Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketteko naiset rimaa jos kumppania ei löydy?

Vierailija
04.01.2026 |

Ei kai teidän kannata vuosia etsiä kun ikääkin tule koko ajan lisää. Kyllä ne tavis miehet ovat mukavia ja huolehtivat naisesta myös jos annatte mahdollisuuden.

Kommentit (239)

41/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kenkäkaupassa ei ole mulle sopivia kenkiä niin ostanko silloin liian pienet, jotka tuntuvat pahalta? En tietenkään, koska ilman on parempi ku hankalan tuntoisilla.

Tämä pätee myös miehiin. Miksi ottaisin riesan itselleni?

No just tämä! 😀

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
42/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi ottaa itselleen mies. Miehet ovat nykyään pulassa kun naiset ovat mielummin yksin kun tyytyvät johonkin mieheen. Ilmeisesti miehillä ei ole sama juttu vaan he haluvat itselleen välttämättä naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kenkäkaupassa ei ole mulle sopivia kenkiä niin ostanko silloin liian pienet, jotka tuntuvat pahalta? En tietenkään, koska ilman on parempi ku hankalan tuntoisilla.

Tämä pätee myös miehiin. Miksi ottaisin riesan itselleni?

Tasosi ei ole korkea joten otat matala tasoisen.

Onko sulla älyssä vikaa? Miksi ottaisin matalatasoisen, on muuten yhdyssana, jos on parempi vaihtoehto olla ilman? Eikö sinne vajaaälyiseen kalloon mene, ettei mies ole naiselle välttämätön, kuten nainen vaikuttaa olevan miehelle?

Selkokielellä: huono mies heikentää elämänlaatua verrattuna sinkkuna elämiseen.

Vierailija
44/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laske. Yhtä hyvä mies pitää saada parisuhteeseen kuin paras jonka saan sänkyyn. Olen vähän pullukka ja hankala, mutta jos mies ei kestä minua kun olen mielenterveyspotilas hän ei ansaitse minua kun olen lähes normaali.

Sama täällä. 40 vuotta odottanut oikeaa. Olisi tyhmää heittää se odottelu hukkaan ja tyytyä nyt.

Vierailija
45/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Ei omaa onnellisuuden tasoaan kannata laskea.

Vierailija
46/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten rimaa ei voi alemnaksi laskea mitä se nyt jo on.

Vierailija
47/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipide, olen mies, että aivan liian moni nainen laskee silloin rimaa. Ja jakelevat pilluaan helpommin mm. yhden yön jutuille. Vain vahva nainen osaa olla tekemättä niin ja osaa tyydyttää itsensä hyvin, jotta ei tarvitse ketä vain päästää jalkojenväliinsä. 

Vierailija
48/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan mies tämän palstan naisia huoli edes.

Vierailija
49/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys. Otetaan se joka halutaan.

Ette te saa ketä haluatte kun ette enää viehätä silmää kun mittariin tulee yli 30 v. 

Sittenhän voimme mennä smalla logiikalla, miehet eivät viehätä meidän silmää kun mittariin tulee tuo sama 30v. 

Huomaatko miten typerä tuoo ajatusmalli on? Et taida.

Vierailija
50/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan laskea niin, että laajennan Tinderissä aluetta, jonka sisältä kumppania etsin. Asun aika pienellä paikkakunnalla. 

Mutta ei, en ala arpoa, että haittaako, jos mies ei sytytä yhtään, ryyppää viikottain, tai nakittaa valtaosan kotitöistä minulle

Vierailija
51/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostin rimaa kun sopivaa ei löytynyt ja kas, se toimi. Jos ei olisi toiminut niin olisin voinut ihan ongelmitta elää vaikka loppuelämäni sinkkunakin, koska huonoa / vääränlaista miestä en olisi enää huolinut ikinä.

Vierailija
52/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide, olen mies, että aivan liian moni nainen laskee silloin rimaa. Ja jakelevat pilluaan helpommin mm. yhden yön jutuille. Vain vahva nainen osaa olla tekemättä niin ja osaa tyydyttää itsensä hyvin, jotta ei tarvitse ketä vain päästää jalkojenväliinsä. 

Ketjussa oli kyse kumppanuudesta eli parisuhteesta, ei petiseurasta.

Vierailija
53/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset saa aina kun haluavat? Eikö sen mennytkään niin? 

Vierailija
54/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima on päin vastoin noussut kaiken aikaa, kun ikää tulee. Mieluummin yksin kuin ap:n kaltaisen juntin kanssa. 

Vierailija
55/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut useammankin naisen kanssa. Tarkoittaa sitä, ettei se rima kovin korkealla voi kaikilla olla.

Vierailija
56/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi ottaa itselleen mies. Miehet ovat nykyään pulassa kun naiset ovat mielummin yksin kun tyytyvät johonkin mieheen. Ilmeisesti miehillä ei ole sama juttu vaan he haluvat itselleen välttämättä naisen.

Monikin nainen on tyytynyt minuun. En ole täydellistä lähellekään. En oikeastaan ymmärrä, mitä ovat minussa nähneet.

Vierailija
57/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset saa aina kun haluavat? Eikö sen mennytkään niin? 

Kyllä, seksiä. Parisuhteen, ei.

Vierailija
58/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 ja rima on pilvissä. Liian monta kertaa tuli nuorena kelpuutettua joku pölvästi vain siksi että se oli muka tyhjää parempi. Ei ollut. Parempi yksin kuin kädenlämpöisessä suhteessa. 

Vierailija
59/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta ei. 

Vierailija
60/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen eroaa huonosta miehestä niin se huono mies kelpaa toiselle naiselle aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi