Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketteko naiset rimaa jos kumppania ei löydy?

Vierailija
04.01.2026 |

Ei kai teidän kannata vuosia etsiä kun ikääkin tule koko ajan lisää. Kyllä ne tavis miehet ovat mukavia ja huolehtivat naisesta myös jos annatte mahdollisuuden.

Kommentit (239)

Vierailija
21/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ulkonäöltään komea. Olen sen takia koska on mukava ja osaa kuunnella minua ja ottaa huomioon.

Vierailija
22/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, itseä alempitasoiset vetävät alas itseäkin, alkavat kadehtimaan ja määräilemään kun he tuntevat itsensä epävarmaksi, en saa noista elämääni mitään, kuormittavat vain. Otan sellaisen miehen joka tuo elämääni hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan ottaa kiltti mies kuin se komea mies.

Vierailija
24/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä treffeille, jos joku joskus kysyisi. En itse kehtaa, koska kiinnostusta ei ole koskaan ollut.

Vierailija
25/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kenkäkaupassa ei ole mulle sopivia kenkiä niin ostanko silloin liian pienet, jotka tuntuvat pahalta? En tietenkään, koska ilman on parempi ku hankalan tuntoisilla.

Tämä pätee myös miehiin. Miksi ottaisin riesan itselleni?

Vierailija
26/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske. Yhtä hyvä mies pitää saada parisuhteeseen kuin paras jonka saan sänkyyn. Olen vähän pullukka ja hankala, mutta jos mies ei kestä minua kun olen mielenterveyspotilas hän ei ansaitse minua kun olen lähes normaali.

Vierailija
27/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys. Otetaan se joka halutaan.

Ette te saa ketä haluatte kun ette enää viehätä silmää kun mittariin tulee yli 30 v. 

Olen 42v ja saan kenet haluan. Nyt olen vuoden ollut sen kanssa, jonka halusin. Todennäköisesti haluan vielä pitkään. On onni, kun en ole hebefiili ja ikä ei vaikuta noin kuten sinulla.

Vierailija
28/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap itkee, kun jää kodinhoitajaa ja p*llua vaille. Muista ominaisuuksista viis!

Älä nyt, kyllähän hänelle naisen rahatkin kelpaisivat.

Vierailija
29/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää, itseä alempitasoiset vetävät alas itseäkin, alkavat kadehtimaan ja määräilemään kun he tuntevat itsensä epävarmaksi, en saa noista elämääni mitään, kuormittavat vain. Otan sellaisen miehen joka tuo elämääni hyvää.

Tämä. Kaiken lisäksi joudun elättämään, huolehtimaan kotona ihan kaikesta niin kotitöistä kuin sosiaalisista suhteistakin. Mihinkään ei lähtenyt mun kanssa. Mitä mä teen tuommosella, josta on vain riesaa??

Vierailija
30/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan ottaa kiltti mies kuin se komea mies.

Ei ole, jos haluaa seksiä liittoonsa. Toki valitaan komea ja kiltti, ei komeaa ja ilkeää.

Vierailija
31/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te saa ketä haluatte kun ette enää viehätä silmää kun mittariin tulee yli 30 v. 

Autuaampi yksin kun että oli viallisen kanssa väkisin 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
32/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eggs emphty egg carton you dont have any eggs. 

Vierailija
33/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

????????????????

Entä jos minä viehätänkin hänen silmäänsä vasta nyt, kun olen yli 30v? 

Vierailija
34/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku mies jaksaa kysellä täältä naisilta yhtään mitään, kun vastaukset ovat aina yhtä tyhmiä. Ani harva palstanainen on fiksu tai edes tolkun nainen. 

Vierailija
35/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kenkäkaupassa ei ole mulle sopivia kenkiä niin ostanko silloin liian pienet, jotka tuntuvat pahalta? En tietenkään, koska ilman on parempi ku hankalan tuntoisilla.

Tasosi ei ole korkea joten otat matala tasoisen.

Vierailija
36/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miksikään.. sietämin on kamalaaaaaaaa.  .😝😝😝😝😝.

Vierailija
37/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan köyhän ja ongelmallisen naisen johon koen ylemmyyttä. Haluan olla sankari joka pelastaa naisen ja tuo turvaa. Hyvä palkkainen on vain rasite vaatimuslistoinenn ja kitinöineen.

Vierailija
38/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laskisin rimaa? En ole mies. Elämäni ei parannu keskiverrolla saati huonolla kumppanilla. 

Vierailija
39/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Yksinolo on mukavaa ja tarvitsen sitä paljon myös parisuhteessa. 

Minun parisuhteideni syntykaava on se, ettå Jos satun rakastumaan johonkin kohtaamaani mieheen ja hän minuun, sitten siitä voi syntyä parisuhde. 

Miehet ajattelevat toisin, olen huomannut. He haluavat naisen. Piste. Naiselle heillä on ne tietyt käyttötarkoitukset: seksi, kodinhoito ja lapset jos nainen vaatii. 

En itse eikä kukaan tuntemani nainen halua jotain miestä sinänsä. Mies on naiselle aina työläs pidettävä, mutta parhaimmillaan toki myös ajoittain aivan ihana. 

Kenenkään naisen ei kannata muuttaa miehen kanssa yhteen ja monet naiset sen oppivatkin nuoruuden idealismin jälkeen.

40/239 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parisuhteessa, mutta jos olisin sinkku, harrastaisin vain seksisuhteita vaihtuvien kumppaneiden kanssa. 
Ei parisuhteeseen kannata ryhtyä kevyin perustein vaan vasta sitten, jos rakastuu täysillä. 
Yksin oleminen voi olla myös tosi mukavaa ja voihan ihmisiä tapailla kevyesti, ilman mitään vakavia ajatuksia. 

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme