Olen jo nyt syönyt 2300 kaloria tänään, edelleen nälkä, miten selviän loppupäivän?
En ymmärrä. Edelleen nälkä, vaikka pitäisi syödä vain 2000 päivässä, eikä tämä päivä ole edes oikein vielä alkanutkaan. Syön jotain 4000 kaloria päivässä normaalisti, muuten on nälkä. En edes syö karkkia paljoa.
Kommentit (49)
Syöt kunnon ruokaa niin että nälkä lähtee.
Etkä mieti liikoja.
Pakkaskeli aiheuttaa joskus, on kiljuva nälkä.
Vieläkö ne tekee sitä toimenpidettä missä nielaistaan joku kumipallo, joka jää vatsalaukkuun. Se sit täytetään ja se aiheuttaa, ettei ole nälkä eikä mahaan edes mahdu ruokaa? Sehän olisi ap:lle omiaan.
Jos on nälkä mutta et halua syödä ole syömättä.
Kyllä aikuinen ihminen pientä nälkää kestää.
Lähde tunnin kävelylenkille. Syö sitten jotain vähäkalorista klo 17 ja illalla kaurapuuro klo 20
Vierailija kirjoitti:
Lähde tunnin kävelylenkille. Syö sitten jotain vähäkalorista klo 17 ja illalla kaurapuuro klo 20
Ai tuonne helvetinmoiseen pakkaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä polttaa paremmin kaloreita. 45 min riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööh. Minä olen päivät töissä ulkona kahdeksan tuntia...???
No jopas. Itse en ole ehtinyt syödä vielä mitään tälle päivälle. Oikeastaan huomaan, että mitä enemmän syön niin sen nälkäisempi olen. Jos esim syön töissä lounaan meinaan töiden jälkeen kuolla nälkään. Jos en syö, olo on ihan ok sinne päivälliseen saakka. Mistähän tuokin johtuu? Ihan keski-ikäinen vähän ylipainoinen täti-ihminen minäkin.