Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikäs talvipukeutuminen

Vierailija
04.01.2026 |

Itellä untuvatakki (ei liian iso,kenties kiiltävä)
Kireät farkut
korkokengät

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota. Kireät farkut ei ole olleet seksikkäitä moneen vuoteen ja korkokengät enää vuosikymmeneen. 

Omat valinnat näillä 20 asteen pakkasilla: aloitetaan silkkimerinosekoitteisesta aluskerrastosta, jonka päälle puetaan normaalit vaatteet tänään harmaat leveälahkeiset villaflanellihousut, t-paita ja villatakki, ja päällimmäiseen kerrokseen väljähkö toppatakki (vihreä), paksu silkkinen kaulahuivi, kunnon pipo ja nahkarukkaset (nämä on kaikki sinapinkeltaisia) , ja jalkaan lampaankarvapohjallisilla täydennetyt palvipaljasjalkakengät. 

Mut joo. Mulle seksikkyys ei ole paljastelua eikä kireitä vaatteita muutenkaan, vaan omasta kehosta nauttivaa liikkumkstapaa ja olemusta.

Kyllä ne ovat olleet seksikkäitä koko ajan, mutta eivät enää muodissa. Tämän hetken muotivaatteet ovat niin kaukana seksikkyydestä kuin olla ja voi. Tässäkin artikkelissa ihan kauheita vaatteita ja tuota kokobeigeä asua en pukisi päälleni vaikka maksettaisi.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011615759.html

Vierailija
42/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvä, sulla ei ole makua eikä mielikuvistusta ja toivoisit, ettei muillakaan olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Kerrohan vinkkisi miten korkokengät jalassa jalat pysyvät lämpimänä.

Itse pidän kanssa korkkareita. Liikun autolla eikä siinä tarvitse lämpimiä kenkiä. Ulkoilussa muut kengät. -eri

Ota kuitenkin autoon mukaan talvikengät (ja paksummat housut). Jos auto hyytyy tielle, se ei pysy lämpimänä. Etkä siis sinäkään. Varaudu. 

Olen jäänyt tielle eikä siinä ollut mitään ongelmaa. On ne korolliset talvikengät kesäkenkiä huomattavasti paksummat. On nahkaa ja sisällä paksu vuori tai karvaa. Pitkillä matkoilla onkin vaihtovaatteet mukana.

Vierailija
44/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasarin toppahaalarit aikuisille. Uuuh.

Vierailija
45/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota. Kireät farkut ei ole olleet seksikkäitä moneen vuoteen ja korkokengät enää vuosikymmeneen. 

Omat valinnat näillä 20 asteen pakkasilla: aloitetaan silkkimerinosekoitteisesta aluskerrastosta, jonka päälle puetaan normaalit vaatteet tänään harmaat leveälahkeiset villaflanellihousut, t-paita ja villatakki, ja päällimmäiseen kerrokseen väljähkö toppatakki (vihreä), paksu silkkinen kaulahuivi, kunnon pipo ja nahkarukkaset (nämä on kaikki sinapinkeltaisia) , ja jalkaan lampaankarvapohjallisilla täydennetyt palvipaljasjalkakengät. 

Mut joo. Mulle seksikkyys ei ole paljastelua eikä kireitä vaatteita muutenkaan, vaan omasta kehosta nauttivaa liikkumkstapaa ja olemusta.

Se, mitä joku pitää seksikkäänä ei ole sama asia kuin tämän hetken muoti. Kireät farkut ja korkkarit voivat ja saavat olla seksikkäät jonkun mielestä.

Vierailija
46/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinistuvat toppahousut naisella on seksikkäät! Takki pitää olla lyhyt, ettå peppu näkyy 👍 Onneksi makuupussitakit on pois muodista eikä niitä enää näe oikein missään.

Mä en ainakaan pukeudu sitä varten, että miehiä miellyttää. Mä pukeudun lämpimästi ja perseen paljastava takki ei sitä ole. 

Lyhyempikin takki voi olla oikein lämmin, jos tosiaan on ne toppahousut jalassa. Tärkeää on, että selkä on suojattu. Lyhyemmällä takilla on helpompi liikkua ja kumarrella kuin pitkällä takilla. Siksi itse tykkään niistä enemmän, kun ulkoilen. Pitkä takki sopii lähinnä bussipysäkillä seisoskeluun.

No aha. Mä tykkään toppatakista joka ulettuu puoleen reiteen. Ei ole ongelmia takin pituuden kanssa. 

Vierailija
47/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalakorkoiset nahkasaappaat antavat tyylikkään vaikutelman naisesta. Nämä tosin maksavat sitten vähintään parisataa euroa halvimmiltaankin. Laatusaappaista saa maksaa vielä paljon enemmän, mutta tosiaan ovat sitten myös kestäviä ja ajattomia.

Vähän leudommalla ilmalla menee merinovillaiset tai muut lämmintä materiaalia olevat legginssit, jos siis kuitenkin haluaa tuoda seksikkyyttä pukeutumiseen talvella. Runsaalta näyttävät villalapaset, paksut ja runsaat kaulahuivit esim. on lämmin valinta ja näyttävät hyvältä. Kesävaatteet sitten erikseen.

Mutta kyllä lämmin pukeutuminen antaa olemukseen sellaista rentoutta ja vapautuneisuutta, joka säteilee ympärille, kun nainen tuntee olonsa miellyttäväksi.

mies

Vierailija
48/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydney näytti söpöltä haalarissaan kun silmät sädehti ja muuta ei näkynyt :)

Se muija on tympeän ja ylimielisen näköinen. 

Ei silmistään

Vierailija
49/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinistuvat toppahousut naisella on seksikkäät! Takki pitää olla lyhyt, ettå peppu näkyy 👍 Onneksi makuupussitakit on pois muodista eikä niitä enää näe oikein missään.

Mä en ainakaan pukeudu sitä varten, että miehiä miellyttää. Mä pukeudun lämpimästi ja perseen paljastava takki ei sitä ole. 

Lyhyempikin takki voi olla oikein lämmin, jos tosiaan on ne toppahousut jalassa. Tärkeää on, että selkä on suojattu. Lyhyemmällä takilla on helpompi liikkua ja kumarrella kuin pitkällä takilla. Siksi itse tykkään niistä enemmän, kun ulkoilen. Pitkä takki sopii lähinnä bussipysäkillä seisoskeluun.

Mulla on töissä (olen hevosenhoitaja) puoleen pohkeeseen asti ulottuva takki käytössä. En tarkene toppahousuilla, mulle pitää olla pitkä takki. Voin liikkua ja kumarrella sillä aivan hyvin. 

Vierailija
50/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huopikkaat on seksikkäät.

Huopikkaat, lämpimät villaiset sukkahousut (toisien sukkahousujen päällä) + minipituinen villakangashame tai lyhyt neulemekko. Efekti on periaatteessa sama kuin minihameella ja pitkävartisilla saappailla. Villaisten sukkahousujen päälle voi vetää vielä ylipolven villaiset sukat. Ei tule kylmä.

Vierailija
51/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö korkokengät mene pilalle jo siinä lumisella/sohjoisella välillä kotiovelta bussipysäkille tai autolle? 

Vierailija
52/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama olenko jonkun mielestä seksikäs vai ei. Mä pukeuden itseäni varten ja talvella haluan pukeutua lämpimästi. 

On seksikästä olla älykäs ja osata pukeutua lämpimästi talvella

Vierailija
53/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Kerrohan vinkkisi miten korkokengät jalassa jalat pysyvät lämpimänä.

Tietysti hyvin kun jalka ei ole kylmää maata vasten

Vierailija
54/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengillä lumihangessa, mikä näky. 🤣

Vierailija
55/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ratsastustyyppiset tai yli polven ulottuvat saapikkaat ovat aina seksikkäät. Samoin puolipitkät villakangastakit, joissa on selvä vyötärökavennus, joko vyö tai sisäänotettu leikkaus.

Vierailija
56/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hemmetin takia minun pitäisi olla seksikäs?! Bussikuskiako? Vai kaupan myyjiä?

Ne ajat on menneet,kun keikuttelin kylmästä kohmeaa persettä revityissä pillifarkuissa ja sytytin röökiä sormet sinisinä kolmenkymmenasteen pakkasessa

Vierailija
57/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huopikkaat on seksikkäät.

Huopikkaat, lämpimät villaiset sukkahousut (toisien sukkahousujen päällä) + minipituinen villakangashame tai lyhyt neulemekko. Efekti on periaatteessa sama kuin minihameella ja pitkävartisilla saappailla. Villaisten sukkahousujen päälle voi vetää vielä ylipolven villaiset sukat. Ei tule kylmä.

😂 Viime talvena kävelin kilometrejä töihin kun lunta tuli myrskytuulen kera 30 m/s päin näköä. Haluaisinpa sinun efektisi nähdä tuolla asulla siinä säässä.

Vierailija
58/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengillä lumihangessa, mikä näky. 🤣

Et ole kuullut korollisista talvikengistä?

Vierailija
59/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousut...minipituinen villakangashame tai lyhyt neulemekko... Ei tule kylmä.

Tällainen henkilö tuli hiljattain erääseen juhlaan, minne itsekin olin menossa. Paitsi, että sellainen asu näytti järjettömän tyhmältä ja kylmältä keskellä talvea, ei tämän asun kantaja itsekään näyttänyt siltä, että hän olisi viihtynyt ja tarjennut asussaan kunnolla, vaikka hänellä oli reippaasti ylipainoakin. Pelkkä lyhyt neulemekko ja sukkahousut päällä hän näytti siltä, että on unohtanut laittaa housut jalkaansa.

Vierailija
60/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persjalkaiset nuoret, keski-ikäiset ja vanhat suomi-naiset ei osaa kävellä kuin lättäpohjaisilla kengillä. 

Ennen naisilla oli nahkaiset talvisaappaat maltillisella tolppakorolla yleiset. Vanhuksilla ne huopikkaan näköiset popot.

Jos sä haluat pilata jalkasi, niin ole hyvä ja kävele niillä korkokengillä. Mulla on sellainen toive, että jalkani pysyisivät kunnossa loppuun asti, enkä aio tietoisesti sabotoida tätä yritystä esim. hankkimalla vaivaisenluita.

Samaa mieltä, jos haluat pilata jalkasi niin käytä vaan joka päivä ja kaikkialla kokkareita. Tein sen, käytin kokkareita monta vuotta. Korkein koron pituus oli 18cm, pystyin juoksemaan niillä vaivatta mukulakivillä jne.  Mutta jalat meni pilalle, ja piti opetella uudestaan kävelemään normaalisti. Tämä, että naisen pitää olla aina seksikäs kelissä, kuin kelissä, jotta miehillä olisi sitä silmäruokaa kuolattavana on niin oksettavaa. Ikinä ei taida olla mitään väliä onko naisella hyvä olla ja mukava olla vaatteissa, kuin vaatteissa, kunhan on perse ja tissit esillä, ja ne korkkarit, jotta nainen näyttäisi hoikemmelta ja sääret paremmalta. Se on miehille sitä upeaa kaunista laittautumista. Naisen pitää olla pelkkää seksiä, ei mitään muuta. Seksiä vaatekaupoissa, seksiä siellä ja täällä. muuten nainen on niin hyi vit**u lehmä, jos ei mee muodissakaan sen seksikkyyden perässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän