2000-luvulta lähtien äänesti m muuttokriittisiä ehdokkaita, joten itse en olisi mitään voinut tehdä toisin. Asukoot nyt ne vihreiden ja demareiden kannattajat pilatussa Vuosaaressa ja laittakoot lapsensa kouluun siellä.

Vierailija
44/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulasta, asuin 40 vuotta

Vierailija
45/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Tapanilasta. Ei enää ikinä.

Vierailija
46/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi sanoa nimeä etten manaa tuota paikkaa enempää elämääni, mutta kaikki keskusta- ja persualueet, erityisesti se maakunta joka tunnetaan valehtelijoista ja kieroilijoista.

Vierailija
47/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin pois Vuosaaresta. Liikaa kaapuja, mustia ja muslimeja. Vuosaari oli oikein siedettävä kaupunginosa vielä 1990-luvulla, mutta sitten se pilattiin ulkomaalaisilla. Itse 2000-luvulta lähtien äänesti m muuttokriittisiä ehdokkaita, joten itse en olisi mitään voinut tehdä toisin. Asukoot nyt ne vihreiden ja demareiden kannattajat pilatussa Vuosaaressa ja laittakoot lapsensa kouluun siellä.

Joo. Mitä enemmän noiden ulkkisten kanssa joutuu olemaan tekemisissä, sitä enemmän vähemmän heistä pitää. Ihan höpinää sellainen, että ennakkoluulot lähtevät, kun vain juttelee heidän kanssaan.

Vierailija
48/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkin ääni Oululle. Suomen persläpi, rasistinen, sisäänpäinlämpiävä, haiseva, ja kamalan kylmä. Että voi ollakin kaupunki ällöttävä. 

Ja meikäläinen on sinne pian muuttamassa kun täällä maalla on niin kurjaa.

Vierailija
49/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan hyvä paikka vielä ysärillä. Ei Meri - Rastilaa, eikä Aurinkolahtea. No Aurinkolahti olis ollu ehkä ihan ok, mutta Meri-Rastilan olis voinu jättää kasvamaan metsää

Vierailija
50/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mitä enemmän noiden ulkkisten kanssa joutuu olemaan tekemisissä, sitä enemmän vähemmän heistä pitää. Ihan höpinää sellainen, että ennakkoluulot lähtevät, kun vain juttelee heidän kanssaan.

Samaa mieltä. Jos haluaa niiden kanssa veljeillä, niin ihan vapaasti. Minuun ei hyvesignalointi ja moraaliposeeraus pure - sen verran olen noilla alueilla asuessani ottanut iskua. Pysyn lapsineni aivan helvetin kaukana.

Vierailija
51/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemi. Suomen epäystävällisimmät ihmiset, kiusaajien ja hyväksikäyttäjien onnela.

Vierailija
52/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola 

Vierailija
53/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu! Kaksinaamaisia kieroilijoita ja valehtelijoita, tyhmänylpeitä moukkia jotka eivät osaa edes alkeellisimpia käytöstapoja. Kaupunki jäänyt elämään jotain mennyttä aikaa, mikään ei kehity eikä mitään kehitetä. 

Vierailija
54/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outokumpu. Kymmenen vuotta hukkaan heitettyä elämää. 

Vierailija
55/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo

Vierailija
56/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä. No se päätös ei pitänyt sikäli että töihin palasin, mutta asumaan sentään en.

Vierailija
57/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut monissa paikoissa ja kaikissa on ollut omat hyvät ja huonot puolet. Enimmäkseen hyviä.  Mielestäni useimmiten  riippuu jokaisesta itsestä,  miten erilaisiin olosuhteisiin sopeutuu ja millaiseksi koti muodostuu. Olen asunut hyvin erilaisissa asunnoissa eri puolilla maailmaan vaihdellen opiskeluajan alivuokralaisasunnoista  isoon paritaloon.  Joissain asunnoissa esim. Englannissa ei ollut edes omaa suihkua ja wc:tä ja Sveitsissä asunto oli välillä niin kylmä, että piti nukkua vaatteet päällä. Ymmärrän, jos on joku homeongelma tms., mutta muuten kaikista asuinpaikoista voi omalla asenteella tehdä kivan ja viihtyisän.  Taidan olla onnekas, kun ei ole yhtään paikkaa, mistä olisi jäänyt kurjat muistot, vaikka paikoissa on ollut isoja eroja.

Vierailija
58/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niinkään paikkakunnalta vaan yksityisen vuokraamasta asunnosta. Vuokranantajan tunneside asuntoon ja vuokrasuhteen hoitaminen siten, ettei asunto tuntunut itselle kodilta vaan toisen nurkissa elämiseltä.

Nimenomaan tämä. Kaupunki ok, asuntoasiat pielessä. Rajatonta käytöstä vuokralaista kohtaan. Terveys oli vähällä mennä. Ei koskaan enää.

Vierailija
59/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinna.

Vierailija
60/164 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Jari Sarasvuon todenneen, että Oulu on Suomen modernein ja innovatiivisin paikka. Mene ja tiedä. Minä kuitenkin päädyin luopumaan äitini kauniista kodista, vaikka muutaman kerran mietinkin vaihtoehtoa muuttaa tuohon asuntoon itse.

Insinöörin kanssa tehtiin kaupat..

Täytyy tässä vielä lähettää terveisiä Oulun aikaiselle teini-ihastukselleni. Lätkäjäbä oli pöyristyttävän komea, kaikkien tyttöjen suosikki. 👋😘🥰 [ E ]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan