Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin löytäminen miehen näkökulmasta

Vierailija
02.01.2026 |

Huomasin keskustelun kumppanin etsimisestä naisnäkökulmasta ja ajattelin aloittaa ketjun miesnäkökulmasta.

Olisi hienoa löytää samanhenkinen nainen, jolta saisi rakkautta ja jolle voisi osoittaa rakkautta.

Olen sinkku, aikaisemmat parisuhteet löytyivät harrastuksista ja kaveriporukasta. Niissä ei tällä hetkellä ole sopivia naisia. Aloitteita teen naisille jos huomaan tapahtumassa kiinnostavan naisen. Suunnilleen 3/10 lähestymisestä on johtanut treffeihin. Kuukaudessa treffejä 0-2.

En mielelläni nostaisi aloitteiden määrää, koska en ole ulospäin suuntautunut ja kuormitun vieraan ihmisen seurassa. Kokeilin myös nettideittejä, mutta niissä on vähän sopivia naisia.

Pari vuotta sitten kokeilin pikadeittejä, mutta suuri osa oli pintaliitäjänaisia.

Olen pitkään ihmetellyt miksi valtio ei ole perustanut puolisonetsintä palvelua? Nettitreffipalvelujen tarkoituksena on tehdä rahaa, ei yhdistää ihmisiä!

Kommentit (402)

Vierailija
141/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmettelen näissä miesten listoissa, että miksi miinuksena ei mainita väkivaltaisuutta, mielenterveyshäiriöitä ja päihteiden käyttöä. Ehkä miehet pitävät niitä niin itsestään selvyytenä mutta ei kannattaisi.

Vierailija
142/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuvanhemmille voisi olla aivan oma deittisovellus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarttee tehdä Exceliin taulukko ja merkkaat siihen, minkä kohdan mahdollinen treffikumppani täyttää :) näet siitä helposti, kuka lähinnä toteuttaa nuo sun vaatimukset.  Tytär jutteli joskus tuollaisen tyypin kanssa, joka piti ko.listaa. Taisi olla jonkin sortin insinööri.

Vierailija
144/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,5% miesten profiileista deittiapeissa on ihan_järkyttävän_huonoja🤮🤢😫😵💫🥱. Kuvat on hirveitä, bio on joko tyhjä tai jotain käsittämätöntä sönkötystä, josta ei ymmärrä mitään. Yrittäisitte edes vähän satsata profiiliinne, niin tsäänssit paranisi. Ei mikään ihme, että naiset pistää kaikki vasemmalle. Ja sitten ne yhteydenotot... En jaksa edes aloittaa. 

Vierailija
145/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kitiseviä akkoja vikisemässä heti ap:n aloituksesta.

Vierailija
146/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin listasta, ettei mt ongelmaa tai fyystäkään sairautta suvaitse. Joku hyvin hoidettu sairaus oli poikkeus. Hän etsiin helppoa naista?

Vierailija
147/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, valtion pitäisi perustaa deittipalvelu ja järjestää speed dating tapahtumia. Tinder tarkoituksella ei näytä sopivimpia mätchejä, jolloin kumppania ei löydy eikä LAPSIA SYNNY! Tosi törkeää, että tinder leikkii tulevaisuudellani.

Miksei vaan tuotaisiin Aasiasta naisia tänne?

Vierailija
148/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih, itse en ainakaan mt-ongelmistani näille listojen tekijöille kerro. Sitä paitsi jos ap etsii naista vain satunnaiseen tapailuun eikä edes halua jakaa arkea, mitäs väliä sillä olisi? 

Vierailija
149/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle AP ei käy nainen, jolla on lapsia?

Lapset, eteenkin toisen ovat perseestä.

Vierailija
150/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, valtion pitäisi perustaa deittipalvelu ja järjestää speed dating tapahtumia. Tinder tarkoituksella ei näytä sopivimpia mätchejä, jolloin kumppania ei löydy eikä LAPSIA SYNNY! Tosi törkeää, että tinder leikkii tulevaisuudellani.

Koska ihmiskauppa on laitonta. Miksi kukaan sieltä vapaaehtoisesti tulisi rasististen vinosilmäpersujen maahan? X, Insta ja muut viestipalvelut on globaaleja. Persuilut leviää siellä edelleen ettekä saa niitä koskaan pois.

Vierailija
151/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja onko kaikilla edes tarvetta vetovoimalla? Esim ihminen joka on koko ikänsä suhteissa, ei kai 28 ihmiseen voi olla vetovoimaa?

Miksi kukaan olisi kenenkään kanssa ellei ole halunnut tätä? Ettehän te miehet saa edes munaanne pystyyn ellette halua. 

Naisille taas ei mies ole mitenkään välttämätön. 

Vierailija
152/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma valo deitti juttu on kaikkein laadukkain, kun etsii kumppania. 

Vierailija
153/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiskauppa on laitonta. Miksi kukaan sieltä vapaaehtoisesti tulisi rasististen vinosilmäpersujen maahan? X, Insta ja muut viestipalvelut on globaaleja. Persuilut leviää siellä edelleen ettekä saa niitä koskaan pois.

Minä olen kyllä valmis joustamaan tässä ja viemään persut Aasiaan. Ilman paluulippua tietenkin.

Vierailija
154/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtiolla on näääiiiin paljon isompiakin ongelmia ratkaistavana tällähetkellä että eivät valitettavasti ole ehtineet sinun kikkelin tarpeita nyt miettimään.

No ilman pareja ei synny kansalaisia, eikä tästä olla kuitenkin melko huolissaan?

Vierailija
155/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla ihan suomalainen nainen joka sopan aloitti.

Vierailija
156/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tarttee tehdä Exceliin taulukko ja merkkaat siihen, minkä kohdan mahdollinen treffikumppani täyttää :) näet siitä helposti, kuka lähinnä toteuttaa nuo sun vaatimukset.  Tytär jutteli joskus tuollaisen tyypin kanssa, joka piti ko.listaa. Taisi olla jonkin sortin insinööri.

Ja jonkin sortin autisti.

Vierailija
157/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtiolla on näääiiiin paljon isompiakin ongelmia ratkaistavana tällähetkellä että eivät valitettavasti ole ehtineet sinun kikkelin tarpeita nyt miettimään.

Syntyvyyden lasku on aika hiton iso ongelma. Ja se on välitön seuraus siitä, jos sinkku ei löydä kumppania. 

Ja tummat eivät synnytä lähes lainkaan veronmaksajia, joten sieltäkään ei löydy ratkaisua tähän.

Vierailija
158/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilman pareja ei synny kansalaisia, eikä tästä olla kuitenkin melko huolissaan?

Ap ei halua lapsia. Valtion intresseissä ei tartte ole peter panien pimpsukan saanti. Sillä rahalla vanhuksille vaikka vaippoja.

Vierailija
159/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listat toimii käytännössä huonosti, koska ne ei ota huomioon keskinäistä kemiaa, joka oikeastaan ratkaisee kaiken. 

Minä löysin mieheni netistä (eli hän myös löysi minut :)) ja onneksi en pitänyt kiinni epäoleellisista kriteereistä. Mieheni ei esim. tykkää koirista. Ajatuksena tämä oli täysin luotaantyöntävä, mutta koska olen allerginen, asia ei vaikuta elämäämme, koska koiraa en voi koskaan ottaa. Tämä vain yhtenä esimerkkinä, mutta muitakin oli. Varmasti mieskin jousti joissain asioissa.

T. Toisella kierroksella oleva nainen

Vierailija
160/402 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies jolle käy melkein kaikki:

saat olla introvertti tai extrovertti, saat olla rahan perään tai jalat maassa tyyppi, saat olla vasemmisto- tai oikeistolainen, saat olla mukava tai veemäinen tai rauhallinen tai vilkas, saat olla muodikas tai et...

Ainoa vaatimus on peevelin hyvännäköinen, joka kohdasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän