Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä vieläkään tajua miksi Trump ei saanut rauhanpalkintoa?

Vierailija
04.01.2026 |

Onko yksikään muu presidentti tehnyt niin paljon maailmanrauhan eteen?

Eipä taida olla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald lähettää joukot hakemaan Nobelin palkinnon, jos ei toistuvista ehdotuksista huolimatta sitä hänelle anneta.

-winner-

Vierailija
2/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald lähettää joukot hakemaan Nobelin palkinnon, jos ei toistuvista ehdotuksista huolimatta sitä hänelle anneta.

-winner-

Tuota minäkin ajattelin että oranssi käskee armeijan käydä hakemassa hänelle kuuluvan rauhanpalkinnon. Mä olen piip donald 4 v ja mä haluun. Mä haluun, mä haluun mä haluun. Vää, vää kaikki on tyhmiä vää, vää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump hyökkää Norjaan, jos ei sitä rauhanpalkintoa saa.

Vierailija
4/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei saanut? Infantino itse ojensi Trumpille FIFAn rauhanpalkinnon. 

Vierailija
5/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Trump on mielestäsi sitten tehnyt? Ukrainan neuvottelut eivät ole edenneet, länsirannan tilanne ei ole rauhaa nähnytkään eikä tästä Venezuelan jutustakaan rauhaa ole tulossa, pelkkää levottomuutta ja riistoa.

Ei se palkinnon saajakaan mitään Ukrainan rauhaa tai Lähi-itää ole edistänyt. Ainoastaan Venezuelan oppositiota pyöritti. Trump on nyt tehnyt enemmän Venezuelan eteen kuin rauhanpalkinnon saaja. 

Mutta hyvä, että ovat sentään samalla puolella ja Trump on sentään saanut kiitokset rauhanpalkinnon voittajalta tekemästään arvokkaasta työstä.

Vierailija
6/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan se fifalta! Mahtaa fifalaisia mietityttää palkinto nyt

Vierailija
7/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kyllä että et ymmärrä paljoa mitään. Tässä sulle vihje: Omaa tyhmyyttään ei kannata mainostaa.

Vierailija
8/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fifalta saa rahalla melkein mitä vaan.

Vierailija
9/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fifalta saa rahalla melkein mitä vaan.

Totta. Jopa tolppia siirretään, jos Donald ei osu maaliin.

-winner-

Vierailija
10/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump ilmiönä liittyy tällaiseen häpeämättömyyden kulttuuriin, jossa täysin avoin ja jopa hyödytön valehtelu on samanarvoista tai arvostetumpaa kuin totuuden puhuminen. Tämä kulttuurin muutos ei enteile hyvää läntiselle kulttuuripiirille. 

Trump muistuttaa minua väittelyistä, joita minulla oli jo 90-luvulla Internetin keskustelupalstoilla amerikkalaisten kanssa. Ihmettelin aina sitä kursailemattomuutta, joka heijastui heidän tavastaan argumentoida. Siinä mutkat suoristuivat ja suorat mutkistuivat sitä mukaa, mikä oli hyödyllistä debatin voittamisen kannalta juuri sillä hetkellä. Tärkeintä oli vain "voittaa", eli saada vastustaja perääntymään turhautuneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän