Mahtaako tuonne USA:han enää omalla eliniällä koskaan viitsiä lähteä turistiksi?
Harmittaa kun olin ennen tätä Trumpin sekoilua suunnitellut oikein karttaan kuinka haluan vierailla monessa eri osavaltiossa ja nähdä ja kokea kaikenlaista ja miten sen saisin parhaiten näppärimmin toteutettua mutta tuo jää nyt välistä kyllä kokonaan vuosiksi. Mihin päin sitä sen sijaan uskaltaisi lähteä lomakassaa tyhjentämään? Ollaanko Australiassa yhtä hulluja? Vissiin NZ aika persuhenkinen hallinto sielläkin tätä nykyä :(
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tajua kuinka kallis maa usa on. Ruoka maksaa 20 dollaria annos. Thaimassa 15 kertaa halvempaa.
Miksi ikinä matkustaisin Thaimaahan katsomaan seksiturismia?
Ei sinne ole pakko mennäkkään. En ymmärrä että miksi pitää lähteä seksituristiksi Thaimaahan asti, kun sitä Thai p*llua saa lähes joka kaupungista Suomessa.
Olen käynyt valloissa nyt viisi kertaa ja toivon kyllä päseväni vielä sinne. Ihana maa. Kaikki toimii loistavasti ja ihmiset ovat mukavia. Aivan järjettömästi katseltavaaja koettavaa.
Ei kannata lähteä. Voi joutua kaapatuksi. Kun johto kaappaa, niin pienemmät nilkit alkavat kaappailla vierasmaalaisia lunnaiden toivossa. Ja ihan mallin mukaan yöllä. Vältä USAa.
Voiko maiden johtajat enää matkustaa YK:n kokouksiin, kun on kaappausvaara?
Vierailija kirjoitti:
Ette tajua kuinka kallis maa usa on. Ruoka maksaa 20 dollaria annos. Thaimassa 15 kertaa halvempaa.
$20 15 = $300 eli $20 - $300 = -$280
Jo on halpaa kun annoksen syömisestä tienaa $280
Olen käynyt siellä noin 10 kertaa, mutta tällä hetkellä ei tulisi mieleenkään mennä. Trumpin hallinto on täysin mielipuolinen ja arvaamaton. Muutenkaan pitkät lennot ei oikein enää kiinnosta, pysyn paljon mieluummin Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai heräsitkö nyt jostain unesta? Usa ollut maailmanpoliisi jo viimeiset 100 vuotta. Nytkin Eurooppalaiset fasistit ulisee peloissaan, kun Usa uhkaa vetää tukensa pois, koska Eurooppa on alkanut taas luisua fasismiin.
Trumpin usa on faziztinen. Samoin Israel.
Vierailija kirjoitti:
Just viikon ajan seurannut yhden somevaikuttajan matkailua New Yorkissa ja Panamassa. Ei näytä olevan mitään vaikeuksia tai ongelmia. Pääasiassa taitaa yksin matkustaa vuoden ympäri.
En usko että siellä mitään vaikeuksia kohtaa, JOS pääsee ensin vaan maahan sisään turistina. Itselläni ei ole halua lähteä omalla rahalla kokeilemaan, olenko joskus vuonna 2014 sanonut twitterissä jotain sellaista, joka on nyt bannattu mielipide USAssa. Ne kun siellä boarder controlissa AI:lla skannaa sun kaikki sometilit ennen kuin päästävät maahan.
Paremmaksihan se on mennyt. Mielelläni menen uudelleen. Vähemmän huumeita ja rikoksia. No, ei kaikissa osavaltiossa.
Kaksi kertaa olen käynyt siellä asuvaa lastani katsomassa, enää en mene.
Jo saavat Trumpin pois pallilta, sitten voi olla eri juttu.
Miksi ikinä matkustaisin Thaimaahan katsomaan seksiturismia?