Mistä muuttaessasi olet ajatellut tyytyväisenä, että "tänne en tule enää ikinä"?
Kommentit (164)
Ok-talosta. Ei sopinut minulle ollenkaan. Yksinäisyyden tunne ihan eri levelillä kuin kerrostalossa asuessa. Palvelut kaukana. Tappelu lumen kanssa talvella ja nurmikon kanssa kesällä. Lisäksi olen vähän pimeänpelkoinen ja aloin kuvitella kaikenlaista ja pelätä pimeitä ikkunoita.
Vierailija kirjoitti:
Kirkkonummi. Pääsi eroon kiusaajista.
Tuu dösaril dissaa kirkko nummee
Oulu, edelliset kommentit lienevät kertoneet oleellisen. Voi sitä onnen päivää, kun sieltä pääsin pois!
Vierailija kirjoitti:
Oulu! Kaksinaamaisia kieroilijoita ja valehtelijoita, tyhmänylpeitä moukkia jotka eivät osaa edes alkeellisimpia käytöstapoja. Kaupunki jäänyt elämään jotain mennyttä aikaa, mikään ei kehity eikä mitään kehitetä.
Hmm. Trållaatko kuitenkin? 🤧🤔
Oma vastaukseni on Rovaniemi. Kaukana kaikesta, jo silloin parikymmentä vuotta sitten turisteja täynnä, puhumattakaan mitä nyt on. Nyt asun Oulussa, ja valitettavasti monet väitteet täällä pitävät paikkansa.
Juva ja koko Savo, vietin viikonlopun. En mene enää ikinä sinne.
Ruotsinkieliseltä alueelta. Asuin useammassa paikassa yli 15 vuotta yhteensä ja vihasin joka hetkeä. "Bättre folk" on todella sisäänpäinlämpiävää sakkia, vihaavat suomenkielisiä ja kehuvat itseään koko ajan. Pitävät kaikenmaailman kissanristiäisiä, joissa kaakottavat kovaan ääneen ja esiintyvät kilpaa ja on muka niiiin ihanaa nähdä pitkästä aikaa sitä ja tätä henkilöä. Kun kekkerit loppuvat niin pienemmissä piireissä haukutaan samat ihmiset kilpaa takanapäin. Sillä "kansalla" on itsetunto ylikehittynyt pahasti. Huomaa, että heille on pienestä pitäen opetettu, että ruotsinkieliset hallitsevat ja koko Suomi pitää alistua.
Pääkaupunkiseutu. Ei tuntunut hyvältä ja turvalliselta lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
'Olen asunut monissa paikoissa ja kaikissa on ollut omat hyvät ja huonot puolet. Enimmäkseen hyviä. Mielestäni useimmiten riippuu jokaisesta itsestä, miten erilaisiin olosuhteisiin sopeutuu ja millaiseksi koti muodostuu. Olen asunut hyvin erilaisissa asunnoissa eri puolilla maailmaan vaihdellen opiskeluajan alivuokralaisasunnoista isoon paritaloon. Joissain asunnoissa esim. Englannissa ei ollut edes omaa suihkua ja wc:tä ja Sveitsissä asunto oli välillä niin kylmä, että piti nukkua vaatteet päällä. Ymmärrän, jos on joku homeongelma tms., mutta muuten kaikista asuinpaikoista voi omalla asenteella tehdä kivan ja viihtyisän. Taidan olla onnekas, kun ei ole yhtään paikkaa, mistä olisi jäänyt kurjat muistot, vaikka paikoissa on ollut isoja eroja.'
Sinulla on tervehenkinen asenne.
Samoin koen.. Savossakin paljon
hyviä puolia, vaikka epäonnea minulla on täällä piisannut eri tavalla kuin muissa asuinpaikoissa, joissa ei mitään ongelmia.
Yksittäisten henkilöiden epämoraali ei kuitenkaan poissulje niitä positiivisia aspekteja, kuten valtavan kaunista, vehreää luontoa. [E]
Helsingistä muutto pois, koska se on täysin pilattu.
Vantaan Hiekkaharju ja Länsimäki.
Helsingissä Pihlajamäki.
Kirkkonummen Kantvik.
Espoon keskus.
Pohjanmaa kokonaisuudessaan ja erityisesti Ähtäri.
Jyväskylä. Hyi helv.. mikä takapajuinen persläpipitäjä.
Älä dissaa kirkko nummee