Onko typerää käyttää 400 e käsilaukkuun?
Tiedän, että Hermesit ja Chanelit maksavat tuhansia, mutta minulla ei ole niihin varaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
En trollaa, olen DI.
Me, jotka olemme joukoissa - tiedämme. Emme suutu heittaajista. Tiedämme että olemme parempia. Se riittää.
Kyllähän sen toimistolla näkee joka päivä ketkä käskee ja ketkä tekee.
Eihän 400 euroa ole paljon kauniista ja ajattomasta nahkaisesta käsilaukusta. Mitään aitoa Dolce e Gabbanaa tai vastaavaa ei kyllä 400 eurolla saa, mutta minulle riittääkin ihan tavallisesta laukkuliikkeestä Milanossa ostettu tavallinen (ei Suomessa tunnettu merkki) laadukas nahkainen käsilaukku.
No ei 400 euroa ole paljoa jos budjetti pitää. Sillä voi saada hyvinkin kelvollisen laukun, paremman kuin Vuittonin kassit.
Reppua käyttänyt jo 50 vuotta. En ole tarvinnut käsilaukkua enkä ymmärrä miksi sellaiseen pitää tuhlata. Kirppariltakin löytyy vitosella jotta maailma säästyy uudelta roinalta.
Itse en ymmärrä laukkujen päälle mitään, mutta jos jotain tarvitsen ja haluan, niin hinta ei ole ratkaiseva tekijä.
Jos mielestäsi on hyvä ostos ja budjetti kestää, niin siitä vaan
N54
Ei, jos sillä on suomalaisia työllistävä vaikutus.
No, en ole maksanut noin paljon kuin repusta ja matkalaukusta, joita tulee käytettyä enemmän. En ole käsilaukku ihminen ollenkaan.
Ei jos arvostaa laukkuja. Panostan asioihin jotka mua kiinnostaa. Itse en arvosta enkä tunnistaisi arvokasta laukkua 10€ laukusta(kuten varmasti suurin osa ihmisistä ei tunnista tai edes noteeraa muiden laukkuja) eli itse en ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En trollaa, olen DI.
Me, jotka olemme joukoissa - tiedämme. Emme suutu heittaajista. Tiedämme että olemme parempia. Se riittää.
Kyllähän sen toimistolla näkee joka päivä ketkä käskee ja ketkä tekee.
Koita aikuistua.
-eri
Ymmärrän laadun ja laukkujen päälle. Ehdottomasti kannattaa jos laukku on hyvä ja mieleinen. Tärkeintä ei ole huomaako kukaan eroa 10 laukkuun, pääasia että huomaat itse.
Jos ostat kotimaisen tai edes Euroopassa käsintehdyn laukun josta todella tykkäät ja johon on varaa, se on okei. Käytät sitä vuosia, jopa kymmeniä. Omistan ehkä 8 erinomaista käsintehtyä laukkua, iältään 1-20 vuotta, ei ökyhintaisia.
Kiinalaisessa hikipajassa tehtyä ns merkkilaukkua en ostaisi.
Ja oli aito eikä aurinkorannalta ostettu Dolge Cabbana?