Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikäs talvipukeutuminen

Vierailija
04.01.2026 |

Itellä untuvatakki (ei liian iso,kenties kiiltävä)
Kireät farkut
korkokengät

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni silmissä olen seksikäs jopa nenä valuen ja nilkkamittainen toppatakki päällä.

Muita minun minun ei tarvitse yrittää miellyttää.

Vierailija
62/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sään mukainen vaatetus on fiksua ja täten seksikästä. Minulla oli tänään aamuvuoroon mennessä juuri sellainen pitkä makuupussitakki, pipo päässä ja rukkaset kädessä. Kaulahuivi kasvojen edessä ja jalassa kuomat. Työvaatteiden alla lämpölegginssit ja lämmin pusero. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiiltevä talvitakki? 

Aika ehtaa itäblokkia.

Eikö yleinen konsensus ole että esim. Tallinnassa naiset osaavat pukeutua naisellisesti, mutta Helsingissä eivät, eli ei kai mielleyhtymä itäblokista ole paha.  En pidä kylläkään venäläisten farkkumuodista, jotenkin ruman näköisiä leikkauksua ja pesuja heillä, mutta muutenhan heillä saattaa arkiasukin olla kuin olisi menossa linnan juhliin.

Vierailija
64/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että Einihän pukeutuu aina kuin olisi tulossa itäblokista, en tiedä, miten pukeutuu talvella, ehkä keinoturkis jossa kunnon pörhökaulus ja minihame ja polven yli saappaat 10 cm koroilla, korvaläpät korvien suojana, ettei kampaus mene pipon takia pilalle.

Vierailija
65/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkokengillä lumihangessa, mikä näky. 🤣

Et ole kuullut korollisista talvikengistä?

Ap mainitsi nimenomaan korkokengät.

Vierailija
66/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksikäs siten etten jäädy vaatteissani ja pilaa kehoani palelluttamalla itseäni

Vierailija
67/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ja seksikäs pukeutuminen samassa lauseessa on paradoksi. Poikkeuksia saattaa olla.

Vierailija
68/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiiltevä talvitakki? 

Aika ehtaa itäblokkia.

Eikö yleinen konsensus ole että esim. Tallinnassa naiset osaavat pukeutua naisellisesti, mutta Helsingissä eivät, eli ei kai mielleyhtymä itäblokista ole paha.  En pidä kylläkään venäläisten farkkumuodista, jotenkin ruman näköisiä leikkauksua ja pesuja heillä, mutta muutenhan heillä saattaa arkiasukin olla kuin olisi menossa linnan juhliin.

Tallinna ei ole Venäjää. Käy joskus Baltian maissa niin voit yllättyä, siellä ei todellakaan kipitellä enää korkkareissa vaan arvostetaan mukavuutta siinä missä Suomessakin.

Vierailija
69/69 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas illamekko vähän putkimallia, mutta ei liian tiukka. Paksut sukkahousut ja saapikkaat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi