Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäinen lapsesi saa ulkoilla yksin?

Vierailija
18.04.2007 |

Meillä 4,5-vuotias tyttö saa olla yksin omakotitalomme pihalla. Meillä on iso takapiha, missä tyttö keinuu, leikkii leikkimökissä jne.

Takaovi on raollaan ja käyn häntä katsomassa aina välillä. Välillä mukana on pian 3v täyttävä pikkuveli.

Aamuisin ulkoilemme yhdessä mutta iltapäivisin ovat usein tunnin kaksin kun laitan ruokaa, laitan pyykit ym. Sitten menenkin seuraksi ulos. Ja aina välillä käyvät siinä ovenraossa näyttämässä jotain käpyä, juttelemassa jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikki jo aika hyvin rivitalomme etupihalla leikkimökissä, hiekkalaatikolla ja keinuissa. käyn ikkunasta tai ovesta vähän väliä kattomassa. Itsekin menen kyllä pian pihalle. Esikoinen on onneksi " arka" ja hyvin tietää että pihasta ei voi ja saa lähteä ja tiellä menee autoja. Kuopusta tuskin voin tuossa iässä vielä valvomatta jättää...... nyt on puolitoista vuotta ja niiin utelias ja karkaa kyllä jos silmä välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä