Miesystävä jauhaa koko ajan nuoruuden naispuolisesta kaveristaan
Ei asuta yhdessä, mutta tapaillaan. Miehellä on jostain 90-luvun lopusta asti kiinteä nuoruuden kaveriporukka, johon kuuluu ainakin yksi nainen, jonka kanssa tapailevat myös kahdestaan. Nainen on perheellinen. Olen todella ärsyyntynyt miehen tavasta puhua jatkuvasti tästä naisesta, tulee mieleen, että onkohan jotenkin ihastunut tähän. Olin itse puhunu juuri aiemmin eräästä minulle sattuneesta asiasta, joka harmitti, eikä mies juuri kommentoinut, mutta annas olla kun tälle naiselle oli tapahtunut hieman vastaava kuin minulle, niin jopas miehessä löytyi niin paljon empatiaa, että minullekin tätä naisen tapausta on jo moneen kertaan maininnut. Muutenkin ärsyttää se, että mies on niin kiinni teiniajan kavereissaan ja hengailee näiden kanssa mieluummin kuin tapaa mua. Mitä tehdä? Jättää se sika? Mies on muuten ihana, kiltti, ei mikään naisten naurattaja.
Kommentit (27)
Pylly-Pirjo nyt vaan on niin ihana.
Joo, rakastuneet miehet ovat kieltämättä vähän raskaita.
Ohhoh, naista ärsyttää. Enpä olisi uskonut.
No katsos tossa tapailu vaiheessa jo voit miettiä jatkaako tapailua vai ei. Joko kestät kuunnella tai et.
Ai, pistän paremmaksi. Minun ex miesystävä jauhoi vaan ex vaimostaan ja sota-ajoista. En viitsinyt kauan kuunnella sitä miten olin huonompi versio hänen lastensa äidistä.
Totta hemmetissä mies on kiinnostunut naisesta. Eivät miehet ikinä puhu lämpimikseen muista naisista, vaan taustalla on aina tunteita/himoa. Eipä tuolle mitään voi. Etsi seuraavaksi mies, joka ei "kaveeraa" naisten kanssa.
On rakastunut siihen naiseen ja toivoo, että joskus saisi kyseisen naisen. Tosi iso Red flag
Ei tuo mies ole henkisesti saatavilla. En jatkaisi suhdetta. Miehet ei yleensä mitenkään edes yritä piilotella sitä, että olet oikeasti kakkosvaihtoehto kun ykkönen ei ole vapaana, vaan kohtelevat sen mukaisesti.
Itse ottaisin asian puheeksi miehen kanssa.
Siitä miten reagoi asiaan niin miettisin suhteen jatkoa..
Kannattaa pyytää, että ei puhu enää naisesta. Jos edelleen jatkaa siitä puhumista, niin sillon ainakin eroa
Kumpi se on mies vai sika?
Ei kenenkään tarvitse kuunnella.....en jaxaic.
Ymmärrän kyllä, että nainen on yksi hänen parhaista kavereistaan ja ovat tunteneet lähes 30 vuotta. Tulee tosiaan itselle tunne, etten ole tärkeä. Olen asiasta jo maininnutkin hänelle, mutta vilpittömästi ei näyttänyt ymmärtävän koko asiaa. -ap
Kuinka kauan olette tapailleet?
Ehkä voisit myös yrittää ystävystyä tähän miesystäväsi kaverinaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olette tapailleet?
Ehkä voisit myös yrittää ystävystyä tähän miesystäväsi kaverinaiseen.
Olemme tapailleet n. vuoden. Asutaan eri paikkakunnilla, eikä nähdä edes viikottain. Molemmilla on omat kaveriporukat, mutta joitakin sukulaisia ym. ollaan tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Totta hemmetissä mies on kiinnostunut naisesta. Eivät miehet ikinä puhu lämpimikseen muista naisista, vaan taustalla on aina tunteita/himoa. Eipä tuolle mitään voi. Etsi seuraavaksi mies, joka ei "kaveeraa" naisten kanssa.
Mulla on mm kivulias endometrioosi ja liuta mielenterveysongelmia ja aika rankkaa taidta. Ei exä juuri ollut empaattinen. Sen sijaan kun alkoi puhumaan "kaveristaan" niin oikein innostui ja tuli surulliseksi kun sillä on niin vaikeaa ja kipuja ja miehet hyväksikäyttää häntä.
Se nainen oli miehen ja omien sanojensa mukaan lepakko, mikä oli tullut hyväksikäytetyksi.
No exähän hassusti eksyi kans panemaan tätä lepakkokaveriaan. Joku pidempi juttu niillä oli siinä taustallakin.
Suhtautuisin varauksella.
Eräs mun ystävä erosi hiljattain, ja vähän samanlainen kuvio oli kyseessä. Ystävän mies alkoi puhua työkaverinaisestaan jatkuvasti, oli etäinen, tiuski ystävälleni ja paljastuihan se viimein, että miehellä oli suhde työkaverinsa kanssa. Ei siis savua ilman tulta.
Semmoista se tapailu extrovertin kanssa on.