Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette pystyneet pitämään salassa ulkomaan reissunne ystäviltä, läheisiltänne jne.?

Vierailija
17.01.2023 |

Olen lähdössä mieheni kanssa lähiaikoina reissuun lämpöön ja aurinkoon ulkomaille pariksi viikoksi.
Emme halua kuitenkaan kenenkään tietää matkastamme; ei edes aikuiset lapsemme tule tietämään, missä pari viikkoa vietämme aikaamme.
Miten olette onnistuneet pimittämään ulkomaan matkanne muilta ihmisiltä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä salailuun tuossa asiassa.

Vierailija
2/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman somea erittäin helppoa. Ette vain julkaise reaaliajassa kuvia reissustanne. 

Toki jos tykkäätte auringosta ja palaatte hyvin ruskettuneina Suomeen, varautukaa hyviin selityksiin.

Vierailija
4/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman somea erittäin helppoa. Ette vain julkaise reaaliajassa kuvia reissustanne. 

Toki jos tykkäätte auringosta ja palaatte hyvin ruskettuneina Suomeen, varautukaa hyviin selityksiin.

Joululahjaksi saatu sarjalippu solariumiin.

Vierailija
5/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin teidän aikuisista lapsistanne tai vanhemmillenne sattuu jotain vakavaa niin ihan hienoa ettei ne tiedä missä ootte. Eivät voi ilmoittaa mitään ja te voitte nauttia lomanne loppuun eikä se mene turhista huolista pilalle.

Vierailija
6/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako avausta aiot vielä tehdä tästä samasta asiasta?

Vierailija
7/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa en ole matkustanut koskaan minnekään, joten en osaa valitettavasti neuvoa.

Vierailija
8/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä reissaan aika usein perheeltä ja ystäviltä salaa miehen luo. Miksi mun pitäisi heille jakaa mun sijaintitiedot? Ihan normaalisti voin viestitellä heille ja se on se ja sama olenko kotona vai 9000km päässä Jenkeissä. Ei kai kukaan muutenkaan jaa jatkuvasti omasta elämästään tietoa?

Vierailija
9/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan sekin jänskää teidän lapsille kun yrittävät soittaa teille eikä hajuakaan mihnä ootte. Pohtivat jotta pitääkö teistä tehdä katoamisilmoitus vai mitä. Sitten kun tuutte reissusta niin voitte hihitellä yhdessä koko jutulle kuinka jämerä salailuloma teillä oli.

Vierailija
10/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä reissaan aika usein perheeltä ja ystäviltä salaa miehen luo. Miksi mun pitäisi heille jakaa mun sijaintitiedot? Ihan normaalisti voin viestitellä heille ja se on se ja sama olenko kotona vai 9000km päässä Jenkeissä. Ei kai kukaan muutenkaan jaa jatkuvasti omasta elämästään tietoa?

Höpö höpö.

Vierailija
11/11 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään toinen toistaan vaikeammin sekoboltseja.

Uskomaton ero siihen mitä oli joskus kesällä kun viimeksi kävin. Tai no, ehkä syy on se että normaalit aiheet ja ihmiset puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi