Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikäs talvipukeutuminen

Vierailija
04.01.2026 |

Itellä untuvatakki (ei liian iso,kenties kiiltävä)
Kireät farkut
korkokengät

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkaiset nuoret, keski-ikäiset ja vanhat suomi-naiset ei osaa kävellä kuin lättäpohjaisilla kengillä. 

Ennen naisilla oli nahkaiset talvisaappaat maltillisella tolppakorolla yleiset. Vanhuksilla ne huopikkaan näköiset popot.

Vierailija
22/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Kerrohan vinkkisi miten korkokengät jalassa jalat pysyvät lämpimänä.

Itse pidän kanssa korkkareita. Liikun autolla eikä siinä tarvitse lämpimiä kenkiä. Ulkoilussa muut kengät. -eri

Ota kuitenkin autoon mukaan talvikengät (ja paksummat housut). Jos auto hyytyy tielle, se ei pysy lämpimänä. Etkä siis sinäkään. Varaudu. 

On ihmisiä, jotka eivät autoile missään asumattomassa korvessa vaan apu saapuu aina nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalkaiset nuoret, keski-ikäiset ja vanhat suomi-naiset ei osaa kävellä kuin lättäpohjaisilla kengillä. 

Ennen naisilla oli nahkaiset talvisaappaat maltillisella tolppakorolla yleiset. Vanhuksilla ne huopikkaan näköiset popot.

Jos sä haluat pilata jalkasi, niin ole hyvä ja kävele niillä korkokengillä. Mulla on sellainen toive, että jalkani pysyisivät kunnossa loppuun asti, enkä aio tietoisesti sabotoida tätä yritystä esim. hankkimalla vaivaisenluita.

Vierailija
24/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaa villakangastakki, konjakinväriset korkeavartiset nahkabootsit, tummanruskeat chinot, ruskeat nahkahanskat ja pörröiset Hello Kitty -korvaläpät (miehellä)

Mikä sun poikaystävän nimi on?

Olen sinkku. Oletko kiinnostunut? <3

Vierailija
25/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaa villakangastakki, konjakinväriset korkeavartiset nahkabootsit, tummanruskeat chinot, ruskeat nahkahanskat ja pörröiset Hello Kitty -korvaläpät (miehellä)

Mikä sun poikaystävän nimi on?

Olen sinkku. Oletko kiinnostunut? <3

Mä olen heteronainen joten en ole sun makuun etkä sä mun makuun. Etsi miesseuraa. 

Vierailija
26/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostaako naiset, että toppahousut naisella on seksikkäät? 

EVVK. Käytän pitkää takkia, joten en tarvitse toppahousuja. Paljon helpompaa ja mukavampaa kun ei tarvitse alkaa kuoriutua ylimääräisistä housuista eroon sisälle päästyä.

Vierailija
27/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvailemasi saappaat eivät ole muotia eikä niitä tällä hetkellä siitä syystä oikein myydä missään. Tykkäisin maltillisista koroista, mutta vaihtoehdot ovat nykyisin korkeat korot tai täysin matalat.

Vierailija
28/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltevä talvitakki? 

Aika ehtaa itäblokkia.

Vierailija
29/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jotkut joskus ihmettelivät miksei suomalaiset pukeudu seksikkäästi -25 pakkasessa (!??)

Vierailija
30/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinistuvat toppahousut naisella on seksikkäät! Takki pitää olla lyhyt, ettå peppu näkyy 👍 Onneksi makuupussitakit on pois muodista eikä niitä enää näe oikein missään.

Just sain sellaisen äidiltäni.  Voi helvata sentään. Nyt en näytäkään seksikkäältä 😂

Vierailija
31/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota. Kireät farkut ei ole olleet seksikkäitä moneen vuoteen ja korkokengät enää vuosikymmeneen. 

Omat valinnat näillä 20 asteen pakkasilla: aloitetaan silkkimerinosekoitteisesta aluskerrastosta, jonka päälle puetaan normaalit vaatteet tänään harmaat leveälahkeiset villaflanellihousut, t-paita ja villatakki, ja päällimmäiseen kerrokseen väljähkö toppatakki (vihreä), paksu silkkinen kaulahuivi, kunnon pipo ja nahkarukkaset (nämä on kaikki sinapinkeltaisia) , ja jalkaan lampaankarvapohjallisilla täydennetyt palvipaljasjalkakengät. 

Mut joo. Mulle seksikkyys ei ole paljastelua eikä kireitä vaatteita muutenkaan, vaan omasta kehosta nauttivaa liikkumkstapaa ja olemusta.

Vierailija
32/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit jakaa tämän "tiedon"?

Vierailija
33/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksikäs talvipukeutuminen: punakka, hanakka ja tanakka.

Vierailija
34/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvailemasi saappaat eivät ole muotia eikä niitä tällä hetkellä siitä syystä oikein myydä missään. Tykkäisin maltillisista koroista, mutta vaihtoehdot ovat nykyisin korkeat korot tai täysin matalat.

Kyllä sellaisia myydään ns. vanhanaikaisissa paremmissa kenkäkaupoissa, (Tampereella esim Tunnelin kenkä tai Kenkärepo, muissakin isommissa kaupungeissa varmasti on joku vastaava), mutta ei tietenkäään missään click shoesissa tms. jotka myy vain muotikenkiä. Mutta samallla näiden hinta tuppaa tietysti lähtemään siitä parista sadasta eurosta ylöspäin ja valikoima on sen verran pienempi että ei kannata jättää ostoksia alennusmyynteihin.

Vierailija
35/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Kerrohan vinkkisi miten korkokengät jalassa jalat pysyvät lämpimänä.

Itse pidän kanssa korkkareita. Liikun autolla eikä siinä tarvitse lämpimiä kenkiä. Ulkoilussa muut kengät. -eri

Sitten teitä korkokengillä kävelijöitä saa hoitaa talvisin päivystyksessä. 

Korkkareilla tajuaa kävellä varovammin. Tasapohjaisilla toppakengillä lensin kaaressa viime vuonna, kun tein lumitöitä.

Vierailija
36/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiiltevä talvitakki? 

Aika ehtaa itäblokkia.

Niinpä, tuosta puuttui vain pörröinen valkea karvahattu.

Vierailija
37/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja reidet on pakko näkyä, oli kylmä tai ei.

Vierailija
38/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen nyt pitäisi kiihottua pakkasessa? Ei kai pukeutumisen tarvitse olla seksikästä.

Metonovillla kerrastolla tarkenee lauhemmemmilla keleillä. Se myötäilee mukavasti muotoja.

Vierailija
39/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta täällä on tyhmiä aloituksia, myötähäpeä läikkyy yli ja pahasti

Vierailija
40/69 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinistuvat toppahousut naisella on seksikkäät! Takki pitää olla lyhyt, ettå peppu näkyy 👍 Onneksi makuupussitakit on pois muodista eikä niitä enää näe oikein missään.

Mä en ainakaan pukeudu sitä varten, että miehiä miellyttää. Mä pukeudun lämpimästi ja perseen paljastava takki ei sitä ole. 

Lyhyempikin takki voi olla oikein lämmin, jos tosiaan on ne toppahousut jalassa. Tärkeää on, että selkä on suojattu. Lyhyemmällä takilla on helpompi liikkua ja kumarrella kuin pitkällä takilla. Siksi itse tykkään niistä enemmän, kun ulkoilen. Pitkä takki sopii lähinnä bussipysäkillä seisoskeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi