Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä alkaa huomenna työt?

Vierailija
04.01.2026 |

Minulla alkaa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin sellaiset 1969 aloittamani idioottimaiset pösilön elkeet vuonna 2012. Olen pysynyt köyhänä huomattavasti vähemmin vaivoin.

Aiva oikee. Kyllä köyhänä pysyy muutenki ku tyätä huhtomalla. 

Vierailija
22/24 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ala enää koskaan, 500 ansiosidonnaista edessä ja sitten ollaan eläkeiän kynnyksellä.

Et kai päässyt enää putkeen? Itse pääsin just ja just ja siitä sitten eläkkeelle. 

Tätä ns. eläkeputkea ei taida enää virallisesti olla olemassa, itse piti luoda urapolku eläkkeelle. Koska olen virallisesti työtön niin velvoitehaku pitää hoitaa, onneksi vain 1 hakemus kk:ssa. Jostakin voisi etsiä aamukamman tai "joulukalenterin" josta voisi seurata montako luukkua = hakemusta vielä jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ala enää koskaan, 500 ansiosidonnaista edessä ja sitten ollaan eläkeiän kynnyksellä.

Et kai päässyt enää putkeen? Itse pääsin just ja just ja siitä sitten eläkkeelle. 

Tätä ns. eläkeputkea ei taida enää virallisesti olla olemassa, itse piti luoda urapolku eläkkeelle. Koska olen virallisesti työtön niin velvoitehaku pitää hoitaa, onneksi vain 1 hakemus kk:ssa. Jostakin voisi etsiä aamukamman tai "joulukalenterin" josta voisi seurata montako luukkua = hakemusta vielä jäljellä.

Miten tuo sitten menee, jos ansiosidonnaisen päivärahan enimmäisaika tulee täyteen ennen eläkeikää, putoaako peruspäivärahalle ennen eläkettä?

Vierailija
24/24 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoijoi elämä on julmaa 

Mun on pakko twerkkaa 

Että saisin fyrkkaa 

Taas mennään rahan takii

Ei rakkaudesta lajiin

mut rahan takii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän