Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaako sinua jokin asia, jonka jätit menneisyydessäsi tekemättä? Mikä?

Vierailija
25.04.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on myöhäistä -hän on kuollut.. Tämä on asia josta en pääse kai koskaan ylitse.

Vierailija
22/23 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasin kaiken enkä voi enää ikinä saada häntä. Onhan minulla kyllä elämäni toinen rakkaus kotona ja lapsi hänen kanssaan, mutta silti mietin tätä ekaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vaihdossa ja muutenkin reissasin opiskeluaikana, mutta aina olisi voinut matkustaa enemmän, olisi pitänyt olla vain rohkeampi ja mennä vaikka opintolainalla.



Muuten mulla oli kyllä ihana opiskeluaika. Ihana aine,akateeminen vapaus, yliopistoperinteet, paljon juhlia, sopivasti rakkautta ja sydänsuruja, iso kaveripiiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi