Omistatko toppahousut tai kuoma-saappaat?
Mä en. Enkä ole aikeissa hankkiakaan. En käsitä miten toppahousuissa kulkevat jaksavat edes kuunnella sitä suih-suih-suih ääntä kävellessään.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miten jollekin ihmiselle toppiksien suihsuih äänet ovat mainitsemisen arvoinen ongelma
On vaan huvittavan kova ääni, kun jo metrien etäisyydeltä kuulee, että nyt joku toppahousuinen lähestyy. En jaksaisi itse kuunnella sellaista koko ulkoilun ajan.
Ap
No ethän sä edes ulkoile. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
En. Vaikka olen töissä lasten parissa ja ulkoilen n.10 h/vko
Mutta siis, omistan kuitenkin lämpimät vaatteet, joilla viime päivinäkin olen ulkoillut alle -20 asteen pakkasessa.
Toppahousut, tottakai. Harrastan laskettelua ja Lapissa ei voi oikein lasketella mitkään farkut päällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miten jollekin ihmiselle toppiksien suihsuih äänet ovat mainitsemisen arvoinen ongelma
On vaan huvittavan kova ääni, kun jo metrien etäisyydeltä kuulee, että nyt joku toppahousuinen lähestyy. En jaksaisi itse kuunnella sellaista koko ulkoilun ajan.
Ap
Ulkoilen joka päivä, koska mulla ei ole autoa ja menen kaikkialle kävellen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ulkoilen joka päivä, koska mulla ei ole autoa ja menen kaikkialle kävellen.
Ap
Mitä sä sitten puet päälle?
Pitäiskö sun hankkia vastamelukuulokkeet?
Miksi ap ei kerro miten itse pukeutuu pakkasilla ulkoillessaan vaan soittaa vain suutaan muille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei kerro miten itse pukeutuu pakkasilla ulkoillessaan vaan soittaa vain suutaan muille?
Soittaa suutaan? :D Miten voi mennä tunteisiin se, jos joku tuntematon ihminen ei tykkää kuomista ja toppahousuista. Heti puolustuskannalla ja valmiina hyökkäykseen ikäänkuin kyse olisi jostain kunnianloukkauksesta. Voi hyvä luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittaa suutaan? :D Miten voi mennä tunteisiin se, jos joku tuntematon ihminen ei tykkää kuomista ja toppahousuista. Heti puolustuskannalla ja valmiina hyökkäykseen ikäänkuin kyse olisi jostain kunnianloukkauksesta. Voi hyvä luoja.
Kyllä tuo aloitus on jo suunsoitoksi luettava, koska moittii niistä kävellessä lähtevää ääntä. Ei ne muuten läheskään kaikilla suhise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita lukea ap:n kommentteja tässä ketjussa. Selvää suunsoittoa ja trollaamista. En ole mitenkään puolustuskannalla vaan ihmettelen ap:n käytöstä.
Ilman Kuomia ei pärjää koiralenkeillä ja lumitöissä! Pari päivää sitten ostin uudet, kun edellisistä murtui pohja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan vuorelliset nahkasaappaat. Voi kulkea - 10 asteen pakkasessa ilman sukkia.
M 60 +
Hankala se on kävellä vuorellisissa saappaissa, johan siinä kaikki jalan luut kärsivät. Osta seuraavan kerran vuorilliset saappaat ja hämmästy, miten helppo onkaan kävellä.
Mitä eroa on vuorillisilla ja vuorellisilla saappailla?
Saisko linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakarat eivät pukeudu lämpimästi. Ne tykkää palella. Ne pitää palelusta, hulluja ovat ?
En mä ainakaan palele vaikka en toppahousuihin ja kuomiin pukeudukaan. Enkä ole kakara
Ap
Kiinnostaisi tietää miten pukeudut pitkälle lenkille kovalla pakkasella?
Omistan toppahousut, mutta ne on kyllä ihan äänettömät. Kuomia en omista.
Toppahousut kyllä, semmoiset vähän väljät hieman lumilautailuhousuja muistuttavat mukavan malliset. On ollut jo ainakin 20 v samat housut, merkki SPL aikanaan edesmenneestä Seppälästä ostettu. Harvoin käytän, mutta mukava vetää näin -20 pakkasilla jalkaan, ei palele.
Toppikset on, myös Kuomat. Lumitöissä ihan parhaat. Toppahousut ulkoilulenkeillä must. Mitä muka muuta vois jalkaan pakkasilla laittaa ulkoillessa?
Vierailija kirjoitti:
Toppahousut vuodelta -03. Pienten lasten kanssa ulkoillessa ne oli pakolliset, kun joutuu seisomaan välillä paikoillaan. Edelleen esim auton ikkunoiden skrapaus kovassa pakkasessa on kivempaa toppahousuissa. Ostin aikoinaan Seppälästä ja vielä ovat lämpimät, hiukan tiukat kylläkin. Mutta hyvin suihkii!
Hauskaa, en lukenut ketjua ennen omaa äskeistä kommenttiani ja ilahduin, että jollain muullakin on Seppälää vielä :D
Kuomat on niin järkyttävät jalassa etten todellakaan. Hyviä ja upeita toppasaappaita löytyy kyllä, samoin toppavaatteita kaapillinen.
Kenellä pohjoisella pallonpuoliskolla EI ole toppavaatteita?
Tottakai mulla on toppahousut! Asun Suomessa, jossa on joka vuosi pitkä pakkasjakso ja ulkoilen joka päivä.
Ei häiritse mikään suihsuih-ääni yhtään enempää kuin lumen narskuminen kengän alla.
Paljon enemmän häirtsisi, jos ei olisi toppahousuja ja joutuisi olemaan sisällä tälläisillä pakkasilla, puhumattakaan ulkona palelusta!