Joko teillä alkaa huomenna työt?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ala enää koskaan, 500 ansiosidonnaista edessä ja sitten ollaan eläkeiän kynnyksellä.
Et kai päässyt enää putkeen? Itse pääsin just ja just ja siitä sitten eläkkeelle.
Tätä ns. eläkeputkea ei taida enää virallisesti olla olemassa, itse piti luoda urapolku eläkkeelle. Koska olen virallisesti työtön niin velvoitehaku pitää hoitaa, onneksi vain 1 hakemus kk:ssa. Jostakin voisi etsiä aamukamman tai "joulukalenterin" josta voisi seurata montako luukkua = hakemusta vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ala enää koskaan, 500 ansiosidonnaista edessä ja sitten ollaan eläkeiän kynnyksellä.
Et kai päässyt enää putkeen? Itse pääsin just ja just ja siitä sitten eläkkeelle.
Tätä ns. eläkeputkea ei taida enää virallisesti olla olemassa, itse piti luoda urapolku eläkkeelle. Koska olen virallisesti työtön niin velvoitehaku pitää hoitaa, onneksi vain 1 hakemus kk:ssa. Jostakin voisi etsiä aamukamman tai "joulukalenterin" josta voisi seurata montako luukkua = hakemusta vielä jäljellä.
Miten tuo sitten menee, jos ansiosidonnaisen päivärahan enimmäisaika tulee täyteen ennen eläkeikää, putoaako peruspäivärahalle ennen eläkettä?
Oijoijoi elämä on julmaa
Mun on pakko twerkkaa
Että saisin fyrkkaa
Taas mennään rahan takii
Ei rakkaudesta lajiin
mut rahan takii
Aiva oikee. Kyllä köyhänä pysyy muutenki ku tyätä huhtomalla.