Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: n juttu " olen ottanut lukuisia vitutussaikkuja'

Vierailija
05.01.2026 |

Kertoisiko joku, miten sairaslomaa otetaan?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tekisi mieli hakea jotakin vastaavaa uupumus/ketutus vapaata, mutta mitä se hyödyttää. Työt vain jäävät odottamaan ja kasaantumaan pöydälleni ja kahta kauheampi uupumus edessä. Helpoimmalla pääsee, kun tekee täydet päivät ja harkitsee vielä hyvin tarkkaan, milloin pitää lomansa.

Paha psm ja aivosumu ennen menkkoja. Kun oli yhden päivän kotona, jolloin enimmäkseen nukkui ja otti vielä flunssalääkkeen, niin pystyi tekemään saikkupäivän työt muiden normitöiden lisäksi seuraavan viikon aikana.

Vierailija
122/123 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun henkilön pitäisi päästä terapiaan oppimaan miten hankalia tunteita käsitellään, niin ei tarvitsisi saikkua. Kaikkia välillä ketuttaa työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitan naistyöterveyslääkärille ja sanon että uuvuttaa. Aina kaksi viikkoa sairaslomaa. 
- opettaja 35v

Naislääkärit on tiukempia. Mieslääkärit leppoisampia. Kun mieslääkäri näkee tissit niin heti järjestyy viikko saikkua.

Siis ne sun gynot?

Työterveys lääkärini antaa aina saikkua jos vain suostuu pyllistämään hänelle ja antaa peräaukon ronkittavaksi. Hämmästyttävää mutta totta. Sitä en näin miehenä tiedä onko hän kiinnostunut tisseistä tai onko naisille samaa käytäntöä sairaslomiin. Olen häneltä saanut sairasloma todistuksen useammankin kerran kunhan olen kiltisti tarjonnut takapuoltani.