Kumppanin löytäminen miehen näkökulmasta
Huomasin keskustelun kumppanin etsimisestä naisnäkökulmasta ja ajattelin aloittaa ketjun miesnäkökulmasta.
Olisi hienoa löytää samanhenkinen nainen, jolta saisi rakkautta ja jolle voisi osoittaa rakkautta.
Olen sinkku, aikaisemmat parisuhteet löytyivät harrastuksista ja kaveriporukasta. Niissä ei tällä hetkellä ole sopivia naisia. Aloitteita teen naisille jos huomaan tapahtumassa kiinnostavan naisen. Suunnilleen 3/10 lähestymisestä on johtanut treffeihin. Kuukaudessa treffejä 0-2.
En mielelläni nostaisi aloitteiden määrää, koska en ole ulospäin suuntautunut ja kuormitun vieraan ihmisen seurassa. Kokeilin myös nettideittejä, mutta niissä on vähän sopivia naisia.
Pari vuotta sitten kokeilin pikadeittejä, mutta suuri osa oli pintaliitäjänaisia.
Olen pitkään ihmetellyt miksi valtio ei ole perustanut puolisonetsintä palvelua? Nettitreffipalvelujen tarkoituksena on tehdä rahaa, ei yhdistää ihmisiä!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa kuin sinä. Matala syntyvyys on isoimpia ongelmiamme. Kaveripiiri täynnä fiksuja miehiä, jotka eivät löydä naista.
Ovatko he sitten oikeasti mitään fiksuja? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Koska joku todennäköisesti kysyy, tässä kuvaus etsimästäni naisesta. Suurimmasta osasta plussista on vaikea joustaa, miinuksista ensimmäiset 4 ovat ehdottomia, muista voin joustaa jos nainen on muuten tarpeeksi lähellä.
+ Ikä +-10 vuotta.
+ Nainen on samalla aaltopituudella.
+ Ei ole lapsia eikä halua niitä.
+ Huumorintaju ja arvot lähellä itseäni. Vaikea kuvailla tarkemmin, mutta tuskin tulisin juttuun äärivasemmistolaisen tai äärioikeistolaisen naisen kanssa.
+ Yhteinen kiinnostuksenkohde, esim. taide, tanssi.
+ Pitää läheisyydestä.
+ Haluaa vakavan parisuhteen, ei halua avointa suhdetta tms. Tutustuu rauhallisesti, seksillä ei ole kiire.
+ Ulkonäön suhteen naisihanteeni on naapurinnainen. En tarkoita kaikkien sopivanikäisten naisten olevan hyvännäköisiä, mutta suurin osa on.
+ Osaa riidellä rakentavalla tavalla, ei ole ns. draamakuningatar.
- Erittäin ekstrovertt
Sopisin tuohon.
Eli hetkonen. Itse listaat metrin mittaisen kriteerilistan ja naiset ovat niitä pintaliitäjiä? Just just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa kuin sinä. Matala syntyvyys on isoimpia ongelmiamme. Kaveripiiri täynnä fiksuja miehiä, jotka eivät löydä naista.
Epäile ihan rauhassa.
noniin ap tässä keskutelussa on joku kiinnostunut nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäile ihan rauhassa.
Niin teenkin, ehkä sinun mielestäsi ne jormat voivat olla fiksuja, mutta naiset ovat selkeästi eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo sun lista on ihan realistinen.
Itse jäin miettimään tuota yhteisiä mielenkiinnon kohteita, taide/ tanssi. Mitä tämä tarkoittaa? Että haluaisit lähteä taidetta katsomaan tai tanssimaan kumppanin kanssa? Onhan tämäkin sosiaalista toimintaa, mutta et halua extroverttiä?
Visuaalinen kauneus kiinnostaa taiteessa, mutta nainen ei saa olla materialisti, ei saa olla kiinnostunut kauniista kodista, vaatteista yms... kalliista, hienoista tavaroista. Eikös nämä vähän niinkuin sulje toisiaan pois?
Ei, jos ajatellaan elämäntapaa. Moni taiteellinen voi elää karuhkossa asunnossa. Eihän esteettisyys ja materian kerääminen tarkoita samaa, usein jopa toisinpäin tai keräily on oma intohimojuttunsa kohdistuupa se mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saathan sinä treffejä, etkö osaa viedä asiaa eteenpäin ja sopia uusia ja siitä sitten taas jatkoa?
Hän ei todennäköisesti jaksa tutustua, eikä jaksa ne naisetkaan. Sellaista se on nykyään.
Tutustuminen on tosiaan vaivalloista, eikä sieltä kaveripiiristäkään löytynyt ap:lle sopivia naisia. Mikä niissä oli vikana vai olivatko varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla fiksu, mutta esim.
- vahvasti turvaton, torjuva kiintymyssuhde, suhtautuu naisiin liian vahvasti seksi edellä ja torppaa mahdollisuutensa
- kiinnostuu harvoin ja harvoista, esim. kerran 10 vuodessa ja jos naista ei kiinnosta, niin se siitä
- ei kiinnosta, että olis vaan joku kokeilumielessä
- liika ylipaino ja/tai hygienian puute karkoittaa monet naiset
- liian kova luonne, naiset kaipaa enemmän empatiaa
- liian ujo/jännittää liikaa naisten seurassa varsinkin jos on kiinnostunut, nainen kiusaantuu
- liian kovat odotukset, esim. pitäisi heti olla valmis seksiin tai tiettyyn tunnerooliin (terapeutti, äiti)
jne. Onhan noita syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäile ihan rauhassa.
Niin teenkin, ehkä sinun mielestäsi ne jormat voivat olla fiksuja, mutta naiset ovat selkeästi eri mieltä.
Naiset voivat helposti olla nykyään sokeita miesten hyville ominaisuuksille. Miesten vähättelyhän on ollut jo pidempään kulttuuriamme leimaava jopa itsetuhoinen piirre.
En minäkään jaksa enää tutustua keneenkään. Kaveritkin ihan syvältä, joten parasta olla ypöyksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se deittiäppien puutteesta johdu, vaan siitä tavasta, miten nykyään yritetään löytää joku. Ei se ole luonteva tapa tutustua ihmiseen tuollainen väkisin etsiminen. Siitä oli jossain lehdessäkin nyt, että suhteet jotka alkaa muulla tavoin, kestää paremmin. Minusta ihan loogista, koska muulla tavalla alkavat suhteet alkaa ihastumisesta, deittiäppisuhteet alkaa väkinäisestä tutustumisesta ja todennäköisesti usein niissä kehittyy suhde juuri jonkun listan läpäisyn perusteella, ei aidon fiiliksen ja sen perusteella että on paljon hauskempaa kuin muiden kanssa.
Sivusta olen myös sitä mieltä että pitäisi saada valtiollinen deittipalvelu jonka tarkoitus olisi yhdistää ihmiset yhteen. Kansantaloudelle olisi paljon parempi että syntyisi pariskuntia jotka kuluttaa muuhun kuin vuokriin. Myös olisi kauas katsoista että uusia veron maksajia saataisiin, jos lisääntyisivät.
Mielenkiintoista että aikaisemmat kommentit ovat saaneet ala peukkua.
Vierailija kirjoitti:
noniin ap tässä keskutelussa on joku kiinnostunut nainen
Ainakin 2 tai jopa 3!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saathan sinä treffejä, etkö osaa viedä asiaa eteenpäin ja sopia uusia ja siitä sitten taas jatkoa?
Hän ei todennäköisesti jaksa tutustua, eikä jaksa ne naisetkaan. Sellaista se on nykyään.
Tutustuminen on tosiaan vaivalloista, eikä sieltä kaveripiiristäkään löytynyt ap:lle sopivia naisia. Mikä niissä oli vikana vai olivatko varattuja?
Vaatii ihan oikeasti kärsivällisyyttä päästä yhtään lähemmäs jotain ihmistä nykyään. Niin varautuneita ainakin isosta osasta keski-ikäisiä on tullut, nuorista en osaa sanoa. Pelkoihin on ihan syytäkin ja huonoja kokemuksia ei halua enää yhtään lisää. Toki on heitäkin joilla ei näitä isoja pettymyksiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäile ihan rauhassa.
Naiset voivat helposti olla nykyään sokeita miesten hyville ominaisuuksille. Miesten vähättelyhän on ollut jo pidempään kulttuuriamme leimaava jopa itsetuhoinen piirre.
Mille hyville ominaisuuksille? Miehillä tuppaa olemaan kovin suuret luulot itsestään. Se että osaat pyyhkiä perseesi ei ole mikään hyvä ominaisuus, se on minimi vaatimus. Ei peruselämäntaidot ole mikään palkinnon arvoinen asia.
Mikä on ollut vikana niissä naisissa/deiteissä, joilla olet ollut? Yritätköhän päästä liian syvälle liian nopeasti myös henkisellä tasolla ja paheksut naisia pinnallisuudesta, jos naiselta ei lähde heti yhtä syvällisiä/henkilökohtaisia pohdintoja?
Vierailija kirjoitti:
Sivusta olen myös sitä mieltä että pitäisi saada valtiollinen deittipalvelu jonka tarkoitus olisi yhdistää ihmiset yhteen. Kansantaloudelle olisi paljon parempi että syntyisi pariskuntia jotka kuluttaa muuhun kuin vuokriin. Myös olisi kauas katsoista että uusia veron maksajia saataisiin, jos lisääntyisivät.
Mielenkiintoista että aikaisemmat kommentit ovat saaneet ala peukkua.
Ihan hyvä ajatus tuo että alettaisiin ymmärtää miten parisuhteen purkaminen on ollut vahingollista hyvin monelle asialle. Olemme menneet aivat liian pitkälle atomisaatiossa, ihmisten eristäytyminen ei tuota mitään hyvää - sitten toki on huomattava että jokin pahansuopa suunnitelma ei tätä haluakaan.
Eikä parisuhde ole tietenkään ainoa mihin pitäisi tukea vaan kaikki ihmisten välinen myönteinen, luottamusta rakentava kohtaaminen.
Mitä tarkoitat rakkauden osoittamisella? Oletettavasti sukuelinten sisäkkäin panoa silloin kun sinä haluat ja vain sinun tyydyttämistäsi.
Tekstisi on psykopaatin tekstiä.