Onko typerää käyttää 400 e käsilaukkuun?
Tiedän, että Hermesit ja Chanelit maksavat tuhansia, mutta minulla ei ole niihin varaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
On typerää, kai nyt jokaisella olisi varaa, mutta järkevä laittaa senkin rahan esim osakkeisiin
Toiset tykkää laittaa rahaa esim kauniiseen kotiin tai käsilaukkuun jonka näkee käytössä koko ajan. Toinen laittaa käteisen osakkeisiin ja vahtii koko ajan miten rahojen käy 😀 kukin tyylillään !
On. Sama kuin muutkin merkkivatteet, -autot yms. keskiluokan statussymbolit.
Minusta on, mutta en olekaan yltiörikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On typerää, kai nyt jokaisella olisi varaa, mutta järkevä laittaa senkin rahan esim osakkeisiin
Toiset tykkää laittaa rahaa esim kauniiseen kotiin tai käsilaukkuun jonka näkee käytössä koko ajan. Toinen laittaa käteisen osakkeisiin ja vahtii koko ajan miten rahojen käy 😀 kukin tyylillään !
Olen kyllä myös rahastosäästäjä. Olen pihi, mutta en halua elää niinkään, ettei koskaan hanki mitään kaunista ja laadukasta, ei koskaan käy ulkona syömässä, ei koskaan matkusta...
AP
Tosi hyvä alennus. Kannattaa ostaa, jos on mieleinen. Käytät sitä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Jos
- sinulla on sille käyttöä myös arkena
- se on kestävä eikä mikään muovihörhelö
- eikä ostaminen vaikuta talouteesi
niin osta pois.
Itse ämpyilen just 450e laukun kanssa. Jos laittaisivat -20% aleen ostaisin heti. Kaunis ja nahkaa, kestäisi kyllä loppuiän.
Minulla ei ehdottomasti ole sille käyttöä arkena, koska se on juhlava pikkulaukku. Mutta mielestäni arjessa on parempi olla laukku, jonka voi huoletta nakata auton takapenkille ja jota ei tarvitse varoa pienessä vesisateessa. Ja juhlaan oikeasti juhlava laukku.
Ei välttämättä. Jos se on todella hyvä käsilaukku ja sen voi odottaa kestävän 40 vuotta.
En laittaisi Chaneliin ja Hermesiin mutta 400 on ihan järkihinta hyvästä laukusta, jota käytät +10 vuotta. Kaapissa on kymmenen vuotta jokapäiväisesti käytetty nahkalaukku, jossa näkyy vain vähän kivaa patinaa. Käytännössä kuin uusi.
Osta se laukku. Hyvä ja mieleinen laukku saa maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Kun ostin Stockalta panolle laukun niin huomasin, että naiset seurasivat kateellisena vieressä. No, olimmehan me kaunein pari Stockalla koskaan että ymmärrän. Mutta se oli vain panosuhde.
No nyt riittää tälle päivälle 🍼 hyvää yötä !
Linkatkaa jotain hienona laukkuja niin voidaan ihastella!
Vierailija kirjoitti:
Kun ostin Stockalta JADA JADA JADA PASKAA
Kuule Tero-Mikko, voit mennä noine alfafantasioinesi muualle. Tässä ketjussa juttelevilla naisilla on varaa ostaa omat laukkunsa itse työllä tienatulla rahalma. Mikä tietysti on sulle käsittämätöntä, kun itsekin sosiaalituilla elät ja trollaat.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole:) Osta kyseinen laukku, jos se tuottaa sulle iloa. Ostin itselleni joululahjaksi Hermes Birkin 25:n, koska se oli ollut mun pitkäaikainen unelma:)
Sinulla menee hyvin kun voit laittaa yli 20 tuhatta laukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos
niin osta pois.
Itse ämpyilen just 450e laukun kanssa. Jos laittaisivat -20% aleen ostaisin heti. Kaunis ja nahkaa, kestäisi kyllä loppuiän.
Googlaile,jostain voit saada alemmalla hinnalla.
muutamalla eurolla saa hyvän laukun tai pikkurepun, miksi maksaa enenpi, ei se raha lisäänny sinne vaikka laukku on kallis
400 on ok hinta nahkalaukusta. Joku mainitsi Hermes Birkinin, sellainen maksaa henkilöauton verran, sitä en oikein ymmärrä, niin hyvää laukkua ei ole olemassakaan.
Mihin raha saisi kulua ilman huonoa omatuntoa? Jauhelihaan ja maitoon? Onko ainoa oikea tapa käyttää rahaa johonkin pelkästään hyödylliseen (tylsään)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos
niin osta pois.
Itse ämpyilen just 450e laukun kanssa. Jos laittaisivat -20% aleen ostaisin heti. Kaunis ja nahkaa, kestäisi kyllä loppuiän.Googlaile,jostain voit saada alemmalla hinnalla.
Ei saa, pieni ranskalainen laukkukauppa Polene jotka myy laukkuja vain omilla nettisivuillaan. Vestiairessa noita on välillä mutta näyttää suurin osa väärennöksiltä.
Omat rahat, oma laukku.
Jos laukku on toimiva ja kätevä, niin osta! Minä olen aina tutkinut laukun ominaisuudet, että mitä pikkutavaraa, eväät, vesipullo jne. minnekin mahtuu.
Tiedän aina, missä kukkaro, puhelin ja avaimet, ne eivät ole laukun pohjalla!
Kaunis, kallis, toimimaton jää kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä. 19 egellä saat tyylikkään.
Näytä minulle 19 egen tyylikäs käsilaukku.
Ostin vitosella kirppikseltä Dolce gabbanan, hyvin on kestänyt vuosia sen jälkeenkin
Jos
niin osta pois.