Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

:D KAKSI miestä on ihastunut minuun, ovat vielä ystäviä keskenään!

Vierailija
24.04.2007 |

Onpa kimurantti tilanne. Kävin pari viikkoa sitten treffeillä toisen (M) kanssa, vaikka oma kiinnostus ulottuu enemmän sen toisen (J) puoleen. Treffeillä M kertoi olevansa minuun ihastunut.

Nyt pari päivää sitten menin treffeille J:n kanssa. Hänkin kertoi olevansa minuun ihastunut. Minä kerroin omista tunteistani, ja leijuimme tietenkin loppuillan. ;) Mutta J:n suhteen on se ongelma, että hän on muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja aloittamassa uuden, vaativan työn. Eli seurustelu tähän saumaan olisi hänestä turhan haastavaa.

En siis ole nyt kummankaan kanssa. Molemmat tykkäävät minusta ja minä tykkään J:stä, joka ei kuitenkaan ole halukas seurusteluun. Kaiken lisäksi J oli tiennyt, että myös M on ihastunut minuun, ja hän oli mennyt kertomaan kuviostamme M:lle. M oli luonnollisesti loukkaantunut!

En tosiaankaan tiedä, mitä tehdä. Imarteleehan tämä, ei käy kieltäminen. Minä voisin alkaa seurustella J:n kanssa, mutta hän ei halua. M:n kanssa taas en. Että silleen... Ja muuten: tämä EI ole provo, vaan täyttä elämää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kertoa toiselle olevansa ihastunut, jos ei kerran halua suhdetta häneen?!?

ap

Vierailija
2/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverukset olivat ihastuneet muhun. Toisesta välitin, mutta en toisesta.. halusin vaan olla hänen kaveri ja ei me kyllä treffeillä tai mitään käyty.. oltiin vaan kavereita, mutta sen kaveruus muuttu sit enemmäks. Toiseen olin ihastunut..

Olihan se vähän inhottava (vaikkakin imarteleva) tilanne. tiesin että ne puhu musta keskenään.. tosin ei tienny aluks että kaveriakin kiinnosti.

Loppu tulos oli että en ottanu kumpaakaan vaan ihan toisen tyypin ihan toisista ympyröistä.. Nyt siis ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja 3 lasta odotetaan=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seukata halua.. Oliskohan kyse vaan jostain kaverusten välisestä näyttämisestä? Jos J on tiennyt M:n olevan kiinnostunut susta ja haluaa näyttää M:lle et sais sut koska vaan..? (vaikkei todellisuudessa sua halua)